- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutuhawer
őstag
írj ide-oda, hogy akinek a HPursuit megvan eredetiben és nem játszik a Worddel, az legyen kedves adja meg a kódot neked, amit beírsz és lám, tied a rendőrös matriac meg a rendőrös audi r8 (nem villog, nem hangos, nem gyors) 3 napra INGYEN
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
tutuhawer
őstag
tedd fel a közösségi oldalakon is akár, hátha pár cimbi kisegít. nyilván a world topikban saját magamnak adom a HP kódot, ha van... vagy ha ismerősömnek van, akkor magam használom fel, nem adom neked Este esetleg... biztosan fenn leszek, de könnyen lehet, hogy zenét hallgatok közben.
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
rhytlock
csendes tag
Valaki tudna nekem versenyképes t2-es IGC kocsit ajánlani (a Lotus Elise nem játszik és El Caminom már van)?
Előre is köszi -
tutuhawer
őstag
válasz rhytlock #8214 üzenetére
értem, így érthető. OK a dolog. Azonban lenne még egy kérdésem, és most szeretném tisztázni, hogy nem kötöszködnék, hanem kiváncsi vagyok, egy kis lélektan érdekelne. Ha mi ajánlunk egy másik T2-es autót arra az esetre, ha megunod az el Caminót, akkor mi a garancia, hogy az újat nem fogod megunni? Elvégre egyáltalán nem a te döntésed, hisz mi ajánlottuk. Miért nem azt veszed a T2-es kategóriából, amit sosem unsz meg, mindig tetszeni fog, ha előveszed? Ez a kérdésem.
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
Mr.Skynet
senior tag
válasz tutuhawer #8215 üzenetére
Én ezért ragadtam le a kis Lotus-nál - eleinte a kezelhetősége miatt vettem, de már nagyon a szívemhez nőtt . Ellenben most eléggé utálom szegénykémet, mert most így mióta lvl43-44-45 vagyok, alig tesz össze a szeró azonos szintű vagy gyengébb ellenféllel, kapom a T3-as lvl50 versenyzőket és már nem 3-ból 2-őt nyerek, hanem 3-ból 1-et vagy egyet se
-
rhytlock
csendes tag
Végül az Elise mellett döntöttem, bár a külseje nem vonz és a gyorsulásán is van még mit fejlesztenem,de nagyon tetszik kezelhetősége.Mivel most két eltérő stílusú t2-esem van ezért szerintem nem fogom egy hamar megunni.
-
tutuhawer
őstag
válasz rhytlock #8218 üzenetére
a T2-es Lotusok kezelhetőségével egy lapon csak a Lambo Miura említhető, én úhy látom. Még mindig gyilkos az elise-exige duó. meg kell találni a nyerő pályákat - akár magas szinten is.
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
Severinus
csendes tag
válasz Mr.Skynet #8195 üzenetére
Mr.Skynet: na hát igen, volt 1-2 hét amikor a part adás hiánya miatt szüneteltem a game-t, és pár napja vettem ismét elő. Minden NFS-ezés kb. úgy indult nálam, h. 20-30 HS, ezekben PU a köbön, mellette szélvédő vagy T1-es fosok, amiket boltban is meg tudok venni.
Eztán folytatom sprintekkel meg karikákkal és 1-2-3-as pozíciókban beérve, és semmi eredmény. Waterfront Road jelenleg a kedvenc sprintem, ez az ami ad NÉHA vmit, de nem mostanság, ismét Street cuccokat dob...
Akk. az elmúlt 30 nap 2 gyümölcse közül az egyik egy T1-es ultra turbó volt /mellesleg már Pro-s a T1 vasam, igaz nem full/, a másik meg egy privát meccselésé, ami magába foglalt ismét egy T1-es, Pro turbót (?)... és kb. ennyi, ami értelmesnek mondható, a többi mind potom $ sajtolásra jó.Nem értem, hogy mért nem lehetett egy olyan rendszert felépíteni, ahol egy játékos minden 10-20. arany-ezüst-bronz helyezését éri el, és ott bármelyik kártya egy értelmes (helyezéshez mérten) partot dob (tök mind1 hogy milyet), csak ne boltit! Garantáltan ezzel veszik el a játékkedvet, hogy bolti fost dobnak ki, arra meg van elég IGC-nk, hogy megvegyük.
Helyette kapom a 400. Ready-t, Shield-t, Circuit-t...Lehet, hogy nyavalygásnak hangzik, de nem fogok Ft-t áldozni, h. boost-okkal ilyen-olyan csomagokat vegyek. Kifizettem a játékot, mikor csak megvenni lehetett, ezért ne hogy má' élvezhető is legyen.
Cél, így lvl 43-n, a T3-as verdák feltöltése normális áruval, ám közröhej, hogy méltatlan a "nyereményosztás" 200. verseny után is.Off
A szaggató EU szerver helyett kipróbáltam a NA-it, gyorsabban betölt, kevésbé laggos (nekem úgy tűnik), és minimális a szláv invázió ^^... egyelőre ajánlani tudom, tesztelem, remélem jó eredménnyel.
Off endnoblem1983: köszi a tippeket. Ezek szerint még mindig kell várni 2-3 nyomorult szintlépést, hogy legyen erre bármi esély. Vicc... Nem csak autókázni szeretnék, hanem fejlődni is. Megfogadom tanácsodat.
Origin: Severinus89 | Uplay: Severinus89 |JKJA: Severinus | CoD2: Connor
-
SQX_Barto
addikt
válasz rhytlock #8214 üzenetére
Én most vettem 300.000 IGC-ért egy Mazda RX7 Battlemachine-t.
Két kulcsos performance cuccokkal jön alapban, imádom a festését, és első verseny alapján gyors is. (Igaz az összes pénzem ráment )
Bár most az albim meg sok minden képlékeny, nem sokáig lesz kölcsöngépem megint.If I were God, just for a day I would be guilty of letting the whole world slip away | Battlenet: bARTO#2309 | Steam: sqxbarto https://www.pathofexile.com/account/view-profile/bAR7O/characters
-
1NST1G8R
senior tag
Villámkérdés: T3-ban melyek azok a verdák amik megközelítik a GT3 RS vagy az RTR-X teljesítményét?
Fortune doesn't favor fools.
-
Tayuya
csendes tag
válasz 1NST1G8R #8223 üzenetére
Itt van egy teljes lista: [Car Rankings Guide - How the World Cars Fare in Racing and Team Escape]
[ Szerkesztve ]
-
tutuhawer
őstag
egész jó a ranglista, meg kéne találnom a módját, hogy szerkeszthetném. Illetve vennem kéne a fáradságot... az alkatrészes megnyerős team-ger.net oldalt 2 perc az új adataimmal frissíttetni, de az autó más tészta. A skyline R32 és a Toyota Supra szerintem előrébb van, az R34 (a szívem szakad meg) szerintem hátrébb. Kár, hogy ez senkit se érdekel, de attól még lehetne rajta vitatkozni, mi hány méter. Majd átnézem a WG-t, mert van erre egy külön topic, ahol minden autóról fetehetünk mi magunk is adatokat. Benyomom, milyen tuningom van, benyomom, hogy az adott feltételeknek hogyan felelt meg a kocsim, és a táblázatba beleteszik, elemzik. Én azt tudom mondani innen, hogy a 350Z, R32 nissan, toyota Supra trióval letépem a pofámat, ha Skyline R34-gyel megyek...
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
sunny84
senior tag
kicsit frissítve jó pár teszt alapján :
- Tier 1 (Level 1-9)
-----------------------------
Toyota MR2
Mitsubishi Eclipse elite
Mazda RX-8
Pontiac Solstice GXP
Renault Clio V6
Nissan Skyline 2000GT-R [C10]
Nissan Fairlady 240ZG [S30]
VW Golf GTI MK1
Mazda MX-5
Pontiac Firebird Formula
Lexus IS350
Plymouth Roadrunner
Nissan Silvia [S15]
Chevrolet Chevelle S.S
Chevrolet Camaro S.S
Toyota Corolla GT-S [AE86]
Nissan 200SX [S14]
Nissan 240SX [S13]
MazdaSpeed 3
VW Scirocco
Mitsubishi Eclipse GT
Pontiac GTO `65
Dodge Charger R/T
Dodge Challenger R/T- Tier 2 (Level 10- 29)
------------------------------------
BMW M3 Sport Evolution
Lamborghini Miura SV
Lotus Exige Cup 260
Audi A1 Clubsport Quattro
Lamborghini Diablo SV
Ford GT40 Mk1
Lamborghini Countach 5000 Quattrovalvole
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione
Renault Megane RenaultSport 250
Chevrolet El Camino S.S.
BMW M6
Audi Quattro 20V
Mazda RX-7 RZ
Subaru Impreza WRX STI Hatchback
Porsche 911 Carrera RSR 3.0
Chevrolet Camaro ZL1
Ford Mustang Boss 302 ´69
Ford Focus RS
Jaguar XKR
Lotus Elise
Shelby Daytona Coupe
Chevrolet Corvette Stingray ´67
Ford Escort RS Cosworth
Mazda RX7
Toyota Supra
Nissan 350Z [Z33] ?
Nissan Skyline GT-R [R32]
Nissan Skyline GT-R V-Spec [R34] ?
( r34 és a 350z lehet helycserés mai kövi teszt alapján , eddigi futott körök után r34 nekem jobban fekszik )BMW Z4 M Coupe
Audi TT RS Coupe
Audi RS4
Mitsubishi Lancer Evolution X
Porsche Cayman S
Audi S5
Lexus IS-F
BMW 135i Coupe
Nissan 370Z [Z34]
Subaru Impreza WRX STI
Mitsubishi Lancer Evolution IX MR-Edition
VW Golf R32
Dodge Charger SRT-8 Super Bee- Tier 3 (Level 30-50)
--------------------------------
Ford Mustang RTR-X
Porsche 911 GT3 RS [997.2]
BMW M1 Procar
Porsche 911 Carrera S [991]
Koenigssegg CCX "elite" és sima is
BMW M3 GTS
kimagaslóan jók a fentiekMcLaren MP4-12C
Pagani Zonda F
Lamborghini Murciélago LP640
Lotus Evora
Porsche 911 GT2
Alfa Romeo 8C Competizione
Chevrolet Corvette Z06 Carbon Limited Edition
Lexus LFA
Aston Martin DBS
Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni
BMW Z4 GT3
Bentley Continental Supersports Coupe
Ford Mustang Boss 302
Audi R8 5.2 FSI Quattro
Shelby Mustang GT500 Super Snake
Nissan GT-R SpecV [R35]
Aston Martin V12 Vantage
BMW M3 GTR [E46]
Porsche 959
Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition
Chevrolet Corvette Z06
BMW M3 E92
Lamborghini Gallardo LP560-4
Ford GT
Audi R8 4.2 FSI Quattro
Dodge Viper SRT-10
Nissan GT-R [R35]
Porsche 911 Turbo [997]" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
UFO1
senior tag
válasz sunny84 #8229 üzenetére
Az elejével vitatkoznék a Pontiac Solstice GXP teljes medion-on gyorsabb lehet az MR2-nél és talán még az RX8 is mert sokkal stabilabban fordul, bár végre talán gyengébb csöppet (véletlenül pont tegnap teszteltem okét) és a GPX csak 2 pro medion-nal majdnem eléri az MR2 340 körüli max. sebességét persze nitroval értve.
Az hogy a Mitsubishi Eclipse Elite a 2. lenne az már a vicc kategória.
Az RTR-X az első de szép is lenne én lennék a legboldogabb mivel a kedvencem, de a 911 GT3 minden helyzetben letolja gyorsulás, kanyarsebesség, nitrozás, sajnos nem beszélve a világranglista legtöbb top idejét mivel tartják, bár ki tudja mennyi idő nem franko ott valószínű elég sok.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
Új autók, T1 (versenyre is alkalmas típusok) 1. rész:
Mazda MX5 (alapon 1500 boost):
Nagyon jó kis gép szépen és könnyen fordul, kis de elhanyagolható sodródás kíséretében. Így alapon gyengécske de láttam felhúzva szépen megy, bár a top T1-es gépeket megfogni vele igencsak nehéz (talán lehetetlen is). Sebességei 265 és 295 NOS-t használva.Mazda RX8 és Renesis (gyári fóliás, csak az utóbbi kapható 1750 boost, mind 2-ő közel full pro):
Nagyon kényelmesen vezethető mindkettő, igaz eltérő tuning és kaszni van bennük ill. rajtuk (az elsőn az IGC-s a másikon a gyári széles). A sima nagyon stabil kanyarban betapad, a fóliázott a piros fék, kerék jóvoltából kissé csúsztatja a fenekét, de így talán még gyorsabb és élvezetesebb vele haladni. Sebességek 300 ill. 327 N2O-val a fóliás kb. + 3km/ó-val megy jobbat. Teljes pro medion alkatrészekkel közel hasonlót mehet mint egy MR2-ő (kb. 340 körül), és érdekes módon pl. Spade-n sokkal könnyebben és jobban irányítható.Mitsubishi Eclipse Elite (8500 boost):
Kívülről elég pofás kis autó eltekintve a hátsó kipufogó kialakítástól az speciel nem tetszik, leginkább borzalmas (és azok a lángnyelvek, hát nem is tudom). Nem annyira kezes mint az RX8, de jól fordul, kicsit nagyobb íven, ezért gázelvétellel ill. fékezéssel kell fordulásra bírni. Másik nagy hátránya ha indulás közben (perfect) irányt kell változtatni – vagy nitozás közben, után – mert ilyenkor menthetetlenül kifarol vagy 4 kerékkel keresztben elkezd csúszni. A sebességet ez is hamar felveszi – mint a többi – és gyors pályákon mint pl. a 22km-es, szinte minden kanyar vehető max. sebességgel, de tudja ugyanezt a két fent (és a lent) említett példány is tehát pont ezért az árát nem éri meg, ha csak a teljesítményt vesszük alapul, mert ebből az árból kijön 5db MR2 vagy Solstice, stb. Aki gyűjtő annak meg nem kérdés kell e. Full tuning-os sebességek: 305 és 338 nitrozva.Pontiac Solstice GXP (1500 boost):
Hát ha az RX8 jól fordul akkor ez pazarul, 2x olyan jól stb. egy hibája nem annyira érzékenyen (kicsit szélesebben), de megfékezve hamar megtalálja az ideális ívet. Nagyon tapad és nagyon pontosan fordítható (ahogy Tutu mondaná: „oda teszem ahova akarom”) és tényleg. A legszélesebb kaszninak köszönhető e nem tudom (érdekessége szélesebb a hátsó nyomtáv az elsőnél! kár, hogy nem túl szép tőle) de nagyon stabil, csúszásnak nyoma sincs bár Union&Hollis-on a golfpálya utáni lefelé kanyargós úton nitrozva kifarolt nem is értettem, különben máshol ahol menten vele nem tapasztaltam hasonlót. Nagyon szépen ugrik, előre bólintva, ugyan úgy mint az MX5, a többi sajnos az elejét emeli a levegőben. Sebességei: pro de csak 2 medion alkatrésszel 305 ill. 338 NOS-t használva, tehát teljes medion-on az MR-nek annyi. Mindenképp megéri az árát és nagyon élvezetes vele haladni, különösen szépen ívelt pályákon. -
sunny84
senior tag
ez mind szép és jó amit írsz , de gxp még sosem vert el ..
---- jó késő délután vagy este fele jobban tudunk pörögni a dögökkel .. a lista sorrend még NEM végleges ( hibákat tartalmazhat )" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
UFO1
senior tag
válasz sunny84 #8234 üzenetére
Azért mert RX8-al szoktam menni vagy 2000GT-R-el és mostanában csak group-ban (ha megyek) mert unom a multit nem beszélve ha MR2-vel megyek mondjuk egy T3-as, vagy ultra T1 ellen, rendesen fogy a nitro és nehéz pótolni mivel az idióta játék legtöbbször + kört, mágnest, tankot stb-ad. Tegnap mentem a teszt erejéig pár kört és el is csodálkoztam milyen szenzációsan megy a GPX, így hát innentől többször fogom használni. Arra lennék kíváncsi teljesen pro medion-on hogy menne?
-
sunny84
senior tag
abba hagytuk a tesztet ez a végeredmény véleményünk szerint és mindent időeredmények alátámasztanak , most több időnk volt és pontosabb eredmény született :
vitázni lehet de sok jó sofőr elfogadta
- Tier 1 (Level 1-9)
Toyota MR2
Mazda RX-8
Pontiac Solstice GXP
Renault Clio V6
Nissan Skyline 2000GT-R [C10]
Nissan Fairlady 240ZG [S30]
Mitsubishi Eclipse elite
VW Golf GTI MK1
Mazda MX-5
Pontiac Firebird Formula
Lexus IS350
Plymouth Roadrunner
Nissan Silvia [S15]
Chevrolet Chevelle S.S
Chevrolet Camaro S.S
Toyota Corolla GT-S [AE86]
Nissan 200SX [S14]
Nissan 240SX [S13]
MazdaSpeed 3
VW Scirocco
Mitsubishi Eclipse GT
Pontiac GTO `65
Dodge Charger R/T
Dodge Challenger R/T- Tier 2 (Level 10- 29)
BMW M3 Sport Evolution
Lamborghini Miura SV
Lotus Exige Cup 260
Audi A1 Clubsport Quattro
Lamborghini Diablo SV
Ford Mustang Boss 302 ´69
Ford GT40 Mk1
Lamborghini Countach 5000 Quattrovalvole
Renault Megane RenaultSport 250
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione
BMW M6
Audi Quattro 20V
Chevrolet El Camino S.S.
Lotus Elise
Mazda RX-7 RZ
Subaru Impreza WRX STI Hatchback
Porsche 911 Carrera RSR 3.0
Chevrolet Camaro ZL1
Ford Focus RS
Jaguar XKR
Shelby Daytona Coupe
Chevrolet Corvette Stingray ´67
Ford Escort RS Cosworth
Mazda RX7
Toyota Supra
Nissan 350Z [Z33]
Nissan Skyline GT-R [R32]
BMW Z4 M Coupe
Nissan Skyline GT-R V-Spec [R34]
Audi TT RS Coupe
Audi RS4
Mitsubishi Lancer Evolution X
Porsche Cayman S
Audi S5
Lexus IS-F
BMW 135i Coupe
Nissan 370Z [Z34]
Subaru Impreza WRX STI
Mitsubishi Lancer Evolution IX MR-Edition
VW Golf R32
Dodge Charger SRT-8 Super Bee- Tier 3 (Level 30-50)
Porsche 911 GT3 RS [997.2]
BMW M1 Procar
Ford Mustang RTR-X
az első 3 hasonló eredményeket hoz, rtrx kicsit gépészkedősebb de szép és hasonszőrű időket futPorsche 911 Carrera S [991]
Koenigssegg CCX "Elite" és sima is
BMW M3 GTS
McLaren MP4-12C
Audi R8 5.2 FSI Quattro
Porsche 911 GT2
Pagani Zonda F
Lamborghini Murciélago LP640
Lotus Evora
Alfa Romeo 8C Competizione
Chevrolet Corvette Z06 Carbon Limited Edition
Lexus LFA
Ford Mustang Boss 302
Aston Martin DBS
Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni
BMW Z4 GT3
Shelby Mustang GT500 Super Snake
Bentley Continental Supersports Coupe
Nissan GT-R SpecV [R35]
Aston Martin V12 Vantage
BMW M3 GTR [E46]
Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition
Porsche 959
Chevrolet Corvette Z06
BMW M3 E92
Lamborghini Gallardo LP560-4
Ford GT
Audi R8 4.2 FSI Quattro
Dodge Viper SRT-10
Nissan GT-R [R35]
Porsche 911 Turbo [997]üdv
[ Szerkesztve ]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
NFree
addikt
Hát valamit elrontottál, vagy ne haragudj szarul vezeted , én azt mondom , power upp nélkül az rx-8 al vertem már meg mr2 lazán , nem is 1x volt hogy egy arcal direkt mentünk vagy 5-6 kemény multit mert nem hitt a fülének , ennek ellenére power upp-al az mr2 verhetetlen
Az m3 , meg tuti best nem tudom nállad mi lehetMás
(#8238) sunny84
én a t1 sylvit azért feljebb sorolnám vagy 2-3 helyel
A lambón meg tuti butitottak , mert most nem lehet vele jó időket futni de a listán szerepeltek olyan idők azzal az autóval , hogy az rs-el is nehéz hozni, mindenképp a topp 3 alatt lenne a helye ha nem baszták volna el
[ Szerkesztve ]
vga
-
DeadBullet
tag
Sziasztok.
Tanacsot szeretnek kerni a T1-es Szilvikem tuningjahoz. Jelenlegi a kovetkezo cuccok vannak rajta:
- Ventura Pro Sport Motor.
- Ursa Pro Improved Turbo
- Transtek Ultra Improved Valto
- Zero Ultra Sport Felfugesztes
- Ventura Pro Tuned Fek
- Ventura Pro Sport Gumi.Es azt szeretnem kerdezzni, hogy van egy Medion Pro Tuned motor. Erdemes betennem? Javitani vagy rosszabb lenne? Turbo ugyben mit ajanlotok? Maradjon az Ursa vagy tegyek be Velocicom pro improvedet?
Koszonom elore a valaszotokat.
Hataron tulrol! Steam: DeaDBuLLeT Origin: LorDDeaDBuLLeT
-
NFree
addikt
válasz DeadBullet #8241 üzenetére
Szerintem a sylvi a következő képp , megy jól K,K,Z,Z,P,S ha érted mire gondolok és punk tum, medion motort ne rakj bele, de keress meg a gaméban , és összemérjük őket habár én butus beletettem egy piros váltót és most nagyon bánom hogy elbasztam az ursa tunedet erre a szar ventura tunedre , naaagyon bánom, meg egy rugót is raktam bele ventura tuneded de dobni kellett belőlle. s vissza az ursát , nekem a fent felsorolt a sylvihez a tökély volt
vga
-
válasz sunny84 #8238 üzenetére
Hát 1-2 sztem még így se stimmel szerintem
Az Exige és az A1 helyet cserélhetnének. Szerintem a menetteljesítményük és kanyartudásuk szinte megegyező (Exige kicsit jobban fordul) de a Nitró erőssége hitvány. Míg az A1nek meg elég erős.
Plusz az Evora olyan hátul?
Szerintem a GTS mögé simán feljöhetne.
A SuperSnake sincs túl jó helyen ott. 1-2 helyet előre jöhetne.
Végül de nem utolsó sorban az 5.2es R8. Én örülnék neki a legjobban ha olyan jó lenne, de szerintem közvetlenül a Balboni mögött van a helye.De ez mind csak szerintem szintű megállapítás
All→M8
-
sunny84
senior tag
válasz callmeakos #8244 üzenetére
a snake még ahhoz képes amit tud túl jó helyen van ( egyenesekben megy mint a barom de ha kanyar jön sokat veszít az előnyéből ) , a kanyar tudás miatt van az exige előrébb a1 szeret billegni ezért 1-2 mp lemaradt , evorát nem mondanám olyan túl jónak hogy a gts mögött helyen lenne , max murci és pagani előtt ( még ez is vitatható ), 5,2 r8 al szép időket lehet menni axeman bebizonyította mp4 szintű dög ..
de persze mindenkinek kell hogy legyen egyéni véleménye
[ Szerkesztve ]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
-
sunny84
senior tag
szó nincs itt vitáról , azt csak a ovisok csinálják a worldban
de viszont a murcival valamit mókeroltak múlt héten meg az előtt sokkal jobb volttesztek itt voltak t1 : beacon station , union hollis , agostini avenue , diamond union
t2 rockridge union , verona tunel , wpl , chinatown tram , diamond union
kempton docks( körös )t3 garden boulvard ( körös ) , stadium chase , country club ( körös ) , diamond union , waterfront ( körös )
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
SylarHUN
senior tag
Mentem ma 2-3 menetet és azt vettem észre, hogy a rajtnál elugrok és hirtelen vissza lassul a kocsim és így szépen beérnek a többiek.
Nagyon látványos az ahogyan vissza lassulok.PSN: Xbox:
Új hozzászólás Aktív témák
- ACER PredatoR Triton 16" 3.2k 165hz Intel Core Ultra9 32GB DDR5 2TB NVIDIA RTX4070 8GB
- AKCIÓ!!! A tökéletes GF! MSI GF63 Thin 11UD i7-11800H 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Ti Gar:2024.08
- PS4 Pro 1 TB
- BOSCH WAN24168BY Series 4 Elöltöltős mosógép (pár napos ,5 év biztosított MediaMarkt garancia!)
- KERESEK Asus Maximus XIII HERO alaplapot