Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz csongi #4891 üzenetére

    Azt nézem, hogy nem volt hézagoló a varió alatt.:W

    Mondjuk a két tárcsa között sem, de ott gyárilag van
    egy kiálló fix perem. Előbbiből lehet probléma, nem?

  • DigitXT

    félisten

    válasz csongi #4891 üzenetére

    Csak egy gyors kérdés: óra szerint, vagy GPS szerint? Elméletileg, és
    hangsúlyozom, hogy elméletileg valós 130 az már durván végsebesség!

    Hogyaszondja: varió overdrive módban (0,83:1), gyári véglehajtás 6,756,
    kerék 12-es 130/70-es, tehát 1,529 métert haladunk fordulatonként. De
    a motor 8250-nél nem forog többet (talán igen, de részben tilt, részben
    elmegy az ereje lásd a lenti kis grafikont), tehát a kerék fordulatszáma
    elméleti maximumot tekintve 1471 rpm: azaz 135 km/h-val repesztünk.

    Viszont ha már felváltotta a maximum áttételt, akkor stimmel, hogy a
    valós 100 km/h sebességhez ~6000 fordulat tartozik... HA felváltotta:
    nekem most biztos nem vált fel ennyire. (Mintha "overdrive"-ról nem is
    hallott volna.) Pedig a 12 gramm az kb. gyári súly ennél az évjáratnál,
    és amúgy nem is viselkedik vele bután. Csak kicsit "hamar vége van".
    Teszem hozzá, ha az óra csalna egy 15%-ot a GPS-hez képest, mint
    a kis Maján, kevésbe lenne megbotránkoztató a 94-es topspeed (108).

    Szóval a kérdés áll: a tapasztalatok óra, vagy GPS? Ill. az évjárat?:F

    Ui: a Malossi tuning áttétellel már 157-et is tudnia kéne. Elméletben.
    Muhaha... 20 lóval soha nem fogja tudni, és ez nagyon jól is van így,
    mert 12-es kerekeken szerintem már a 130 is istenkísértés.:))
    Mondjuk Madisonon 30+ lóval, 13-as keréken, és pici lejtőn megvolt.
    De még azt sem arra találták ki.:R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák