Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Voice24
őstag
Hali!
Ma megdöntöttem a saját rekordomat, már ami az ügyfélszolgálatos zenehallgatást illeti. Rokon elveszítette a telefonját, benne a nevemen lévő előfizetéses SIM-mel, így 11 óra után pár perccel nekiálltam telefonálni a 1270-re. Az eddigi csúcsom valahol 30 perc alatt volt, ma ezt sikerült jócskán túlszárnyalnom. 1 óra 15 perc után szólt bele élő személy a vonal túloldalán. Mivel letiltásról volt szó, nem tehettem mást, mint vártam, ez ugye nem ér rá, hogy majd este, csúcsidőn kívül... Erősen gondolkodom egy hivatalos panaszon, bár nem tudom, lenne-e valami értelme -
Voice24
őstag
válasz gabor9991 #64173 üzenetére
Említettem neki az 1 óra 15 perc zenehallgatást, de sajnálkozáson kívül mást nem reagált. De készülhetek egy következő várakozásra is, ugyanis elmondta a hölgy, hogy a letiltás, felfüggesztés után új kártyát csak személyesen tudok igényelni, de a felfüggesztés leállítását ismét csak telefonos ügyfélszolgálaton tudom kezdeményezni. Keresem, de nem találom a logikát, hogy az üzletben, ahol kapok új SIM-et, miért nem kérhetem az aktiválást, azaz a felfüggesztés leállítását.
-
Voice24
őstag
Hali!
Megköszönném, ha valaki venné a fáradságot, és leírná nekem, hogyan lehet egy több előfizetéssel rendelkező fiókban minden számnak belépési jogosultságot adni? 5 flottás előfizetés fut a nevemen, és a Voda az új rendszerben kérdés nélkül úgy döntött, a párom száma lesz a fő előfizetés, ő adhat a többieknek belépési jogosultságot a fiókba. Néztem a beállítás menüben a hozzáférés menüpontot, ott a teljes hozzáféréshez email címet kér, nem telefonszámot. Mondom oké, megadom egy másik email címemet, meg is jött rá a meghívó, de amikor a felugró kis ablakban az elfogadom gombra kattintok, jön a "váratlan hiba történt" üzenet.
A lényeg tehát, jól látom, hogy nem a nevem alatt futó előfizetések telefonszámainak, hanem tetszőleges emberkék email címeinek tudok csak hozzáférést adni? Mert ez így nagyon gagyi szvsz. -
Voice24
őstag
Csak emailt enged beírni a meghívotthoz, telefonszámot nem. Én pont azt szeretném, ami régebben is volt, hogy a fiókba mind az öt telefonszámmal be lehessen lépni, ami a fiókhoz tartozik, mert jelenleg csak az alap email címmel, vagy a párom főszámnak kinevezett számával lehet belépni.
Az általad írt lépéseket végigcsináltam, de ahogy mondtam, a honlapon bedobott ablakban az elfogadom gombra kattintva jött a "váratlan hiba történt" üzenet. De ha sikerül is hiba nélkül ezt végigcsinálni, ha jól sejtem, akkor is csak a meghívott email címekkel enged belépni, a fiókban benne lévő telefonszámokkal nem. Ezt nevezem én gagyinak.
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Akkor még egyszer: flottában 5 db előfizetés fut a nevemen. A nagy változás előtt két külön fiókban voltak, egyikben 3, másikban 2 telefonszámmal. Addig a két fiókba a fiókokban lévő telefonszámok bármelyikével be lehetett lépni. Most a változtatás ezt a két fiókot egybe vonta, és a párom számát tette meg fő előfizetésnek, azaz ő adhat hozzáférést a többinek ehhez az egy fiókhoz. Tehát jelenleg csak a párom telefonszámával és a fő számhoz regisztrált email címmel enged belépni a fiókba, a másik 4 telefonszámmal nem. Nem azt akarom, hogy a többi négy számnak saját fiókja legyen, hanem ahogy korábban, mind az 5 számmal be lehessen lépni ebbe az egy fiókba (mivel itt van mind az ötnek az összes adata, információja).
-
Voice24
őstag
Hali!
Tapasztalatok alapján hány nap alatt szoktak válaszolni a honlapon az "írjon nekünk" rovatban megírt kérdésekre, panaszokra? Mert a hét elején két nap különbséggel írtam nekik számlázással kapcsolatban panaszt, két különböző email címet adtam meg, de mai napig egyikre sem érkezett válasz. Telefonon nem vagyok hajlandó 1-1,5 órát zenét hallgatni.
Arról van szó, hogy a legutóbbi számlámat nem engedi letölteni, állandóan hibaüzenetet dob a letöltés gombra. A korábbi számlákkal nincs gond. Fontos lenne, mert 3 előfizetés szerepel rajta, és jó lenne látni, kinek mennyi belőle a sara.
-
Voice24
őstag
Hali!
Egy fiókon belül két alfiók van a nevemen, az egyikben 3, a másikban 2 előfizetéssel. Tegnap a honlapon befizettem az aktuális számlákat, de a rendszer volt olyan ügyes, hogy a 3 előfizetéses fiókhoz könyvelte le mind a két befizetést, így ott most túlfizetést mutat, a másiknál pedig befizetetlennek jelzi a számlát. Ez vajon magától rendeződik a kesze-kusza rendszeren belül, vagy kezdhetem a többórás telefonálgatásokat, hogy tegyék már helyre?
Amúgy hihetetlenül gyorsak a dolgozók! Az egyik előző számlámat nem engedi letölteni, így megnézni sem a rendszer, állandóan hibaüzenetet dob. Múlt pénteken kivártam az ilyenkor szokásos 60-70 percet, akkor azt mondta a csávó, hogy nem készült el a számlakép, de ráír az illetékes osztályra, pár nap, és jó lesz. Nos, egy hét nem volt nekik elég erre a hatalmas melóra. -
Voice24
őstag
Hali!
Na, úgy gondolta a Voda, hogy még ebben az évben válaszolni fog, ezért ma reggel elektronikus válasz (email) érkezett az október 6-án(!) nekik írt panaszomra. Az volt a gondom, hogy az egyik szeptemberi számlámat nem tudtam megnézni, letölteni (befizetni persze igen), mindig jött a hoppá, valami hiba történt kezdetű nóta. Hallgattam kétszer 1 óra zenét is az ügyben, rögzítették is a telefonon szintén megtett panaszt, de a hibát a mai napig nem sikerült elhárítaniuk (képzelem azt a hatalmas melót, amit az én számlámba öltek 3 hónap alatt). Ezért most az emailben az engem ért kellemetlenség miatt 5000-Ft jóváírásban részesítettek. Oké, nekem így jó, de nekik is jó ez, hogy inkább jóváírnak, mintsem elhárítsanak egy nem túl hatalmasnak tűnő hibát?
BÚÉK![ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Hali!
Van 5 db flottás mobil előfizetésem, melyekben alapból 5 GB adat van, de van hozzá díjmentes 2 GB megújuló plusz adat kiegészítés is. Májusban az otthoni szolgáltatások is vodásak lettek, így elvileg megnőtt további 2 GB-tal az adatmennyiségem, csak nem egyértelmű ennek megjelenítése. A mobilos myvoda fiókban 9 GB-ból számol visszafelé, a neten belépve a fiókomban viszont az látszik, hogy a mobilszámhoz tartozó extra szolgáltatásokban van egy "VF ONE előny: díjmentes +2 GB adat - GIFT" Itt csak kikapcsolási lehetőség van, viszont nincs alatta folyamatábra, ami az ebből felhasznált vagy rendelkezésre álló adatmennyiséget mutatná. Feljebb, az alap 5 GB és a megújuló 2 GB alatt is ott van a csúszka az adatmennyiséggel.
Ettől még tutira 9 GB az elérhető adatom, ugye? -
Voice24
őstag
válasz amdboy #78522 üzenetére
Én is nagy "örömmel" olvastam ezt az értesítő emailt. 5 db flottás előfizetésem van már évek óta, darabonként 3.490-Ft-os havidíjjal. Ehhez jött májusban egy otthoni tévé és internet csomag is, a Telekomtól jöttem át velük, mert kb. 6 ezerrel olcsóbb volt így minden együtt. De ezzel a sávos kedvezmény megszűnéssel cseszhetem az árelőnyt, ráadásul a tévészolgáltatásuk folyamatosan lefagyogat az optikai hálózaton, úgyhogy a család a pokolba kíván engem a Vodafone-ommal együtt...
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
válasz donjohnson #78553 üzenetére
Jövő májusig biztosan nem, addig szól az 1 év hűségem. Meg amúgy az új tévéelőfizetéseket már az androidos box-szal adják, amire rengeteg a panasz, nekem még a nem androidosak voltak.
Ja, és nagyon nem fair játékot játszik a Voda. Valamikor múlt héten felhívtak, hogy az 5 db mobil előfizetésemen lejárt a hűség, írjak alá megint egy évet, és garantált, hogy 1 évig nem fog emelkedni a havidíj. Hát mondom, elmenni úgysem akartam eddig tőlük, ám legyen. Erre most jön ma ez az email... Hát valóban nem a havidíjat emelik, "csupán" eltörölnek egy amúgy jó kis kedvezményt. Nyilván múlt héten az ügyintéző ezt még nem tudta...
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Háztartási gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen