Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zzola

    félisten

    válasz jenei1994 #75118 üzenetére

    Ha nem te vásároltad, akkor személyesen lehet csak kérni üzletben, tulajdonjogot igazoló dokumentummal. Ha hűségidős a készülék, akkor pedig a lejárat után lehet kérni a hálózati korlátozás feloldását.

  • csaszi75

    senior tag

    válasz jenei1994 #75118 üzenetére

    Ezt lehet találni Google segítségével:
    https://www.vodafone.hu/segithetunk/keszulek/beallitasok_utmutatok/q-4
    Úgy tudom, hogy függetleníthetem a készülékem, ez igaz?
    A hálózati zár feloldása, vagyis függetlenítés mind feltöltőkártyás, mind előfizetéses tarifák esetében lehetséges, de csak az ügyfél kérésére történik.
    Feltöltőkártyás készülékek esetében, ha a SIM-kártyán megjelenik bármilyen összeg, azaz volt legalább egy sikeres feltöltés, az előfizető a készülék függetlenítését díjmentesen kérheti. Amennyiben nem tölt fel az előfizető a SIM-kártyára felhasználható egyenleget, úgy a szerződés megszűnését követően kérheti a készülék díjmentes függetlenítését.
    Előfizetéses szerződés esetében, a szerződéshez, a Vodafone-nál vásárolt készülék függetlenítése díjmentes a szerződés lejáratát követően. Amennyiben még nem járt le a határozott idejű szerződés, akkor a szerződésbontásból eredő díjak megfizetése után kérhető a függetlenítés, amit a készülék használója is kérhet.
    A függetlenítés meghatalmazással is intézhető, lakossági előfizetők esetében ügyvéd vagy közjegyző által ellenjegyzett eseti és konkrét meghatalmazással.
    A függetlenítést a belföldről díjmentesen hívható 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámon, és a Vodafone üzleteiben lehet kezdeményezni. Fontos, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül kizárólag az előfizető, a használó pedig márkaképviseleteink egyikén kérheti.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák