- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Modding és elektronikai kérdések
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Intel Core i3 / i5 / i7 3xxx "Ivy Bridge" (LGA1155)
- Projektor topic
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Új HMD modell bukant fel
ma Ausztráliában érhető el és HMD Aurának hívják a gyártó jelenleg legkedvezőbb árú ajánlatát.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#95687424
törölt tag
válasz MK VII #44800 üzenetére
még mindig nem érted.. attól még, hogy nem jó a készüléked, a szolgáltatás működik
senki se tiltja meg neked, hogy egy régi telóba belerakd, vagy vegyél 3ezer forintért egy nyomógombosat
mivel van szabad lehetőséged választani, hogy hol veszel telefont, nem vagy a szolgáltatónál történő vásárlásba belekényszerítve, így semmilyen kötelezettsége nincs a szolgáltatónak
[ Szerkesztve ]
-
#08205312
törölt tag
válasz MK VII #44800 üzenetére
Amenyiben a két dolog (telefon, szolgáltatás) független egymástól (még ha szolgáltatótól is vetted a készüléket) úgy nem kötelesek jóváírni a szolgáltatás díjából készülék meghibásodás esetén.
De mivel összefügg (pl. nem fizeted a szolgáltás havi díját de mondjuk a telefonét igen, mégis letiltják a készüléket), ezért én neked adok igazat. -
asdf_
veterán
válasz MK VII #44800 üzenetére
Iszonyatbrutal el vagy tevedve...
Nos.. Neki pont az a kötelezettsége, hogy biztosítania kell számodra, hogy a szolgáltatását zavartalanul használhasd.
Ezt megteszi, van egy uzemkepes sim kartyad, belepattintod barmilyen keszulekbe, es igenybe tudod venni a szolgaltatast. Mivel a szolgaltatast nem kizarolagosan azzal a keszulekkel veheted igenybe, melyet a telefonelofizetes megkotesekor vasaroltal, ez a resz a szolgaltato felol pipa, ok szolgaltatnak, szerzodesszeruen.
Ha nem tudja megoldani (és itt a készülék hiány miatt egyértelmű, hogy nem tudja) akkor jogosult vagy kártérítésre...
Eltevedesed tovabbi resze, hogy jogi ismereteid nem ernek el odaig, hogy tisztaban legy azzal, hogy amikor kedvezmenyes keszulekvasarlassal kotsz egy mobilszolgaltatonal egy szerzodest, akkor te jogilag ketto darab szerzodest kotsz. Egyet a mobiltelefon-szolgaltatasra, es egy adasvetelit a telefonra, es nem tudod, melyik szerzodes milyen jogokat es kotelezettsegeket keletkeztet. Attol, hogy a telefon berohad alattad -mint mar fent ecseteltem- a szolgaltato meg szolgaltat, tehat emiatt alaphangon karterites nem jar. Jogszabaly szerint a meghibasodott telefonkeszulek eseten torekedni (torekedni !!!) kell a 15 napon beluli javitasra. Amennyiben a 14. napon kapod vissza a keszulekedet, minden a torveny szent szava szerint tortent es neked az egvilagon semmi nem jar (de mivel gumiszabaly, ez meg akar a 20. napra is igaz lehet). Valamint attol, hogy a telefonkeszulekedet a szolgaltatotol vetted (akar egyidoben a mobilszolgaltatas-szerzodes kotesevel), ez neked a telefonelofizetes kapcsan egy centivel sem biztosit tobb jogot (igy pl. elofizetesidij-jovairast keszulekhiba eseten sem), mintha egyeb besszerzesu lenne a telefonod.
Nekem jóval a problémáim után egy szolgáltatónál más okból eltöltött fél óra ügyintézés alkalmával mondta az ott dolgozó, hogy igényelnem kellett volna és megtérítik...
Egy a gond, -es amit te velhetoen felreertettel- ez nem jar. Adhato, ha a szolgaltatonak epp olyanja van, meltanyossagi vagy uzletpolitikai kedvezmeny cimszoval. Ami jar, az benne van az ASZF-ben, meg a jogszabalyokban. Ahonnan tovabbra sem ideztel/tudtal idezni.
Ahogy fentebb írta a kolléga 72 órán túli szolgáltatás kiesést már kompenzálnia kell a szolgáltatónak.
Igen, akkor, ha a mobilszolgaltatas nem mukodik. Sajat telefonkeszuleked hibajanal ez az eset nem all fent, ebbol adodoan ertelemszeruen kotberkotelezettseg sem all fenn. Ez nem igy mukodik hogy fogsz egy neked tetszo, random helyrol kiragadott idezetet, es az igaz lesz a te problemadra is.
Ha olyan hordozhato wifi-s netcsomagod van, aminek a sim kartyaja csak es kizarolag mifi-ben mukodik, az eszkoz elromlott, nem tudnak kolcsonkeszuleket adni, na akkor, de kb. csak akkor van az, hogy mivel te eszkozhiba miatt nem tudtad igenybevenni a szolgaltatast, ekkor jovairast kersz (netan automatikusan kapsz) a havidijra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Formula-1
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Revolut
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Modding és elektronikai kérdések
- Diablo IV
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs