Hirdetés
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
Amazwallet néven új funkciót kapnak egyes Amazfit órák
ma Tizenhárom kártya tárolására lesz jó, viszont nem lehet köztük bankkártya vagy hitelkártya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Dj.Kütyü #35100 üzenetére
beléptem és megnéztem, nekem is az elmúlt havit mutatja még minden előfizetésen, kettőn is olyan összeg van (10 és 14 e ft) , amit két nap alatt nem forgalmazhattunk le.
másban is elmaradásaik vannak, olyan számlák nincsenek elkönyvelve a szolgáltató részéről, amiket már több napja átutaltam azonnalosan.
hosszú ez az ünnepi hétvége a t-s dolgozóknak/rendszernek is, na... -
-
kali
legenda
válasz Dj.Kütyü #35108 üzenetére
a telefon típusa válogatja, sok csúcstelefon - például xperia z, s4 - esetén korábban érkeznek a szolgáltatós frissítések, mint adott az a független esetén, de az y300 esetén nem feltételezem, hogy bármilyen szolgáltatós vagy független verzióban érkezne rá 4.4, de még a 4.3 is apróbb csoda lenne...
St3ven; ez így nem teljesen igaz, olcsóbb kategóriában is érkezik néhány szolgáltatós frissítés, ha a gyártó is úgy akarja.
[ Szerkesztve ]
-
1430
senior tag
válasz Dj.Kütyü #35161 üzenetére
Ajánlott olvasmány.
A kérdésedre is benne volt a válasz már a második pontban.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
DiVaD
senior tag
válasz Dj.Kütyü #36511 üzenetére
Semmi extra, ha csak most késel vele és decemberben befizeted. Van viszont késedelmi díj, ami kb. 100-200Ft lehet. Viszont ha több hónapot nem fizetsz, akkor jön a korlátozás (kimenő hívás, majd a bejövőt is letiltják). Utána meg a felszólítás, majd később a végrehajtó,stb...
-
-
Gabesz87
veterán
válasz Dj.Kütyü #57351 üzenetére
Nem hinném. Roaming ki van kapcsolva amúgy is. Előfizus vagyok, szóval külföldön nem kell kapcsolgatni ki-be a roamingot, mint a Dominonál. Meg hát ahogy írtam is, tudtam telefonálni haza is, csak külföldi számot nem tudok hívni ezek szerint. Legalább is a német szám alapján erre gondolok.
-
kali
legenda
válasz Dj.Kütyü #57422 üzenetére
a 15 napra is csak törekedni kell, indokolt esetben több is lehet.
kicserélést is lehet kérni, de több tényező függvénye, hogy miként érvényesül az általad választott jótállási/szavatossági igény, mert például ha a csere a kötelezett számára aránytalan többletköltséggel jár a javításhoz képest, akkor nem kell teljesítenie.
sokadik javítás után lehet igazán indokolt a kicserélés, pláne ha azonos hibával többször is javítva volt a készülék és nem vezetett eredményre.
ahogy előttem is írták, a szolgáltató küldi tovább a készüléket a gyártói/szerződéses szerviznek és ott intézik a dolgot, de te is viheted oda közvetlenül, kihagyva a láncolatból a szolgáltatót, időt megspórolva ezzel, illetve a szervizzel kialakított személyes kontaktus is segíthet az ügyben. -
kali
legenda
válasz Dj.Kütyü #57441 üzenetére
egyrészt nem hinném, hogy a szolgáltató külföldön szervizeltet, másrészt kérdezz rá a szolgáltatós illetékesnél, hogy hová küldték javításra, hátha szolgálnak érdemi infóval.
nem egy céget dob ki a kereső magyarországon, akik device care szervizpont (hivatalos márkaszerviz címen hirdetik magukat) is egyben (nem átvevőhely, ami csak az, azt külön jelzik), nézz rá itt; link
azt nem tudom/tisztem látatlanban megítélni, hogy mikor indokolt vagy sem a hosszú intervallumú ügymenet, de ha a szolgáltatónál kerül leadásra a készülék, akkor eleve néhány nap többletet jelent, amíg ők továbbítják azt a szervizbe, illetve onnan visszaküldésre kerül hozzájuk.
részletes információk itt; link
a vonatkozó jogszabály ebben a sorrendben írja elő a jótállási/szavatossági jogokat; kijavítás < kicserélés < árleszállítás < elállás
amíg indokoltabb a kijavítás a kicserélés helyett, addig sumákolásról szó nincs![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Dj.Kütyü #57445 üzenetére
ennek ellenére sem hiszem, hogy külföldre küldi a szolgáltató, pláne ha van hazai szervizes támogatás, olyat pedig nem ismerek, hogy; Pesti Telekom Támogatói szolgálat
minden szerviznek van elérhetősége - a gyakorlati megvalósulás más kérdés -, de online is ellenőrizhető, hogy hol tart a dolog; link
nem sablon szövegek, hanem jogszabályi és egyéb előírások, szabályozott ügymenetek, amik nem csak a szolgáltatóra és a szervizre, hanem az ügyfélre is vonatkoznak.[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Dj.Kütyü #57454 üzenetére
Te a Telekomot kérdezted, ők azt mondták el amit az rendszereikben látnak.
Ahol le tudod kérdezni az a Microsoft felülete, őket nem hívtad fel, hogy hol tart, ezért nem is említették neked ezt a lehetőséget.(Ha bemész a UPC-be nem tudja megmondani neked, hogy a Digis csomagokat hol tudod megnézni a címeden...)
Viheted a Telekomhoz a készülékedet, de köztudott, hogy a Telekom-szerviz útvonal ilyenkor 1-2 héttel tuti megtolja a javítást, amikor nem történik semmi..(oda-vissza szállítás)
Ha az emberek összefognának és beadványt írnának, hogy változtatni kéne(pl szervizelés max. 30 nap 1x kitolható 15tel utána cserélni kell), lehet hogy lenne változtatás, de míg 1-1 ember panaszkodik nem lesz...
-
kali
legenda
válasz Dj.Kütyü #57453 üzenetére
pedig hidd el, a jogszabály az ügyfél számára is segítség lehet, ha megfelelően alkalmazza, amíg viszont az abban foglaltakat a másik oldal (szolgáltató/szerviz) nem sérti meg, addig türelmesnek és elnézőnek kell lenni - még ha néha nehéz is -, hiszen minden szabályosan történik.
itt érthetőbben leírják a fogyasztó számára a jogokat, értelmezik a jogszabályokat, írnak példákat és adnak támpontokat; link
így, hogy már követni tudod a gyártói szerviz online felületén a javítás folyamatát, a szolgáltatónál is jobban tudsz majd érdemben lépni az intervallum kapcsán.
a szolgáltatós illetékesek nem is mindig vannak tisztában a gyártói/szerződéses szervizek működési folyamatával, jobb esetben csak elfelejtik mondani, rosszabb esetben sokan nem is tudnak róla, hogy van ilyen, csak a saját szolgáltatós folyamataikat ismerik inkább. -
kali
legenda
válasz Dj.Kütyü #57518 üzenetére
szia,
nem vagy köteles cserébe olyat elfogadni, ami tulajdonságai, adottságai tekintetében eltér a cserélendőtől.
más kérdés, hogy ha jobbat ajánlanak fel - jellemzően így szoktak tenni - és ez neked megfelel, akkor semmi akadálya, csak rajtad áll a dolog.
a swap nem feltétlenül jelent használt készüléket, inkább csak cseréset.
amennyiben kicserélés történik, jótállás tekintetében nem származik hátrányod a korábbi állapothoz képest, sőt.
lepapírozzák majd megfelelően, a hűség intervalluma...stb. nem fog változni, abból a szempontból sem származhat hátrányod.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Gumi és felni topik
- Autós topik
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Asztalos klub
- Assetto Corsa Competizione
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- !HIBÁS! XGIMI Horizon Pro
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Epson EcoTank L3250 nyomtató!
- Új Lenovo ThinkPad L15 Strapabíró Érintős Laptop -40% 15,6" Bivaly i7-1265U 10Mag 16/512 FHD IPS
- Xbox Series S+ Astro A10 fejhallgató+ Seagate 2TB külső merevlemez
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest