- TCL LCD és LED TV-k
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steam Deck
- Két projektorral bővül az Acer Vero család
- Házimozi belépő szinten
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
ph A Z790 Project Zero Plus furcsa utat jár, ami nem biztos, hogy a célpiacon hasznosnak tekinthető.
-
Elindult a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése (PC)
gp A premierrel együtt kaptunk a fejlesztőktől egy launch trailert is.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Nasuto #67670 üzenetére
Minél részletesebb panasz e-mail, ha lehet írd bele, hogy mit tartasz elfogadható(pl.: eltekintenek a részetektől, s marad a te hűséged) megoldásnak. Ha kaptál számlát, nézd meg azon melyik előfizetés szerepel. Visszaigazoló e-mailekben is keresgélhetsz esetleg. Ezt a problémát szerintem könnyen orvosolni fogják.
-
Nasuto
tag
válasz Nasuto #67670 üzenetére
November 3-án majd 16-án megreklamáltam egy telefon részlet számlát (rossz összeg szerepel rajta, illetve a hűségidőt rossz számra rakták). Azóta csak az automatikus válasz jött, hogy megkapták a levelem, a panaszomra érdemi válasz nem jött. Az első részlet számlája 30-án lejárt. Korábban az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy a számlát a panasz kivizsgálásáig ne fizessem be, és ezt majd ők, amíg le nem zárul félre is teszik a rendszerbe (de még mindig ott figyel az online felületen). Minden panaszt kivizsgálnak és minden levélre válaszolnak ugye? Kicsit izgulok.
-
Soulfly842
addikt
válasz Nasuto #68383 üzenetére
Feldolgozástól számítva (nem az automatikus választ, hanem a tényleges feldolgozást tekintve) 30 nap legfeljebb a reklamációs kivizsgálások maximális időtartalma. Mostanság kell akkor, hogy a kivizsgálás lezáruljon.
Ha tüntettél fel értesítési telefonszámot, akkor sms is szokott érkezni a kivizsgálások lezárásáról (ha csak leírtál több hívószámot, de értesítésit külön nem hangsúlyoztad, akkor az értelemszerűen nem minősül annak)
Telefonos, vagy személyes ügyfélszolgálat tud esetleg felvilágosítást adni, hogy végére ért-e már az ügy, vagy hogy mikor várható a lezárása.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- SMSL DO400 asztali DAC és fejhallgató erősítő, Bluetooth 5.1 LDAC MQA-CD 32bit 768kHz DSD512 eladó
- Eladó Dell Latitude E5470
- Lenovo Legion Y530 - 15.6" 95% sGRB 300nits, i5-8300H, GTX1050Ti-4, 24/512, új akku +SZLA +GAR!!
- Wenko Secure kádbelépő kapaszkodó fehér
- PowerColor Red Devil RX 7900 XTX 24G-E/OC 24GB GDDR6
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest