Hirdetés
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Computex 2024: Új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a Be Quiettől
ph Keblére ölelte az RGB-t a Light Base házak tervezésekor a német cég, de szerencsére nem ez az egyetlen érdekességük.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Onderon
senior tag
1430-at kérdezném, hogy szerinte ennek mi az értelme:
- a telefonos ügyfélszolgálatnál számlareklamációt nyomtam, megadtam a telefonszámom, hanggal azonosítottam magam, platina szintű ügyfél vagyok - hátha számít - de attól teljesen függetlenül, hogy milyen telefonszámot hívtam (t-mobile ügyfélszolgálat), kezelő felveszi a telefont, megkérdezi, hogy miben segíthet, kit kapcsolhat? mondom számlareklamáció, kérdezi, hogy mobil vagy vezetékes, mondom mobil, majd kapcsolás után újabb, mostmár t-mobile-os kezelő felveszi és elkéri a telefonszámomat? majd megkérdezem, hogy mégis miért kell akkor több lépcsőben azonosítanom magam, ha végül ide lyukadunk, hogy még a számomat is megkérdezi, visszaszól flegmán a hölgy, hogy "ő látja, csak visszaigazoltatta velem". innentől igen kellemesen (NOT) beszélgettünk, végülis amit akartam elintéztem, de a stílus az elfogadhatatlan volt. vártam, hogy kapok egy megszokott sms-t, amiben szerepel a hölgy neve és megkérdezi a rendszer, hogy elégedett voltam-e, de meglepő módon nem kaptam ilyet most
érdekességképpen a gond, amiért hívtam őket: a t-mobile online felületére számlafizetés céljából belépve meglepően tapasztaltam, hogy az ~5700ft-os és ~2800ft-os számlatartozásaim mellett a rendszer ~43000Ft-os lejárt tartozást jelez. mint utóbb kiderült, a hölgy ezt nem látta, így abban maradtunk, hogy "gondok voltak mostanában a t-mobile online számlafizetési rendszerével, a hiba javításán dolgozunk, az Ön számlatartozása nem ennyi, hanem ~8500ft". lehet nem a videóhívásos ügyfélszolgálattal kellene foglalkozni, hanem megcsinálni égre ezt a nyomorult számlafizetési rendszert? mindegy, én nem értek hozzá, biztos fontosabb látnom a flegma3.14csa fejét miközben a halálba kíván!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen