Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _adaml21_

    őstag

    válasz dedike #31582 üzenetére

    Öregem, neked aztán kellett beleböfögni a dolgokba....
    Az elmúlt 3 évben nagyjából félmillió forintot hagytam ott a T-mobilnál, mivel olyan előfizetésem van, valamint iPhone-t használok, ami eleve nem 2 ft volt. De azt akkor sem tűröm, hogy megkárosítsanak akár 2000Ft-al is, nemhogy 50ezerrrel. Ami még jobban idegesít, hogy a telefon nem az enyém, a barátnőmet leptem meg vele, és szerencsétlen, több, mint 30 napja nem látta.
    Ezek után azonban ajánlhatnak nekem 50%-os kedvezményt is az iPhone-ból, csak azért mert lejárt a hűségem (vicces egyébként, hogy amikor a nagy ügyintézés közepette "hirtelen" felajánlották ezt a kedvezményes készülékcserét, 230 ezer forintból nagyvonalúan elengedtek volna 3ezret, ezt már nevezem!!), az biztos, hogy többet nem fogok náluk SEMMIT vásárolni. Hiába az időben befizetett számláknak, és hiába, hogy türelmesen, illedelmesen álltam készen, hogy megválaszoljak minden kérdést az ügyintézőnek, ennyit nem várhattam el, hogy gördülékenyen, 21. századi ügyintézéshez méltóan megoldjuk a problémát, amit NEM a fogyasztó generált.
    Csak amiatt maradok továbbra is előfizetőjük, mert a másik két szolgáltató még náluk is nagyobb szélhámos...

Új hozzászólás Aktív témák