Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 313313

    addikt

    válasz kali #30198 üzenetére

    Reggel küldök mélt, mert nem tudok szervizlap számot ill nevet, hogy ki vette át...
    Szerintem du ismét berángatom barátnőmet és ha nincs infó megy a levél a panasz könyvbe is, ami tudom ismét nem sokat ér, de hátha...

    HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

  • 313313

    addikt

    válasz kali #30198 üzenetére

    Ment hivatalos mél ugyfelszolgalat.t-mobile.hu-ra elpanaszoltam a gondom/bajom lassan 3 napja, azóta semmi reakció, se az üzletből, hogy azóta meglenne a készülék.
    Barátnőm egyedül nem szívesen megy be, velem meg max szombaton tudna bemenni (bár erősen rángatni kell, nem egy ideges típus...) Kérdezem azt tudok-e addig érdemben valakivel erről beszélni, ha felhívom 1430-at szóba áll velem az ügyintéző vagy elhajt meghatalmazás nélkül?
    Szombaton ha bemegyünk és nem kapunk érdemi infót a telefon hollétéről és állapotáról, tudunk-e érdemben valami csinálni? Azon kívűl, hogy beírunk a vásárlók könyvébe, abba mit írjunk be, amivel lehet őket noszogatni, mert a 32-35 napos garanciális szervizidőre nem igen, mivel akármilyen indokkal lerázhatnak.
    Kicsit dühítő a dolog, hogy 31 nap után semmi hír a telefonról, hiába voltunk bent 5 perc alatt leráztak "a kolega aki átvette szabadságon van" mondattal.

    HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

Új hozzászólás Aktív témák