Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz b4sxe #24556 üzenetére

    Amennyiben a rendelés nem tartalmaz új havidíjas előfizetést, akkor a felajánlott legkorábbi napon vagy az általad választott későbbi napon megtörténik a kiszállítás, mert ezek automatizált folyamattal mennek.
    Ha új havidíjas előfizetést is tartalmaz a rendelés, akkor a Házhozszállítási csoport 3 munkanapon belül fel kellene vegye veled a kapcsolatot. Ha megpróbálják, de nem vagy elérhető és megadtál email címet, üzennek neked. Ha nem jelentkeznek se így, se úgy 3 munkanapon belül, hívd fel a 30/9303030-as számot, és rögzítik a visszahívási igényed.

    Ha micro SIM-es készüléket rendeltél, és a készülékhez hívószámot is kapsz (havidíjas vagy Domino), akkor az új hívószámhoz már eleve micro SIM-et fognak adni. Ha meglévő hívószámhoz vásárolsz micro SIM-es készüléket, akkor üzletbe kell menni kártyát cseréltetni. Ha csak SIM-et (havidíjas vagy Domino) rendelsz, akkor normál méretű SIM-et kapsz. Ha iPhone 5-öt rendel valaki, az új hívószámhoz nano SIM-et kap, illetve meglévő hívószámhoz (készülékváltáskor) 1-2 napon belül postán kap nano SIM-et, amit telefonon kell aktiváltatni.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • luke.

    aktív tag

    válasz b4sxe #24556 üzenetére

    Én már 5 napja várok arra, hogy fölhívjanak... A rendelésemet visszaigazolták 23.-ai délutáni szállítással, ezt teljesíteniük KELL ebben az esetben. Az érdekesség az, hogy a nyomon követésnél sokat tolódott ez a dátum...

    [ Szerkesztve ]

    +SoulRiever- köszi a haverod hugának telefonszámát a szomszédom kutyája nagyon élvezte a társaságát, jól elvoltak! Azzal van probléma aki szerint egy játék meghatározza ki mennyit ér!

Új hozzászólás Aktív témák