Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr.FRANK_

    újonc

    válasz Soulfly842 #98300 üzenetére

    Szia! ;) 2-3g s. A hivásértesitő a hangpostával kellene együtt nekem! Mindkettő csak akkor, ha a mobilkészülék inaktív a hálózaton. Az átirányitások lekérdezésekor két átirányitást (dcf-et) hoz le a telefon: n.válasz 15mp, +36309888333 ha nem elérhető: +36309888333. Egyik sem törölhető készülékről, ezeket nem én állitottam be! Ha lekapcsolom a HP-t és a H.értesítőt, nincs átirányitás, ha fent vannak a megnevezett szolgáltatások azonnal aktiválja a rendszer a másodlagos átirányitásokat! Havidijas telekomnál nem tapasztalható dcf- akkor a dominónál miért így működik? A bejelentés 7 hónapja újra s újra fel van rá véve! De a nagy csend a szolgáltatótól! Ha meg érdeklődöm a bejelentés állapotáról akkor meg további türelmem kérik! Ez elfogyott... ;( :(

Új hozzászólás Aktív témák