Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GLOCK34

    aktív tag

    Sziasztok!
    Adott egy Telekomnál vásárolt Note 4 ami szeptemberben meghibásodott,azóta többet volt szervizben mint használatban.
    Első alkalommal szoftveres gond is volt a töltőcsatlakozó,aksi és alaplap mellé. Kicseréltek mindent legalábbis papíron ,kapott egy független szoftvert :F ,de a hiba nem oldódott meg. Home gomb megnyomása után 15-20mp is eltelt mire megjött a kép. Plusszban a kijelzőt rosszul rakták be,átlósan nézve két sarok bent-kettő kint a keretből.
    Vissza a szervizbe,megint mókolták 3-4 napig,majd visszaadták úgy ,hogy normálisan volt benne a kijelző csak a keretet cseszték össze. Elismerték,semmi gond,az is újjul legalább,rendelnek hozzá. :D
    Másnap reggelre a kijelző úgy fityegett benne mint a levált talp a cipőn.
    Újra vissza,semmi gond,ragasztó-satu-újra vissza. Ez olyan jól sikerült,hogy vonalkódos lett a jobb felső sarok,sebaj kijelző csere. Ez is megtörtént,most a jobb oldal van felválva teljes hosszában. Itt jár a dolog.
    Három szervizben is járt a Telemaxot is beleértve és ennyi jött össze.
    A garanciafüzet már betelt. :DDD
    Szerintetek a Telekomhoz érdemes bemenni,mint értékesítőhöz és kérni a cserét,vagy teljesen halott ügy?
    Fogyasztóvédelmet kerülném ameddig lehet,bár már megérdemelnék a szervizek.
    Mi a megoldás szerintetek?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák