Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • herrká

    senior tag

    Sziasztok!
    Másik topikból irányítottak ide! Remélem jó helyre írok! A történetem: Az Asszony nemrég kapott egy telefont cégesnek. Pár héten belül előjött egy csomó hiba. Használhatatlanná vált!
    Sosem volt mókolva, hivatalos trémobilos, vásárlás óta tokban, még a kijelzőn a gyári fólia.
    Vissza vitte a helyi tré partner irodába, beadta garanciális javításra.
    Tegnap küldte vissza a budaörsi szerviz egy kísérő levéllel! A készülék garanciában nem javítható, azt meg is vonták!!! mert mechanikai sérülése van!!! Ez ugyan nem látható, de okozhat mikroszkópikus repedéseket a telefon áramkörein. Ellátták valami védőfóliával is, hogy nehogy "piszkáljuk". Szerintük a készülék így nem használható! Viszont fizetősen szivesen javítják!!! Van néhány kép is a sértetlen telefon éleiről. Jobban megnézve a hosszanti oldali képnél látható enyhe ív a készüléken. Megnéztük, tényleg kissé mintha hajlott lenne. Eddig nem tűnt fel. Flip tokban volt. Le soha nem esett! Zsebben soha nem volt!
    A készülékre van biztosítás! Most azzal szeretnénk valami megoldást találni. Ezzel kapcsolatban a kérdésem: Megtudhatja valahonnan a biztosító, hogy a szervíz elhajtott? Érdekli egyáltalán ez? Vagy befizetjük az önrészt és ő cseréli, javítja? Tényleg rongáljuk meg hozzá a készüléket? (valaki ezt a tippet adta) Aki intézett már ilyen biztosításos ügyet, segítsen már! Akár privátban is!
    Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák