Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tusi74

    őstag

    Tegnap telefonon keresztül, mert a webshop nem engedte befejezni a vásárlást, rendeltem a T-től egy Lumia 550-et, amit elvileg holnap visznek ki Pick-Pack pontra.

    Szerintetek ez helyes infó?
    "2. Online vagy telefonos készülék megrendelése esetén a megfelelő méretű SIM-kártyát az eszközzel együtt küldjük, és a cserét ebben az esetben is díjmentesen biztosítjuk.

    Az új SIM-kártyát az alábbi módon szükséges aktiválnod:

    Régi kártyádról hívd fel a +36-80-639-999 számot, és a szerződés jelszó megadását követően munkatársaink rögzítik igényedet. A kártyacsere a hívást követően azonnal megtörténik, így a készülékedbe helyezett új SIM-kártya - a készülék bekapcsolását követően - már működni fog a telefonodban.

    Az új micro SIM-kártyát a régi, normál méretű kártyát elfogadó készülékedben adapter átalakítóval a későbbiekben is használhatod.

    Fontos információ, hogy a kártya cseréje előtt gondoskodj a régi SIM-kártyán tárolt adatok mentéséről, ellenkező esetben a rajta tárolt adatok, képek, egyéb tartalmak elvesznek!"

    Tehát holnap a csomagban benne lesz az új kártya, amit a fenti módon kell aktiválni? Vagy külön üzletbe kell bumlizni a nano-sim miatt? Nagyon nem szeretnék....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák