Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • StSanya

    őstag

    Elmesélem a sztorimat: December 19-én rendeltem online egy Ace3-t, előfizetés hosszabbítással. Meg is jött 22-én. Karácsonykor volt nagy öröm, a lányom kapta. Pár nap használat után sajnos a kijelzője bekattant, akkor is jelzett érintést, ha a közelben nem volt semmi, s folyamatosan, így ugrált magától, még kikapcsolni is alig lehetett, gyári reset, stb. semmi nem segített rajta.

    Ma vittem be, egy (partner) T pontba. Gondoltam, online van minden már ugye a T-nél, majd "kiveszik a rendszerbű..." Hát sajnos nem, vinni kell papír alapon, így nem foglalkoznak veled... :( Mondjuk fura, mivel ok, hogy online rendeltem, van számítógép, meg internet, de nyomtatónak nem kötelessége hogy legyen... Azt meg, hogy a T nem küld semmit se papír alapon, nem én kértem, a T vezette be.

    Szóval, ha garit akartok intézni online rendelt cuccnak, jobb ha kinyomtatjátok a gari jegyet + számlát.

    "Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."

Új hozzászólás Aktív témák