Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz djculture #31566 üzenetére

    Halkan megjegyezném, hogy tudtommal már több mint egy éve nem érvényes a Telekom WebShopjából való rendelésre ez a törvény, éppen ezért azóta nem is mellékelnek visszáru nyomtatványt a rendelésekhez, és például a Telenor is éppen ezért nem veszi vissza a rendeléseket (ha jól vettem ki a Telenoros hozzászólásokból). A Telekomnál ez a folyamat egyfajta versenyelőnyként megmaradt, de innentől kezdve szerintem nem sokra megy az ügyfél a "felszólítással". Természetesen érdeklődjön utána és jelezze, hogy valami zavar van az erőben, de szerintem többre megy a konstruktív hozzáállással. Vagy szüntesse meg a Telekom is a visszavételt, hogy ne forduljanak elő ilyen kellemetlenségek? És akkor most jöhetnek a jobbnál jobb linkek és idézetek az idevágó törvényekből, mert nehogy már...

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák