Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz atila4 #24553 üzenetére

    Ez nem egy ügyfélszolgálati funkció, lényege, hogy a WebShop használatban segítsen.
    Tehát a rendelés során jön fel a chat lehetősége, illetve most ha valaki rendelés közben az oldalon "vesztegel", akkor egy idő után magától felugrik a chat ablak. Továbbá ez munkanapokon napközben üzemel, mikor az erre delegált emberek belépnek a chat alkalmazásba (ezért is van a képen, hogy nem jelenleg nem elérhető).

    ad4m1337
    2,5 perc alatt az önkiszolgálón is beállítható a dolog, és linkeltem a menütérképet is.
    Mindegy, a lényeg, hogy megoldódott, de ha kedvezményes számot akarsz hozzáadni/cserélni, tegyél egy próbát az önkiszolgálón (ha létrehozol a 1777-en egy jelszót, a My T-Mobile-ban is csinálhatod). Egyszer kell megkeresned a funkciót, utána mindig könnyen megtalálod. ;)

    [ Szerkesztve ]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák