Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • btudos

    veterán

    válasz st3v3np3t3r #121961 üzenetére

    Konkrét tapasztalat Telekommal:

    Jótállási időn belül kifutó modellként vásárolt Samsung telefon elromlik, Samsung szervizből csereigazolás érkezik, amit a Telekomnál lehet érvényesíteni. Mivel a vásárláskori listaár már erősen kedvezményes volt - kifutó modellnél nem meglepő - ezért másfél évvel később adott árban csak alacsonyabb kategóriás modellre lehetett váltani, de ezt a jogszabálynak megfelelően a Telekommal, mint forgalmazóval kellett lezongorázni, a Samsungnak ehhez annyi köze van, hogy a velük szerződött szerviz állítja ki a csereigazolást, amit ott is kellett hagyni a Telekomnál, mivel az alapján számolnak el a gyártóval, de az már nem a fogyasztó problémája.

    Olvasni sok mindent lehet, a gyakorlatban ez így működik. A biztosítás más eset, ott a biztosítóval kell egyezkedni, de a Telekomtól vásárolt, garanciális, viszont nem javítható, ezért csereigazolásként visszaérkező készülékek esetében ez a hivatalos eljárás.

    [ Szerkesztve ]

    Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

Új hozzászólás Aktív témák