Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Eliot Anders

    aktív tag

    Sziasztok!

    Van egy otthoni internet és tv előfizetésem amihez szeretnék vásárolni egy korlátlan beszélgetés és korlátlan net csomagú mobil előfizetést. A webben fel is dob 110 ezer forint készülék kedvezményt és még olcsóbb lenne az otthoni vezetékes is. Gondoltam kihasználom és rendelek egy Play Stationt, mert új mobilra nincs szükség a családban de ha már van a kedvezmény akkor nem hagyom ki. Nos,meg is rendeltem de valami fizetési problémára hivatkozva nem engedték a rendelést. Ezt másnap jelezték emailben, hogy elutasítva a rendelés. Utána néztem és ahogy gondoltam is, nincs semmi tartozásom feléjük. Viszont van egy céges telefonszámom, amit nekik is megadtam, mint kapcsolattartószámot és kiderült, hogy azon van tartozás. De ez nincs a nevemen én csak használom. Voltam már Telekom pontban és 1414-et is hívtam már de nem tud senki érdemben segíteni, hogy mitévő legyek. A munkatársnőjük azt mondta a Telekomban személyesen, hogy vegyek egy telefont és adjam el, majd abból veszek PS-t, mert az csak online rendelhető amire nem vagyok fel jogosult a tartozás miatt. De könyörgöm, az én nevemen semmi tartozás nincs.

    Valaki javasolna valami ötletet, hogy hova forduljak további segítségért?

Új hozzászólás Aktív témák