Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • harry

    veterán

    válasz MC Pite #73679 üzenetére

    Körbenézték szerelésnél, nem ereszt a szimering sem, alul sem olajos, kék füstöt nem látok, szóval elengedtem a dolgot, néha nézegetem a szintet aztán jól van. Baja nem lesz.

    Ráköltés: hát volt olyan tétel ami azért fájt és nem szívesen csináltam (igazából a legtöbb :D féltengely, generátor, tartóbakok, ezekre nem számítottam).
    És ugyan a kuplungra sem, de utólag belegondolva, ez volt az autón az egyik legjobb beruházás, mert ez végre a vezetési élményhez is elég sokat hozzátesz. Nincs sok tapasztalatom kocsikkal, de nagyon gatya lehetett a régi (kérdezték is, hogy ez nem csúszott? Mittudom én az milyen, tudtam használni), és bár rászoktam miképp kell kezelni, azért összehasonlíthatatlan a mostani állapottal... Szóval ennek még örülök is.

    Ablaktörlő, aksi, pótkerék, világítás, egyéb hülyeségekkel meg úgy vagyok, hogy vagy komfort, biztonság, vagy simán csak hobbi, barkács, amivel szívesen foglalkozok.

    Illetve mint mondtam, első kocsi, inkább ezen szúrjak el valamit / bukjak egy cserén, mint egy 2-3 milliós kocsinál (és terv szerint a következő ebből az árkategóriából fog jönni). Most amúgy egész elégedett vagyok vele, szóval hacsak nem lesz kötelező külföldön regisztrálni (több mindentől függ), lehet még pár évig marad. Ha jobb lenne a zajszigetelése (mint úgy általában a modernebb kocsinak), meg kombi lenne, nem is akarnám cserélni.

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

Új hozzászólás Aktív témák