- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali informatikai kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós kamerák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- 3D nyomtatás
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Milyen notebookot vegyek?
- Mini-ITX
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#47205632
törölt tag
válasz mdav88 #61541 üzenetére
A Renault nagyon biztonságos autókat gyárt, nekem is nem véletlenül két Renaultom van (ha lenne pénzem Volvot vennék), mert én hiába vezetek "jól", attól még más vezethet rosszul és nekem jöhet, a vezetés többszereplős, nem beszélve a műszaki esetekről mikor önhibán kívül történik a baj.
Ez ellen a vonat ellen viszont egy duplán hajtott alvázú, keresztmerevített Volvo sem véd meg. Az ilyen ütközések legnagyobb része halálos kimenetelű, még a túloldalon ülve is, lassabb ütközésnél is. Az anyós oldalon darabokra kellett volna szakadnia mindenkinek, de még bukókerettel is nagyon nagy eséllyel belső szervi elvérzés lesz vagy agykárosodásból eredő halál. Szóval én a sofőr helyében rohadtul nem Facebookon posztolgatnék poénkodva, hanem mélyen gondolkoznék rajta a sors miért mentette meg őket és milyen természetfeletti erő volt az ami láthatatlan kezével a vonat és az autó közé került.
Nem vagyok vallásos amúgy, de egy ilyen autóból kiszállva mély töprengésbe kezdenék arról, hogy mi az az élet és hogyan is kéne élni.
Kezdve azzal, hogy nem rúgunk fel többet súlyos Kresz szabályokat, abból is rögtön hármat (nem nézett körbe vasúti átjárón, nem volt meg a haladási sebesség -mivel megállt-, megállt az átjáróban).Ez egyébként tipikus, én mindig lelassítok annyira amennyire szükséges, előttem mindenki eltűz, mögöttem meg tolongás lesz és ki is előznek utána, már az átjáróban megkezdve akár ami szintén súlyos helyzet. Éltem a Kresz szabállyal, mert nem akarok meghalni egy rossz sorompó miatt. És nem 20-szal totyogásra kell gondolni lelassítás alatt. Tipikusan magyar, a kirakott 60/70-es tábla mellett is 80-nal kell elmenni vagy akár lassítás nélkül 90, toljuk le a másikat, no követési távolság, no jobbratartás, no cipzár elv, jobbkéz sehol... nehogy véletlenül segítsünk a másiknak. Annyiban vagyunk fejlettebbek a keletieknél, hogy nem kerül elő a tetőléc, karó, villáskulcs, baseball ütő, vipera, boxer, pisztoly a másik sofőr kezében.
Nem vagyunk egy Svédország na....[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Energiaital topic
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- iPhone topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Mesterséges intelligencia topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen