Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz mycso #49803 üzenetére

    Viszont hiába szajkózza a sok okos, hogy "nem kilómétert, hanem állapotot veszünk", azért egy ilyen 300k-t futott autónál szinte biztos, hogy lassacskán belefutunk sokminden hibájába.

    Igen, főleg ha azt a 300e-et visszatolják 150 ezerre és csak pislog a vevő, hogy minden össze fossa magát szép sorban, pedig beltér alapján valós a 150ezer.... hát nem, csak a nepper az állapothoz igazította az órát....

    (#49804) roseane2004: generátor forog, vezérműtengely nem? Fordítva még okés is lenne, de a főtengelyt forgatja a lendkerékről az önindító, ha a generátor is forog közben, de a vezérműtengely nem, akkor nem szerelő kell, hanem pap, a vezérmű szíjad akkor el van szakadva és akkor a malacperselyt a szomszédból is agyon kell ütni, mert egy dízelnél a vezérlés szakadása általában kukázza a motort!

    Ékszíj(ami hosszborgás szíj lesz az 1,5 dci-nél is) ha elszakad, azt látod saját szemeddel, de ha a generátor forog indítózáskor, akkor az a helyén van! Vezérlés mikor elszakadt, azelőtt beállhatott egy görgőd, azon sírt a szíj, utána csatt és a motornak is kellett egy csattanó hangjának lenni, mert akkor a dugattyúk még szétverték a szelepeket! Indítózáskor is kell, hogy kopogjon kissé a motor, persze beindulni nem fog sosem, de ne is kínozzátok, mert ha a szelepekből forgács hullik, szétmarjátok a hengerfalat vele, és a hajtókar is ha eddig megúszta, akkor nem hiányzik neki a kínzás.....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák