Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz polonic #86994 üzenetére
Meg lett nézve, tuti rossz legalább egy?
Csak mert a csere egy uborkaszezon.... vagy nem jönnek ki, vagy beletörnek. Csere előtt áztatni kell őket akár egy hétig...
Én amúgy nem láttam az én kocsijaimnál, hogy 4 évente cserélni kellene.
De egy ki-beszerelés a későbbi cserének is jót tehet.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz polonic #87721 üzenetére
Ez egy dízel, X éves bakokkal, vagy cseréltettél már bakokat?
Én nem cseréltetem, mert lehet, hogy fél év után ugyanolyan lesz... aztán meg csak egy valag kidobott pénz volt.
A generátor szabadonfutó, na az elég jól rázta alapjáraton, de ha jól emlékszem, azt cseréltél már.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
hermanyi
őstag
válasz polonic #87850 üzenetére
1.9 JTD röl váltanék 600 ezer km . Generátor nálam is fogyó eszköz (tervezési hiba) . De 1 óra alatt ki be szerelem már
Kopó dolgok nem zavarnak csak a tervezési hibák. Egr hűtőn lehet látni ,hogy módosított van e fent ahogy rob210 írta .Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
mycso
Topikgazda
válasz polonic #88673 üzenetére
Ahogy forceberg írja, ha gyári akkud van, akkor nem kell kapcsolgatni semmit, ugyanúgy bírnia kell 6-7-8 évig.
Ha nem gyári akku, akkor meg fog dögleni. Én 2 évennte vettem akkut, annyi idő alatt nyírta ki az ESM, majd forceberg felvilágosított, hogy e miatt van. Tehát e miatt én is kikapcsoltam.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
válasz polonic #88706 üzenetére
Nálam is tervben volt, de én elengedtem a Talismant. Fax tudja mi lesz itt pl. 4-5 év múlva.
Pár évig biztos tervezem megtartani a L3-at, épp ezért, ahol lehet kímélem.
A dízel nyűg -magánvélemény- összefüggésben van, hogy milyen gyakran van a jobb szélső pedál a padlólemezben... ahogy közlekednek az emberek, sokaknál elég gyakran, utána meg jön a hümmögés, hogy xar a tekknika...
Szóval, aki nem olyan körökbe jár, meg nem akar felvágós autót, azaz nem része a megetetett fogyasztói társadalomnak, annak simán jó egy M3/L3/S3/GS3 kategória.
Sőt, ép ésszel, egy Clio kombi is, ugye Robi?
Persze itt még terelnek-terelnék a népet az idióta normákkal, ahelyett, hogy legalább a korábbi normák betartását figyelnék 100%-ban, illetve a kevesebb autózásra buzdítanák az embereket, megoldásokkal.
Pl. sok dezsőből van kiberhelve a DPF, mi a faxért nem lehet legalább ezt komolyan venni, akár a féket?[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Szoszo94
őstag
válasz polonic #88994 üzenetére
Az a baj, hogy ma már az nem számít soknak. Off autó mióta csak hétvégi, azóta én is nagyjából beleférek vele a 100e-be, viszont a melóba járós mk2 Mégane a jó fogyasztás ellenére is többet kivesz a zsebből
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
mycso
Topikgazda
válasz polonic #89004 üzenetére
A lagunávan ugyan ezen felhasználás, nekem is kb. 2 tank gázolaj volt, az is 70.000ft környéke...
Ha a használod az autót, akkor tankolni kell, ez ilyen.
Nekem havi szinten csak a munkába járás ~1300 km.
Na meg az az igazság, hogy szinte még sz@rni is autóval megyek, főleg amióta gyerek van.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Gombinyó
őstag
válasz polonic #89004 üzenetére
Drága a benya.
Amúgy nálunk a cégnél akinek nincs céges kocsi annak 45 ft-ot térítenek kilométerenként a bejárásra bejelentett lakhelytől, az kb fedezi is, ha nem V8-al járkálsz. Ha magán utakra megy el ennyi az itthon tényleg sok lehet, de minden élethelyzet függő.[ Szerkesztve ]
-
-
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #89929 üzenetére
I don't know.....
Jah de igen, úgy, hogy csak beül és indít ha megy jó ha nem elviszi valahova.Ez is úgy került hozzám, hogy csöpög valami a lábára.
Hát az nem a kondenzvíz, hanem a fagyálló, nincs fűtés a kocsiban lukas a radiátor
Már látom szomorú sorsomat.
Megint egy teljes boxcsereRenault power
-
norbert1998
veterán
válasz polonic #89950 üzenetére
Nekem is nyikorgott az a gumi, így bölcső levétel után könnyen hozzáférhető módon cseréltem ki az összes létező szilentet, gömbfejet, összekötőt, kart, mindent. És elkezdett kopogni
Már tudom, hogy a stab rendszerben kopog valami. A szilentet cseréltem ismét, elsőre rossz méretet vettem (ha neked is kettőt kapni, javaslom, legyen mindkettőből 2-2 darab, amelyik nem kell, visszavinni.)
Szóval szerintem a stabpálca lesz a ludas, az is új pedig.
Ha a stab rendszer ki van kötve (egy pálca egy vége kiakasztva már elég), akkor nem kopog egyáltalán semmi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!