- Apple notebookok
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Asztrofotózás
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPad topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nyomtató topik
Hirdetés
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabesz87
veterán
válasz polonic #79067 üzenetére
Nekem is megfordult a fejemben hogy az 1.5 110 lóval kevés lehet 1.5 tonnahoz. Habár nem vagyok versenyző szellem, de nem szeretném pl egy elozesnel a kormomet leragni. 1.6 viszont semmikep nem érdekel, legalább is a 160 lovas. Miután hallottam a Totalcar videó cikkében hogy a 2 turbo 160.000km környéken búcsút inthet és 600k-ba fáj csak az új, munkadíj nélkül.
3-as nem érdekel, nem szeretnék a meganomnal régebbi (2016), korszerutlenebb autót. Meg nem is tetszik. Gumit néztem amúgy, 30e körül van. Nem olcsó, de úgy 4 évre belefér. Meganomnal most kukaztam az eredeti nyárit, 90k km-nel (ebben persze a téli menet is benne van).
Hát jó, akkor azt hiszem maradok a C4 vonalon, és várok, amíg akad egy jó, magas felszereltségű, xenonos, teló tukrozeses. -
Gabesz87
veterán
válasz polonic #79077 üzenetére
Nekem ne mondd, tudnék mesélni. 2-3 éven belül 4x jöttek belém. Egyet megúsztam minden sérülés nélkül, egyszer ramhuzta a kormányt egy némber, jobb első ajtó csere, kétszer meg ugyanúgy dugóban állva hátulról belém jöttek: vonóhorog csere. A dízel nem gond, mert a legtöbbet nem városban megy, úgy 2 hetente autopalyazunk sokat hétvégén, szülőkhöz. M3 végig, vagy M5 majdnem végig. Sajna én lusta és kényelmes vagyok. BKV-zni és sétálni is.
-
veterán
-
forceberg
veterán
válasz polonic #79891 üzenetére
A FF tartályt körbetörölted fehér törlővel?
A víz: nem lehet, hogy most hidegen nézted a hűtőfolyadékot? Melegen több lesz, de a max-min eltérés azért túl nagy. Nézegesd rendszeresen, ha van eltéve a beletöltött fagyállóból maradék, akkor azzal, ha nincs, akkor deszt. vízzel tölts rá. Ha nagyon fogy, akkor jobban át kell nézni a rendszert.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #79893 üzenetére
Mivel tudomásom szerint sose vokt vízpumpa cserélve a kocsidon én elsőnek igen gyorsan megnézném hogy ott nen ereszt-e.
150 ezer felett minden kilométer ajándék.
Emlékem szerint a tiédben több van és tavaszra már előirányoztam neked a cserét.
De lehet egy rossz tömítés is vagy eloxidálódott csőcsonk. Meg kell nézetni amíg még lábon elmegy a szerelőig.A fékfolyadéktartály meg a tédben külön a tűzfalon van ott nem nagyon van tömítés viszont vízcső van bőven az 1.6 dciben. Az meg fogy is ugye.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
forceberg
veterán
válasz polonic #79898 üzenetére
Nem várhatóak nagy fagyok, de nagy hidegben még több víz már problémás lehet, ha tudod milyen lötyi van benne, akkor szerezz be belőle, ha még kell töltened bele, mielőtt meg lenne a probléma forrása.
Amivel én töltöttem fel, abból pl. eredetileg 50-50%-ra kb. -38-at ad. Akkor 7,4l-es eredeti térfogat esetén 2l víz utántöltés még belefér, hogy -20 alatt maradjon.
A vízpumpa, amire a szíjtárcsa 3 csavarral van rögzítve a hosszbordásszíj által hajtva:
[link][ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
Coccolino_O
őstag
válasz polonic #80120 üzenetére
"Ezt így nehéz lesz azonosítani, honnan. Bontani kell mindent, igaz?"
Ha hengerfejtömítés, akkor bizonyosan. De szerintem érdemes elindulni a legegyszerübb és legolcsóbb megoldás felől.
Hülyeségnek fog tünni pár dolog, amít megemlítek, de mivel voltam hasonló szituációban másik autóval, érdemes ezeket is átvenni. A fagyálló tartályon lévő kupak jól van ráhúzva, és normálisan szigetel-e? Itt értem, a gumi o gyuru nincsen széthullva. Maga a tartály nincsen-e megrepedve valahol? Ha meg van, biztos, hogy olyan helyen lesz, amire abszolút nem látsz rá, v. hajszálrepedés. A összes cső ami a tartályból megy a radiátorba, onnan pedig a motorba és vissza a tartályba jó állapotban van, nem sérült és mindegyik rá van húzva normálisan, a bilincs tartja, ahol lennie kell. Van-e fagyálló az autó alatt, amikor fut a motor? Vízpumpa szivároghatna, de akkor látnod kellene valamit az autó alatt.
Hengerfejtömítés esetén a motor égetné a fagyállót, amit látnod kellene az olajmérő pálcán ilyen fos kávésbarna színben, plusz a fagyállód színe is érdemben megváltozna a szokásos zöld/kék/rózsaszín és tököm tudja, még milyen színek esetén. Fehéres kipufugó füst árulkodhatna is árulkodhatna arról, hogy a motor égeti a fagyállót. Majd Rob kijavít, de én ezekre tudok így gondolni hirtelen.
[ Szerkesztve ]
-
dankonor77
csendes tag
válasz polonic #80365 üzenetére
Rángat 1500 fordulat környékén, illetve gyorsításkor egyéb fordulatszámnál is. Nem 100%, hogy ez a baj, de mivel nem ad hibakódot megpróbálok ezen a vonalon elindulni.
Hiába a részecskeszűrő után kapja a kipufogógázt, a YouTube-on sok video van (főleg orosz) ahol szétszedik és tisztítják és némelyik nem éppen tiszta. -
rob210
Topikgazda
válasz polonic #80365 üzenetére
most már lassan bele kell ássam magam ezekbe az espace, talisman szekerekbe.
Elkezdtek előkerülni a csalódott szervízlátogatók.
Én meg a múltkor csak pingvineztem, hogy mi hol is van ezen.
Szerencsére, "csak" egy turbónyomás szenzor volt, de nagyon más a felépítése. Mindenesetre csodálkoznék, ha a dpf után lenne visszavezetve, hiszen pont a trutyi elégetése a cél, nem a kiszűrése.
Holnap este lesz kis időm átnyálazom a szakirodalmat.Renault power
-
dankonor77
csendes tag
-
MM
őstag
válasz polonic #80467 üzenetére
Melyik része brutális?
A szervíz a Kadjar esetben évente, azaz 10-15e km-ként van elvégezve.
A Megane szervizelése nem az én hatásköröm, ALD-s, ha akarnám sem vihetném hamarabb szervizbe, mint 30K. De ez is kevesebb, mint egy év alatt megy bele, főleg autópályán, ezért nem hiszem, hogy emiatt fog szívni a következő tulaj.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz polonic #80469 üzenetére
+ MM:
Ami mostanság nehéz, az az értékvesztés számolása. Az elszállt árak most jól jönnek, akik már megvették az új autót, de ugye ha akarják, bármilyen idétlen rendelettel le tudják majd árazni bizonyos típusokat.
Lásd korona... Értelmetlen és logikátlan(vagy bizonyos körök szándékos tönkretételére irányuló? ) intézkedések.
Az új autó sajnos luxus a magas értékvesztés miatt. Ha kisarkítjuk, akkor egy rossz befektetés.
Sőt minden autó rossz befektetés, de szükséges.
Nekem jelen állás szerint eddig 17k évi futással és értékvesztéssel is havi 55-59e jön ki. Attól függően, hogy mennyi értékvesztéssel számolok.
Ebben van biztosítás, műszaki évre kiszámított díja, stb. + olaj+szűrők cserével, volt egy vezérlés csere, EH fékbetét, E tárcsa és két hátsó rugó.
(ebben annyi trükk azért van, hogy jó helyre járok szereltetni, illetve amit tudok, azt magam csinálom, pl. olajcsere, vagy legutóbb a hátsó rugókat is magam cseréltem )http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Xantomas
őstag
válasz polonic #81438 üzenetére
Nah, ugyan ezt játszottam el minap a Praktiker felé menet az M3 felhajtójánál, ami a Szentmihályi úton van. Csak nem kartonlap, hanem a szőnyeg. Állandóan átlóba fordul, de mindig csak a kuplungnak van útban. Most valahogy annyira szerencsétlenül fordult, hogy a gázpedált megakasztotta, kihúzni nem tudtam, mert megszorult.
Azzal a lendülettem tettem is a gyári szőnyeget hátra, vissza se került azóta se.
Ráadásul tető lent, traktor motor üvolt, McDonaldsnál áll a sor, engem meg néznek, ahogy félrehúzódva szentségelek.
Viszont pörög ez a motor mint a fene. Elég magas fordulatszámon tilt le, nem gondoltam volna."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #81578 üzenetére
Ja már tiszta, ez már összeszerelés előtt van.
Ömlött a szelepfedél alól az olaj. Síkba kellett volna huzatni, mert el volt vetemedve.
Hengerfejezték a kocsit és rosszul húzták le a szelepfedelet is.
Mindegy most már jó
Kapott egy bontott szelepfedelet.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz polonic #81903 üzenetére
Mellesleg a H4M (ha jól emlékszem legalábbis) nem eszi a Castrolt, de az elfet igen
[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Star Wars rajongók
- Apple notebookok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Ukrajnai háború
- Projektor topic
- Autós topik
- Windows 11
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!