- OLED TV topic
- SONY LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Amazon Kindle
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
Hirdetés
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz sesomaru1989 #84941 üzenetére
Sose figyeltem még ezt meg. Mondjuk lehet azért mert valeoból eddig csak lámpát vettem meg ablaktörlőlapátot Ha kulpung akkor kintről rendelek Sachs-ot azzal legalább nincs szopás...ha meg racsinghoz kell kap egy kis szinter-t
[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
Rob!
Egy 2016. évi 1.5 Dci 110 Le Fluencen mennyi lenne a vezérléscsere anyaggal?
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
flymi
addikt
Üdv emberek!
Nézegetem a használt piacot, mert a család második számú fostalicskája erősen csereérett lett.
Szomszédban találtam egy 2005-ös 1.6 benzines Grand Scenic-et és érdekelne, h mire kéne figyelni ha a közeljövőben rászánnám magam a megtekintésére. Típushibák, előnyök-hátrànyok, stb.
Nekem offtopic autóm van így az ezzel megszerzett tapasztalatom nem releváns a rönyónál.
99%-ban városi használat lenne, ezért csak a benzin jöhet szóba. Tetszik, h 7 személyes, ez volt az egyik dolog ami megfogott benne, elférne benne az egész család. Egyébként nem szeretem az egyterűeket, nem is én használnám.
Előre is köszönök minden segítséget!/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Na_Ta
csendes tag
Sziasztok!
Mivel off autóban váltóolaj cserére készülök, gondoltam együtt megrendelem a Fluence-hoz is, 1.6 K4M. Az elf választó szerint
Tranself NFJ 75W-80 lenne jó, viszont úgy tűnik ez kifutott, hazai
shopokban nem igazán találtam.
Tudtok esetleg javasolni helyette?NT
-
vass1024
tag
Sziasztok!
Sikerült vennem egy Renault Megane 3 (2009) 1.6 Benzin 110Le autót.
Érdeklődnék, hogy van-e ajánlott márka Vezérműszíj készlet és Okoskerék-ből?
Az emberi agy a világ leggyorsabb számítógépe.
-
forceberg
veterán
L3 első ajtóburkolat leszedéséhez kell valami trükk, vagy simán megy a leírás szerint?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Gondolkozom mire cserélhetném le az Alteámat, Renault márkába gondolkozom.
Főleg vegyes használatra lenne, meg évente 2x-6x ~1500km hosszú autópályás útra.Jól gondolom, hogy Twingo II/Clio III autókat az 5 sebességes váltóval szerelt, 1.6 (K4M) 133 ló, 1.2 Turbó (D4FT) 100 ló variációkat felejtsem el erre a használatra?
Jobban járok a 6 sebességes váltóval szerelt Clio III, Megane III 1.6 (K4M) és Megane III 2.0 Turbó (F4RT) autókkal? -
tixem
addikt
Üdv,
Koleos 2008. Ablak automata felhúzásom elment borért. Szokásos két állásos kapcsoló, lefelé szépen működik minden oldalon végpontig húzva a kapcsolót, ugyanez visszafelé nem működik egyik ablakon sem.
Előzmény, ami talán okozhatta: egyik reggel indítottam volna, de totál lehalt az akku, karácsonyfa a műszerfalon stb. Akku kicserélve, minden szép és jó, ezt az egyet kivéve. Előtte működött. Videós szemléltető a hibáról itt [link]
Próba szerencse alapon kikaptam a kapcsolópanelt az ajtóból és széthúztam majd visszadugtam a csatlakozót, hátha resetel vagy mittomén, de semmi. Mi lehet itt a gond és hogyan lehet megoldani?
Köszönom
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
Predator2
addikt
Helló
Elég amatőr kérdés lesz.
Clio2-es kocsimon jobb elől kopog a futómű. Elvittem a szerelőmhöz, kicserélt egy gömbfejet, egy darabig jónak tűnt, de sajnos a probléma ismét jelentkezett.
Van értelme olyan helyre vinni, ahol számítógép vizsgálja a futóművet? Vagy a manuális átvizsgálás alaposabb?
Nem szeretném a fél autót kicseréltetni. DE szerintem az a hiba amit hallok nem normális.
Szeretnék biztosra menni.THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Bass
addikt
Sziasztok
Ma rakom fel a hengerfejet de elakadtam,amit találtam rönxós leírást az 20nm 200 fokot ír viszont. A hf tömítés gyártója( Reinz ) 20nm és 100 fokot ír ,melyikre kell adni? Elég lehet a 20nm és 100 fok? Clio 2 1.2 8v a kocsi. Köszönöm"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
flymi
addikt
2009-es 1.4-es Sanderonál mire kell figyelni? Annyit vettem észre képek alapján, h a bal sárvédő íven barna foltok vannak, eszi a rozsda. A kormány kopott.
Hétfőn megyek megnézni./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
rob210
Topikgazda
Középről kezded, és mindíg a gyártó adatlapját kell alkalmazni, mert a hengerfejtömítés zömüléséhez ők adják meg a megfelelő erőt.
Hengerfejtömítésenknt más más az érték.
Valamint a gyárból kijött elavult hengerfejtömítéshez képest jóval erősebb és korszerűbb anyagokat alkalmaznak amit nem azon értékeken kell lehúzni mint a régi gyárit.
Renault power
-
Bass
addikt
válasz rob210 #84974 üzenetére
Szia Meg vagyok vele ,eddig működik is 😀 De gyengébb a.fűtésem és picit mint ha melegedne a motor. Fura h a kiegyenlítőre alulról rámenő cső hideg ,a termosztáton a szelepsapkát letekertem h kijöjjön a levegő de kb olyan mint ha nem lenne vízpumpám 😀 Nem látom a kiegyenlítőben h keringne a víz és a fűtőradiátorra menő csövön lévő csavart kietekerve nem jön belőle se levegő se víz. Lehet h ez így normális és csak nekem fura.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
tixem
addikt
válasz sesomaru1989 #84969 üzenetére
és lsebestyen
Köszönöm, ez volt a megoldás
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
rob210
Topikgazda
oké akkor töltsd a tartályt max jelzésig ne tovább, ha ott van akkor ok.
Nyitott kupakkal, kezd el a nagy vastag csövet pumpálni.
Összenyom elenged összenyom elenged.
Ha látod a vízszint ingadozását akkor jó.
Ebben az esetben tedd rá a kupakot és a radiátor csavarját (kégtelenítő, amit bekarikáztál tekerd ki. Valamint a termosztát légtelenjtő sapkáját is tekerd le.
Kezd el pumpálni a csövet addig amíg ott meg nem jeelenik a fagyálló.
Ha a termosztátnál megvan akkor azt tekerd vissza és pumpáld tovább, amíg a radiátornál is meg nem jelenik.
Ha így elkezded használni akkor ismét hengerfejes lesz akár 15-20 perc alatt!!!!!!Renault power
-
vass1024
tag
válasz rob210 #84964 üzenetére
Köszi az infokat salieri és rob210
Még olyan kérdések merültek fel, hogy milyen motorolaj legyen? az okoskerék miatt gondolom indokolt mondjuk Castrol 5W30 LongLife, mert gyári kézikönyvben nem találok erre informáciot. (Renault Megane 3 (2009) 1.6 Benzin 110Le)
Továbbá nekem 3ból 2 szerelő azt mondta hogy nem szükséges cserélni az okoskereket csak ha baj van vele 250-300.000 km körül. Az enyémbe jelenleg 103.000Km van.
Nagyon köszönöm az infokatAz emberi agy a világ leggyorsabb számítógépe.
-
flymi
addikt
válasz rob210 #84982 üzenetére
Értem.
Megnéztük ma délelőtt a korábban említett 2005-ös Grand Scenicet, az ismerős kereskedő is azzal nyitott, h felejtsük el. Le van lakva, meg ki tudja mi baja van még, nem részletezte. Engem meggyőzött, h felejtős.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
rob210
Topikgazda
válasz vass1024 #84985 üzenetére
Azt is mondták ezek az okos szerelők, hogy ha baj lesz vele, akkor a munkadíját a vezérléscserének és alkatrészeknek, nem számoltatják fel veled?
Egy dolgot kell tudni és érteni!
Az oroszrulett, van, hogy bejön, de van hogy nem!
Volt nálam olyan kocsi amin 3 hónapos volt az "új" vezérlés de se a főtengely szíjtárcsa se az okoskerék nem volt rajta kicserélve.Itt ugyan nem az okoskerék, a főtengely szíjtárcsa okozta a bajt.
A kiszakadó gumiágy darabját felkapta és szétvert a 16 ból 12 szelepet.
Megérte rizikózni és nem kicseréltetni? Szerintem nem.
A helyzet ugyan ez az okoskerékkel!
A vezérlés szerves része.
A szerelő felszámolja a munkadíjat és az, hogy egy alkatrésszel többet vagy kevesebbett cserél ki már olyan mindegy.
Igen tudom 40-60e között van az okoskerék (már a minőségi), de ha újra szét kell szedni és kicserélni, mert el kezd veszettül kerregni, vagy szórni az olajat, akkor melyik volt az olcsóbb?
Én mindig azt mondom, hogy a vezérlés csere során minden alkatrészt ki kell cserélni, mert akkor hátradőlhetsz és ezen része 5 évig üzembiztos a kocsinak.
Amúgy meg egy időzített bomba.
olajból meg vagy Elf, vagy Motul (a motul drágább)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #84972 üzenetére
Sajnos kátyús úton bármikor tudom produkálni. De ha beül mellém valaki, akkor nem hallani vagy csak alig.
Milyen márkájú lengéscsillapítót ajánlasz/ajánlotok egy ilyen kis öreg autóba?
(ha netán arra lenne szükség)THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Bass
addikt
válasz rob210 #84984 üzenetére
Ohh basszus , azt hittem automatán lelégtelenít bár mielőtt használtam(hazajöttem vele kb 15km-t) járattam 10-15 percet amíg nem ment víz a hűtőbe és nem indult el a venti. A termosztátnál jön a víz csak fent nem de akkor holnap délelőtt megcsinálom amit írtál.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
vass1024
tag
válasz rob210 #84987 üzenetére
Értem, meggyőző kis történet volt . Akkor cseréltetem az okoskereket is, de akkor most szükséges cserélni a másik vezérműtengely bordáskereket is?
És a Elf vagy Motul bol pontosan melyik fajta kellene? Mert nem találok egyértelmű információt.Az emberi agy a világ leggyorsabb számítógépe.
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #84989 üzenetére
Inkább a jó felé hajlok.
Hogy szoktátok, hogy érdemes ilyenkor?
Mondjam a szerelőnek, hogy keresse meg a hibát, és csak azt cseréltessem, vagy egy ilyen idős autónál ajánlottabb egy futómű felújítás, ha már úgy is meglesz bontva!?
2004-es 1.5dci Clio2 82Hp
Óra szerint 160.000km van benne.
Mostanában kell majd vezérlést is cseréltetnem, mert márciusban lejár a műszaki, de a vészhelyzet miatt elhúzom júniusig.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Bass
addikt
válasz rob210 #84984 üzenetére
Szia hát csinálom amit írtál de nem jelenik meg hűtőfolyadék a fűtésre menő csövön ,már leszedtem a kiegyenlítő vékony csövét ,fújtam de ma. A Tartályban ment fel maxig a víz. A hűtő aljára menő vastag csövet pumpálom de semmi. Már full kimerültem ötletileg.
Ui. Én teljesen kitekertem de ez mint ha valami szelep lenne,most h visszaraktam a csavart majd nem teljesen kézzel már szuszog meg látszik a hűtőfolyadék de ha elindítom nem szuszog ,nem kellene neki a vízpumpa miatt?
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen