Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #10726912

    törölt tag

    válasz rob210 #33479 üzenetére

    Köszönöm a tippeket. Univerzális lambda szondát vettem, amióta az van fent, azóta csinálja ezt az alapjárat ingadozást. Megnézem a léptető motort, világosban átellenőrzök minden vákum csövet, akarok majd egy gyertya szikra ellenőrzést is csinálni, (kiveszem mindegyiket, testet adok neki, és indítózás közben figyelem, hogy minden gyertya gyújt e), le akarom venni a keverék képzőt is a helyéről. Emellett délután leveszem az akku kábelt és alapra állíttatom.
    A 700-1300-as ingadozás üzem meleg motornál van. A régi O2 szondánál ez nem volt. Ha lehúztam a régi szondáról a kábelt, akkor sem változott semmi. Tehát RÉGI LAMBDASZONDA NEM SZABÁLYZOTT SEMMIT.
    Ebben egyszálas, fűtetlen szonda van. Nem lett forrasztva, szorító csővel és zsugor csővel (rá kell melegíteni a szigetelést a vezetékre) lett a vezeték össze kötve. Az új szondánál jött elő ez a hiba, gondolom, ez ad jelet, de vagy az ECU van már kiakadva, vagy falsot szív...végig ellenőrzök mindent. Az alapjárat Állítót is. Köszönöm mindenkinek a tippeket. Délután vissza jelzek. Egyébként már a nevemre van íratva, és kapott is két év műszakit, megmentem a bontótól :)
    U.i: Lenne még egy apróság: a távirányítós központi zár nagyon ritkán működik. Hol van a kocsiban a jel vevő? A kulcsban cseréltem gombelemeket, nagyon ritkán működteti a zárat, szeretném ezt is rendbe rakni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák