- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
#35104512
törölt tag
válasz Landsmann #14774 üzenetére
" Hosszabb távon látjuk és sajnos azt látjuk, hogy nemhogy javulna, folyamatosan romliki az ügyfélközpontúsága. Egyre inkább az az érzése az embernek, hogy az előfizetőket fejőstehénnek tekintik. Fizess és kussolj, ha reklamálsz, akkor várjál, majd szólunk valamikor."
Ezt látom már többször írtad, és csak annyit kérdeznék, hogy van neked bármilyen más szolgáltatónál bármilyen szolgáltatásod? Feltételezem van, de akkor vagy nem volt még velük problémád, vagy szerencséd volt. Évekig voltam pl vodás, többször kellett számlát reklamálnom mért mindig véletlenül kiszámláztak olyan dolgokat is amiket nem is használtam (ügyintézés telefonon átlagosan 1 óra..), otthoni t-home tévével már többször volt gond, fél órán belül ügyintézőhöz kerülni esélytelen és még utána jön a lényegi beszélgetés. Aztán UPC ügyfélszolgálaton (konkrétan hibabejelentésen) dolgoztam és pontosan tudom milyen az, amikor 15!!!! fő veszi a hívásokat egy műszakban és egyszerre telefonál több mint 100 ember (ami elenyésző az előfizetők számához képest), na akkor próbálj meg hamar ügyintézőhöz kerülni, és gondolom a mobilszolgáltatóknál sem fényesebb a helyzet... Szóval csak azt akarom mondani, hogy ha már mindenképp szeretnéd kinyilvánítani, hogy mennyire utálod a telenort és mennyire mennék lefelé a lejtőn, azt ne erre fogd, mert ebből a szempontból egy nagy rakás f@s az összes.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen