Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz ityam #21502 üzenetére

    Ha jól működik, akkor nem izgatott volna, hogy ujjlenyomatos, mert letörlöm róla. Maximum egy pillanatra fennakadtam volna rajta. Nekem inkább olyannak tűnt a sztori, hogy valaki visszaküldte garanciára, aztán ott porosodott egy darabig javítás nélkül. Utána berendeltem egy ugyanolyat, nem volt éppen raktárkészlet, aztán én lettem a szerencsés, akinek a cég így teljesítette a rendelését. Meg persze az oda-vissza szállítást is levonták, amikor végül elálltam, szóval buktam 10k-t egy 50k-s monitornál, mert monitornál ugye a szállítás nem olcsó. A fogyasztóvédelem valamiért ezekkel az alja számtech cégekkel nem hajlandó foglalkozni, hiába jelentettem fel őket. Szerintem ez a legnagyobb gond, mert mástól is hallottam 1-2 éve még ennél durvább Iponos történetet, ami a végén a bíróságon fejeződött be, és az én ügyem lassan 10 éve volt, szóval azóta is ugyanígy működik a cég. Nálam a törvényt három ponton sértette, a másik esetnél 4 vagy 5 ponton, de úgy látszik ez nem számít. Gondolom valakinek a valakije lehet a tulajdonos, azért nem vonatkoznak rájuk a törvények, vagy nem tudom mit gondoljak erről az egészről.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • MaCS_70

    félisten

    válasz ityam #21502 üzenetére

    A kipróbálás szerintem nem egy ingyenes szolgáltatás, hanem a vásárlás integráns része, a kereskedő számára a profitszerzés felé vezető folyamat velejárója.

    A vevő a kereskedővel szemben kiszolgáltatott helyzetben van, nem véletlen, hogy sokkal több a panasz a kereskedőkre, mint az ügyeskedő vevőkre. (Mondom ezt saját, több évtizedes, mindkét oldalon állóként szerzett tapasztalataim alapján.)

    A kereskedő maga választja a vállalkozást, a vevőnek szükségletei vannak. Az árat a fennálló piaci, jogszabályi és fenetudja viszonyok alapján a kereskedő határozza meg, a vevő viszont ténylegesen nem tudhatja, hogy mit is vásárol meg pontosan. Milliónyi objektív és szubjektív oka lehet az elállásnak, az ügyeskedés pedig nem az ellehetetlenítéssel akadályozandó meg, hiszen az az összes fogyasztót hozná még hátrányosabb helyzetbe, ami viszont az egész kereskedelemre visszahatna.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák