- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen TV-t vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
ph A 19 dB-es zajterheléssel dolgozó, médiaszerverként is bevethető megoldás lineáris adatáteresztése elérheti a 283 MB/s-ot.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
A Microids bejelentette, hogy készül az Arsene Lupin: Once a Thief
gp A kalandjáték valamikor az év végén érkezik PC-re, PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re.
-
PROHARDVER!
Ez a topik a Canon EOS DSLR digitális tükörreflexes fényképezőgép vázaival és a velük kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
belovary
senior tag
válasz duni84 #23004 üzenetére
Nem igazán értem miért tűnik neked nehézkesnek a kommunikáció. Leírtam mindent, sőt még annál is többet. Amiket te írsz, azok is megvoltak. Esküszöm! Azért kerestem meg más fórumokat is a problémával, mert a kedves "szerviz" (amúgy keress rá a neten, borzalmas miket írnak róluk) olyan szintű hozzáállással kezeli ezt az ügyet, hogy a pályafutásom alatt ilyet még nem pipáltam. Több vállalkozásom is volt otthon, mindegyik különböző, és a mostani vállalkozásban nap mint nap van reklamáció, nem is kevés. De ha meg akarom tartani az ügyfeleket, illetve nem is... Őket ez nem érinti. Mit foglalkozik azzal, hogy én, vagy még az a sok-sok ember nem kéri a szakértelmüket, és emiatt mondjuk más terméket választ. Viszont az, hogy mint cég, ilyen hírük van, nem véletlen, és ez akárhogy is, de árt az üzletnek, az fix. Amikor vettem a gépet, pár ember említette, hogy ne, mert valami vicc kategória a szervizelése, stb... Sajnos meg sem hallottam, ki a fene gondolná, hogy ilyen létezik 2014 környékén. Sajnos létezik...
Amúgy felkerestem ma is őket. Utánanéznek, majd keresnek... Ennyi... Szokásos...
Felvettem a kapcsolatot az általatok ajánlott Ruzsa Jánossal, remélem tud segíteni.Egyszóval lehet te nem találkoztál itt ilyen gonddal még, de speciel nekem itt elég sokan írták még az elején, hogy el ne küldjem, inkább vigyem szakemberhez, mert volt akinek még rosszabb állapotban küldték vissza. Csak azt olvasom, hogy barbárok, stb... Ennek ellenére elküldtem, mert bíztam abban, hogy nem így lesz.
Ahol vettem a gépet, ott is totál ki vannak akadva, ők is írtak nekik, telefonáltak, mindent megtettek. Sőt, még a költségekbe is beszálltak, persze ha komolyabbra fordul a dolog, akkor ők üthetik meg a bokájukat sajnos. na de ez már egy másik téma...
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Mobil flották
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Motoros topic
- Energiaital topic
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen