Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vitiris

    aktív tag

    Help! Van valakinek valami normális Tarifaexpertes kontaktja? Elküldhetné PM-be! :)
    Röhej ami ott megy. Oktober 11. óta nem tudnak egy levelet elhozni a postáról (ez a szerződésem), és képtelenek a számlán kijavítani a vevő nevét. Számla befizetve még valami ideiglenes tarifa is volt benne :D De most belecsusztam megint egy számlázási időszakba a lecserélni kivánt szolgáltatomnál tehát két helyre fizetek! Számhordozásról lenne szó. Egy email váltás a Tarifaexpertnél min 2 nap. A kontaktszemély telefonszáma hívható, vagy visszahív. De inkompetens, vagy a posta vagy a kollégái, vagy a influenza vagy mittudom én kii a hibás minden esetre nem Ő. Kezdem azt hinni hogy egy méretes átverés áldozata vagyok. Normál esetben egy számhordozásnak 5 nap alatt le kellene mennie. Mondjuk ezt sem értem hogy minek a postázás ha van email. Ők is a elektronikusan küldik a szerződést ami alá kell írni, de csak postán fogadják.
    Még várok 1-2 napot, de hogy tudok ebből a buliból kilépni? A pénzem visszakapni? Mert ugye a szerződés még nem ért oda :D Hálistennek hogy eleve hűségidő nélkülit kötöttem. Mondjuk érdekes hogy vagy az olcsopercidij válaszol mikor a tarifaexpertnek irok és fordítva! :D

    Hilfe!

  • Vitiris

    aktív tag

    válasz goop #32891 üzenetére

    Persze megértem, de a saját maguk által vállalt határidőket sem tartják be (5-10 nap). A befizetés elvárják 8 napon belül. Mondom nem lenne gond! De hogy egy ajánlott levél átvétele 2 hét az kicsit durva. Én mondjuk elvárnám hogy ha érdeklődök akkor arra reagáljanak. Ne nekem kelljen felhívogatnom őket 2-3 naponta hogy történt-e előrelépés. :S

Új hozzászólás Aktív témák