Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jamby18

    senior tag

    Sziasztok!
    Szüleimnek van egy MinDigTV prémium előfizetése már jó pár éve és mindig működött az a dolog, hogy a csekken befizetett 6 hónap lejàrta előtt engem felhívtak, beazonosítottak és szüleimnek postàn kiküldték a csekket. Múlthéten 2* pont olyan időben hívtak, hogy nem tudtam felvenni. Visszahívni ugye ezt a 06 1-es szàmot nem lehetett, de egy délelőtt a 1211-et se. A telefon bontotta magától a hívàst. Majd egy délután sikerült beszélni a 1211 ügyintézővel aki mondta, hogy hàt tud csekket küldeni, de az egy hét mire kimegy és addigra lejàr a szolgáltatás (május 21.) Így végül azt tanácsolta, hogy Euronics vagy Média Markt-ból vegyünk egy feltöltő kártyát. Hívjam fel újra a 1211-et, diktáljam be a pin kódot és akkor úgy rendezve lesz minden. Debrecenben a Mediàba nem volt. Euronicsbe leltàroztak
    Én màr utàna nem értem rà így szüleim elszaladtak még a Digihez a telefonos ügyintéző még mondta,hogy a Digi intéz most màr mindent személyesen. Viszont kértek tőlük A Diginél meghatalmazást amire nem gondoltunk, hogy akár kellene, így nem tudtak feltöltő kártyàt venni.
    Tegnap sikerült beszerezni az Euronics ből nekik egy előre kifizetett családi csomagot csak mikor kézbe vettem làtszik, ez egy CI modul ami màr van nekünk csak nekünk ami eddig volt még benne van maga a bankkártya méretű chip-es kàrtya.
    Ez az új meg totàl zàrt, nem megy bele kártya. A TV CI modul kàrtyafoglalatàba megy bele.
    Tehát a kérdés, hogy ilyenkor mi a teendő? Ez előre ki van fizetve csak hasznàljuk? A régi CI modul + chip meg őrizzük meg? A régi előfizetésemmel mi lesz?
    Előre is köszi ;)

Új hozzászólás Aktív témák