Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Tényleg jön a The Thing: Remastered
gp Egyelőre nem kaptunk megjelenési dátumot, de elvileg még idén megkapjuk az új változatot.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Sziasztok!
Valamelyik nap beszereztünk egy erősen használt kínai robogót. Nem kell leszólni, az ára miatt vettük meg. Egy nagy bajom van vele: Valami borzadály lassú. Emelkedőn megy 20-at, síkon vagy 40-et ha megy. 2/3 gázig gyorsul, utána semmi, sőt inkább lassul a további gázadásra, és "ugrálós" lesz, persze nem fel-le hanem előre-hátra. Nem tudom mi baja lehet, levegőellátás (légszűrő/karburátor), gyertya/gyújtásszög ami hirtelen eszembe jutott, érdekelne mi a véleményetek, tapasztalatotok, ötletetek, típushibák, stb.
Ja, a pontos típusa: Baotian BT50QT-9
Mivel vannak egyéb hiányosságai is (letört sztender, ülés stb..) érdekelne hol kapok ehhez Budapesten vagy kelet Pest megyében alkatrészt.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz barack1997 #17689 üzenetére
Hát, nem tudom, ebbe így nem törődnék bele Úgy tudtam egy 50-es 4ütemű nem gyorsul úgy mint egy 2ütemű, de a végsebessége jobb (mondjuk 70). Ez még 50-et sem megy, azért az durva szerintem. Ami kárpótol: az ára. 15 darab ezres
Szerintem kipucolom a karbit, esetleg a tűszeleppel eljátszadozom, meg a légszűrőt talán kicserélem, tömítéseket lecsekkolom, gyertyát gyújtást variálgatom még talán.
Külföld fórumokon azt írják, a rózsaszín kábelt elvágva, karbiban egy hézagolót áthelyezve 80-at megy. Az azért k*rva messze van....https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz PLaci58 #17696 üzenetére
Nem nem nem, természetesen nem így gondoltam, hanem esetleg ötletek, tippek, tapasztalatok, gondoltam, hogy nem annyi lesz, hogy "legalul van egy piros csavar, meghúzod, és 120-at megy majd" De mondjuk "nekem is volt ilyen, ... volt a ludas"
Amúgy ha ennyi a vége akkor is megért 15-öt, ennyiért roncsot meg alkatrészt kapsz, nem működőképes gépjárművet ajándék bukósisakkal, vadiúj gumikkal.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Na ott járok, hogy a karbit megnéztem, tiszta, a tűszelepen állítottam kicsit, picit jobb a helyzet, ellenben amire nagyon nem számítottam:
Ha a kerék nem ér a földhöz, tehát terheletlenül is fulladozik nagy gáznál ahelyett, hogy gyorsulna. Mi az a gyári fojtás és hogy működik? Képes lehet erre? Mintha elvenné a naftát vagy a levegőt nagy(obb) fordulatnál.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Topiccsendőr #17729 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, holnap eljátszom a karbival, aztán lehet megpucolom a gyertyát is, illetve gyanakodhatok-e olyanra, hogy akku? Az nem egy bivaly már, lehet, hogy nem tud másodpercenként x darab szikrányi teljesítményt már leadni?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz PLaci58 #17733 üzenetére
Nem várok csodát, csak hogy ne fulladjon le teljes gáznál terhelés nélkül. Ez már jelentene szerintem pár plusz kilométert, ami nekem elég is lenne. Jó tud lenni mikor visszaveszem a gázt és megindul picit a gép. Amúgy tudom, hogy egy rakás sz*r, ezt az előző tulaj autószerelő bátyja is elmondta, de ez mind (minőség, kínai, 50ccm, 4T) nem magyarázat arra, hogy nem pörgi ki magát a motor. Amúgy Sepia ZZ mellé vettük, nyilván ez nem fog 65-öt menni mint az. Van normális biciklim is, ez csak azért kell, hogy hajnal 2kor télen kényelmesebben menjek dolgozni. A karburátorbeállítós videót tudnátok linkelni? Köszi! Olaj 1-2 hónapja lett cserélve, azért nem akarok erre pénzt kidobni. Ja az előző tulaj és az autószerelő bátyja megbízható, párom nővérének a fiai.
Szerk: 9 ezer van a mociban, és úgy tudom 8000 a gyertya élettartama. Lehet hogy ez okozna gyújtás hibát ha nem az akksi?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Area51 #17735 üzenetére
Azt mondta nem nagyon keresgélte a hibát, mert minden 4 ütemű 50-es szarnak tűnt neki amin eddig ült, úgy volt vele ez is az és kész. A kipufogót teljesen levéve gondolom nem nagyon kéne megpróbálni mit csinál teljes gáznál mert a fojtása nélkül behal a motor nem? Vagy lazítsam meg kicsit a kipufogótartó csavarokat, hogy picit szivárogjon? Mármint ha azt akarom megnézni nem-e a kipufogó van eltömődve.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Sziasztok!
Van egy régebbi Suzuki Sepia ZZ robogónk. Annak idején kilyukadt a kipufogó, kaptunk rá egy másikat de az 70-es blokkra való, ez viszont a gyári 50-es, így mindig beköpte a karbit.
Aztán vettünk kocsit így 5 éve a műhelyben áll. Ezen kívül az akku már halott, az elsőben van egy nyolcas, gumi sem ártana rá. Ez a minimum, meg még ki tudja mi baja lett álltában.
Mennyiért lehetne ezt eladni, ha a méhtelepnél jobb sorsot és több pénzt kívánok?
Gondolom rendbetenni nem érdemes, bár néha jó lenne, hogy van, de gyakorlatilag alig fogyaszt kevesebbet a feleségem Priusánál.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz BLUE TORNADO #82954 üzenetére
Sajnos nincs meg a régi kipufogó, csak ez a 70esre való.
Kéne bontott kipu, bontott felni, uj gumik, nem tom.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen