Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
-
TayRol
veterán
dobnál egy linket rola?
most jottem meg a motorkereskedésből. hát ami ott van, szégyen...
x9 maradt a kalapban, jo kis van, aztan esetleg a 400-as burgonya, vagy az 500-as runner, meg a kymco xciting.
de az osszes robesz leharcolt, karcolt, gondozatlan, szornyen neztek ki. es a 10 ott dolgozobol egy sem hederitett rank, szoval roluk is megvan a véleményem.
ja, a majesty élőben nem tetszik, kihuztam a listarol, az aprilia atlantic 500-zal egyutt. -
runner 125
nagyúr
Első fotók alapján kb semmi nem derül ki, csak az, h egy X9-es. A második nem gyári szín, ráadásul amihez lábzsák meg kesztyű jár, azt éjjel nappal használták, minimum 2x ennyi van benne.
Harmadikra sem vigyáztak, a nyúzások még kis képen is látszanak.. milyen lehet közelebbről, ráadásul nézd meg a deklit. Tiszta olaj, rektes, vagy fax tudja mi az. Az ilyet én élből nem néztem meg soha."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
köszi a linkeket!
az 1. es a 4. szimpatikus.
ja, asszony ráült es nem akart leszállni rola. szoval mar nincs visszaút.
nézegetem a burgonyákat is bar az x9 sokkal jobban tetszik, illetve a kymcot is, xciting 500.
egy kérdes: mennyire zavaro hogy a tükör nem a kormányon hanem az idomon van rajta? ugyanannyira jol latszik minden? -
runner 125
nagyúr
Lehet, h gyári - az eleje és a hátulja is, de két külön X9-ről származnak.
Üsd be google-ba, h Piaggio X9, és nézd végig a képeket. Egy ilyet nem dob ki. Ezekből nincs két színű, vagy teljesen kék az egész, vagy teljesen szürke - és még akad jó néhány variáció.
500x400-as fotóból semmi nem derül ki, de az is tény, h lábzsák felfogatási pontjainál szépen szétqrja a fényezést is. Nekeme nem szimpatikus az, na. A 4. viszont nagyon, s azon látszik is, h rendben van, volt gazdája, törődtek vele.
mod.:
TayRol
650-es Burgman?
..nah azok azért mennek is, baromi kényelmes, piszok sok hely és iszonyú nagy test. Van sport mód, 140-150-es utazó.
Egy hasonlóba úgy bele lehet esni, h a végén szépen te is eladod a Suzit.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Nézd, a motorozás / maxi robogós - pláne már a mai világban - nem olcsó mulatság, nevezhetnénk egészen egyszerűen luxusnak.
Aki 1m + vesz motort / nagy robogót, úgy vélem, nem azért dönt valamelyik mellett, mert épp kevesebbet enne egy literrel és olcsóbb lenne a biztosítása. (Kb. ennyi érv szól egy maxirobogó mellett.)
Egy normális, minőségi motoros felszerelés sisakkal együtt 150-200k, és akkor még mindenből a középkategóriát számoltam.
Eleve, ha a motor alapgondolatából indulunk ki, pont nem arról szól, h fillérre kiszámolva közelekedjen vele az ember, sokkal inkább a szabadság, kikapcsolódás, hobby, sport gondolatok jutnak eszembe, - most persze a nagy kategóriáról beszélek.Egyértelműen létezik a spórolós kategória, sokan ülnek át a 2-3 literes fogyasztás miatt robogóra, de ezek a pár 100k-s, 50-es 125-ös darabok.
Szervizelni egy robogót is ugyanúgy kell. Olaj, szűrőcsere 6000-enként, hajtásszíj csere 12.0000km-enként (pláne a maxiknál), görgő csere 6-7.000km-enként, esetleges szelephézag ellenőrzés, sokat futott modelleknél variátor - kuplung csere, vagy egyéb - akár injektor probléma - egyszerre viheti a 10.000-eket, úgyhogy akkora különbség fenntartás szempontjából nincs a két kategória között.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Nem értetted meg az írásom.
Te kb. most is a 125-250-es robogók 12-13"-os gumijait hasonlítod a nagy motor gumikhoz.
Egy 500-ason már 14-15-16"-os kerekek vannak, ráadásul pl. a hátsó gummák pont a speciális méret miatt piszok drágák. Pl. tessék; Nexus 500, Burgman 650 hátsó kerék árak.
Gyakorlatilag még olcsóbban is ki lehet hozni nagymotorra...Gyertyát 12.000km-enként kell cserélni.. bővebben nem térnék ki rá.
Ha, úgy közlekedsz a sor 4 600-zal, simán le lehet vinni 4,5-re a fogyit, sőt.
..egy sor kettes 600-650 körüli motor 4 alatt eszik. Motoros topikban alvaro BMW-jét megnézheted.Olcsóbb az alkatrész?! Írj a Tutto Moto-nak, h jelenleg mennyi egy 2004-6-os Nexus-ra egy szál tükör. Elárulom; 42.000FT
Gyári, új alkatrész minden gyártónál - robogótól, motortól függetlenül piszok sok. Használtan, bonttottan meg találni már szinte mindentDe, ismétlem, ez a kategória _nem erről szól_. Aki spórolni akar 250 ccm fölött ne nézzen robogót.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Tök értelmetlen vitatkozni, mert sehol nem írtam, hogy ugyanannyiba kerül. Tény, h pár ezer FT-tal olcsóbban meg lehet úszni egy maxi fentartását, de ez továbbra sem az a kategória, amit azért vesz az ember, h spóroljon. Annyira minimálisak az eltérések, h kb 1-1 szakszerviz óradíj különbsége, vagy egy véletlenül beszart alkatrész kiegyenlítheti.
Lezártam, ha te úgy gondolod, legyen úgy, én ezen az állásponton vagyok.
DigitXT
Persze, a 4%-os csalás lófütty. Régi Piaggio-k, Gilera-k csaltak vagy 20km/h-t is.
Az össz. megtett utat is értelemszerűen az alapján számlálja, ahogy a pillanatnyi sebességedet is mutatja, - azaz, a kerék fordulatból. Halál pontosra úgysem tudod beállítani, az órát meg felesleges csesztetni, guminyomás meg ennyit nem számít.
mod.
PLaci58
Biztos vagyok benne, h a gumin ennyit nem lehet "állítani". Ez 100%. Kb. kisebb gumiméretnek (oldalfal) kellene fentlenni, h számottevően csaljon az óra.
Minden robogó (és autó) km/h óra csal. A 4%-os eltérés semmi! Örülni kell, h csak annyi.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- PlayStation 5
- Android szakmai topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Filmvilág
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen