Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
ma Rajtuk megnézhetjük a telefont magát és megismerhetünk pár funkciót is.
-
Javított aktuális csúcslapkáján a MediaTek
ph A Dimensity 9300+ némi extra processzorerőt kínál.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Bár nem vagyok biztos benne, de ha jól rémlik akkor az F10-nél ugyanaz a méret van elől és hátul is, 100/80-as. Sok oldalon találsz gumit, mondjuk itt is.
A Continental Contitwist-et sokan nem ajánlják, de nekem pl nincs bajom vele. Bár esős időben biztos, hogy van jobb gumi is nála. A legtöbb panasz egyébként a nagyrobogósok felől jön ezzel a gumival kapcsolatban. Szerintem viszont teljesen használható.
Belerakhatsz 105-ös és 107-es kuplungot is, nincs semmi buktató benne.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Én az Malossi MHR Overrange variószettről tudok egyértelműen nyilatkozni, de ugye elég hasonló mind a kettő.
A Malossi-nál igen, át tudod tenni. Ha boltban veszed meg a két fajta szettet (rövid mina, hosszú mina) ott is teljesen ugyanaz van benne az ékszíjat leszámítva.
Viszont arra készülj fel, hogy a hosszú minarellivel ellentétben nem csak a a variátor mögött a blokkban kell "reszelgetni", hanem a dekli belső merevítéséből is kicsit le kell venni a rövid minarellinél.
A Stage6 R/T-nél is jó eséllyel ugyanez lesz a helyzet, de ha mégsem, akkor az csak jó. A lényeg, hogy Stage6-nál is tuti, hogy csak a szíjban van eltérés. Az alátételezéssel Oversize cuccoknál nagyon nem kell foglalkozni, így is ki kell rámolni mindent a robogóból (önindító, szabadonfutó stb), de ha még, akkor az a legkevesebb.(#67572) blizzrd Én már biztos, hogy belepróbáltam volna egy rövidebb rugót is. Amúgy egy jó tanács, ne rendelgess rugókat látatlanban, még ha egy katalógus pont azt a típust javasolja is. Nagyon sokszor hülyeségeket írogatnak, ráadásul az sem mindegy, hogy gyári-e még a sztendered vagy sem.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Persze, hogy megéri. De csak akkor az igazi, hogy ha megfelelő cuccokat szolgál ki (henger, kipufogó). Az aluhengerek közül is egy combosabb kell hozzá, hogy igazán ki lehessen használni, és mellé egy jó cső is. Pl a stage6 replika csak egy középkategóriás cső. Egy középkategóriás cuccnál is ki lehetne használni, és természetesen érezni is lehetne a hatását, de komolyabb cuccok mellett még jobban.
A motorban a reszelgetés alatt azt értettem amiket már írtam, hogy ki kell szedni az önindító és szabadonfutó részt, hogy elférjen. Hosszú minarellinél nem kéne a deklihez hozzányúlni, de a rövidnél valamennyit le kell venni a hozzá közel eső belső merevítő bordából. Nem sokat, csak egy minimálist. Nem egy nagy mutatvány.
Persze ez a megéri dolog relatív, hiszen újonnan egy közel 100 ezer forintos hajtásláncról beszélünk, valaki ennyiért vesz robogót.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Igen, a kínai alap gagyi harang használatának simán lehet ez a következménye. Gyári konfigurációba még megállná a helyét, viszont már egy enyhe tuningban is simán elvérzik.
"Enyhén tuning a mocim, (70-es henger, karbi, kipuf)"
Ez tuning pont elég már. Gondolom a kuplung hozzá volt hangolva, hogy dinamikus legyen az elindulásod. Tehát nagy fordulaton volt a nyitás, és egész egyszerűen nem bírta az ezzel járó hőhatást a harang. Ennyit ér az olcsó cucc.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
A kontrasztrugónak nincs köze hozzá. A kuplungrugók a felelősek azért, hogy mikor nyit a kuplung.
Hogy nem pörig ki a motor rendesen az lényegtelen. A nyitás után ha már betapadt a kuplung, utána már nem generál semmiféle hőhatást. Ilyenkor, a nyitáskor éri a legnagyobb erőhatás is.
Természetesen menet közben, ha már kinyitott teljesen a kuplung, erőteljes kigyorsításkor is éri erőhatás, de közel sem akkora, mint amikor nyit. Ilyenkor már csak maga a szerkezet van kitéve erőhatásnak, de ez ugye már nem jár hőhatással (nincs súrlódás).
Az egész kuplungot (pofák, szerkezet, harang) az elinduláskor éri az igazán nagy erőhatás, és ilyenkor keletkezik a hő is.Persze, dobjál fel képet. Kíváncsi vagyok én is.
szerk: A túl erős kontraszt használata annyiban tud a kelleténél több hőt előidézni, hogy nagy erővel szorítja a két hátsó tárcsa közé a szíjat menet közben. De ugye ennek semmi köze sincs a kuplunghoz.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Google Chromecast topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Parfüm topik
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nők, nőügyek (18+)
- iPhone-t használók OFF topikja
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen