Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huszi.gyb

    senior tag

    válasz DigitXT #41834 üzenetére

    Hát... Nem tudom, de ma a Szentendrei úton majdnem rányomtam az önindítóra, mert azt hittem leállt :D (Nem ültem rajta). De tényleg nagyon halk lett... Furcsa, főleg 2T-től.

    Hát... Majáról...

    Röviden: Jó.

    Kicsit bővebben: Sajnálom, hogy nincs most 3-4kilóm elfekvőben. :DDD
    Még bővebben: Leginkább a Sym-mel tudnám összehasonlítani, amiről regéltem itt párszor. A csomagtere (sarkalatos pont nálam, mert ha már robogó, akkor legalább csomagtere legyen) szerintem nem kisebb, talán kicsit keskenyebb. Az erő, ami van benne városban, kisebb túrázgatásokra elég, szerintem ideális választás lenne az 50-es helyett. Szélességében kisebb (mint ezt nyáron megállapítottuk), így sorok közt kényelmesebben elfér, az üléspozíció magasabb. Hatalmas termetemmel (~170) már kis megszokást igényelt. A fékek jók, tapadása rendben van. Kevés dologba tudnék belekötni. Az egyik talán a világítása (elől sötét, latyakos időben egy kicsit gyenge, de Tact után nem szólok :D). A másik a szélvédelem. -Ezt mondtam is neked- Sokkal jobb, mint a Tacton, de ez azzal jár, hogy ilyen időben már 70 alatt nem tudom lecsukni a plexit a bukómon, főleg esőben. Nyáron ez biztos nem lenne zavaró tényező, de most feltűnt. Ami viszont határozottan tetszett: 4Road. Csak tompítóval mentem (haveromék udvarában egy körre kiszedtem, csak hogy érezzem a különbséget... Gyilkos). Az autóknál így is "megvolt a respect" nem akart mindegyik lenyomni, mert csak kics k*csög robogós. (Ma Tacttal majdnem elvittek, mer' mit keresek én az úton...) Gyorsulására nem lehet szavam, (talán a multivarnak köszönhetően), nagyon hamar felpörög, így még a Taxisok sem okoznak neki gondot, ha nem akarnak beengedni. ;]

    Kár lenne elkótyavetyélni, mert tényleg egyben van, a km óra állásának ellenére (neppereknél úgyis 15 000lenne). Tavaszig remélem sikerül még gyűjtögetnem ;)

    www.dongosofor.hu

Új hozzászólás Aktív témák