- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen SSD-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Projektor topic
- HTPC (házimozi PC) topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz vaksi8 #18219 üzenetére
Azért a 125-ösnek több benzin kell. Minek enne egy 50-es 10 litert? Bár megeheti, ha el van karburálva. Mind akkora súllyal? Ha jól tudom az NRG-m 99kg, mondjuk rá hogy nem könnyű. De ott van a 6,5 le keréken mérve. Míg a Burgonya 125 148kg körül van, és 12 lóerős. Tehát ha jól számolunk, akkor az NRG lóerő/kg aránya több, viszont pilótával gondolom ugyan ott lennek, de a Burgonyának akkora teste van, hogy emiatt picit hátrányba kerül. Tehát abban a kaszniban, olyan kis blokknak dolgozni kell hogy bírja cipelni, a tesztek szerint is simán benyal 4 litert, szóval 4,5 még belefér. Ahogy az enyémnél 2-t írnak, de hidegindításokkal és néhány gyorsulós egyenessel a 2,5 litert nyalja.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs