- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yaye
őstag
Igazán kedves hogy szimplán lehazugozol minket úgy hogy soha nem volt robogód, továbbá szemmel láthatóan fingod sincs hogy mitől robogó egy robogó. Elárulom: nem attól hogy automata váltós, kicsi a kereke és 50 köbcentis!
Én _hajszálpontosan_ lemértem, és simán 2.9 volt a fogyasztásom, városban, pirostól pirosig, 50-es max sebesség mellett (bejáratós időszakban). És ez egy sima karbis robi, kőkorszaki technika, egy befecskendezős simán jóval kevesebbet eszik. Továbbá a robogóhoz (az 50-esekhez) nem kell 'A' kategóriás jogsi, se rendszám, se forgalmi, úgy adom-veszem ahogy nekem tetszik, kicsi, könnyen kezelhető, fillérekért karban tartható, kényelmes, és akár öltönyben is vezethető. Továbbá ha valaki akar, vehet nagyobb robit, akár váltóval, félliteres négyütemű motorral, vagy amivel akarod.
Szóval kezdheted enni a kalapod, befejezni az értelmetlen fikázást, és csomagolni a melegebb éghajlat felé.
[Szerkesztve] -
Cargo
tag
Nah most erre mit mondjanak a robisok. A mondandód kezdete elég gázos... Még ha valamikor ültél is robogón nem sokat tehetted. Annyit tudok mondani neked hogy egy szép nap pattanj fel egy jó kis robira és tegyél 100Km ert. Szerintem 2x fox meglepődni. 1szer mert tényleg nem eszik többet 3lityinél 2.szór azért mert nagyon jó érzés. Sok előnye van a robogóknak amit egy ''fasza'' autós gyerek ugysem ért... Azért jó hogy ilyen jó véleménnyel vagy rólunk...
nothing
-
oceanearth
őstag
hát azért ez így nem igaz. mondjuk én is utálom már a robogózást, mert unalmas mint az állat, kell már egy nagyobb moci, DE attól, mert hogy valakinek robogója van nem kell lenézni. városban nagyon jók, kénylemesek, kicsik, jó a fordulóívük, tucc vele cikázni az autók között, nemúgy mint egy speedel vagy egy chopperrel. olcsó őket karbantartani, ráadásul el kezdheted enni a kalapod 3 liter alat eszik, ha 40-45-el mész, ennyi a megengedett. nem kell hozzá A-s jogsi elég egy sima smkp-s amit 14 éves kortól megszerezhecc. sztem kicsit gondokozzál azon, hogy mit írtál, mert azt gondolom elég sok érv szól a robogók mellett. ja és kifeljtettem a könnyű adás-vételt és a jó árat, ja és nem igényelnek motoros tudást, de az alapokat elsajátíthatod rajtuk, mondjuk érdemesebb talán egy váltós modell.
de ha már a váltós 50eseknél tartunk akkor kicsit kötekszem veled. milyen gyakran kell szervizelni egy váltós 50-est, egyrészt a váltók állandóan szétesenk mert szinte egyfolytában csak váltassz, a láncra nagyon oda kell figyelni. ha igazi motoros vagy nem ecsetelem tovább. szvsz akinek nincs ideje, vagy sazkértelme ehhez annak a robogó a jó megoldás
''kiegészités képp, hogy uj árakat nézve a váltos motorok nem vagy ép hogy drágábbak, hazsnáltba sokszor olcsobbak is, és nagyobb a cél irányú választék, choper, speed vagy cros verziokhoz'' ez 50eseknél nem igaz jóüval drágábbak és akkora nagy különbség nincs
[Szerkesztve] -
Vertic
aktív tag
1. nem kell rá A-s jogsi - ez a leglényegesebb
2. olcsóbb rá a biztosítás, nem kell rá rendszám, nem kell súlyadót fizetni, műszaki vizsgára cipelni, stb... tehát egyszerűbb/olcsóbb az adminisztrációja, adás/vétele.
3. könnyebb kezelni, mint egy rendes motort
4. sok embernek (köztük nekem is) ez a legegyszerűbb beugró a motorozás világába, nem kell nagyon elkötelezni magad, mégis meg tudod ízlelni, milyen egy kétkerekűvel közlekedni, ezután el tudod dönteni, akarsz-e nagyobb motort
5. nagymotor drágább, vagy ami nem, az olyan állapotban van, hogy.... - ha én veszek egy motort, akkor nem szerelni akarom, hanem menni vele tudom, neked a szerelés a hobbid, de nem mindenki ilyen, van aki közlekedésre akarja használni a cuccot...'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''
-
Janesz
őstag
''egyre magasabra megy , a hátso kuplungnál meg egyre jobban szét, majd a legvégén a röpsulyos kuplung hogy el is tudgyál indulni... igen ám de mindehez a robogok töbnyire szinte folyamatosan max gázal járnak..''
figyu már te lehet,hogy értesz a motorokhoz nemtom de,hogy robogó kuplungot nem szedtél még szét az biztos!!röpsúlyos kuplungnak is csak az nevezi aki nem ért hozzá...a varriátor a röppsúlyos a kuplung nem abban van 2-3 pofa meg 3 rugó (aminek a keménységével tudod állítani,hogy mekkora fordulaton induljon a moci...)ennyi semmi röppsúly nincs hátul a kuplungnál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel