- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Gaming notebook topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #15272 üzenetére
Az 'icsa. Pár napja kicsivel többet tekertem.
Muhahha, jójjis' a 2.0 tdi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
PLaci58
őstag
válasz Tothgera30 #15308 üzenetére
Yamaha jogról mindent meg lehet találni a neten : [link]
Itt pl. BR7HS-t írnak 0,5-0,6-os hézaggal.
De szép is lenne, ha a Peugeot-hoz ilyen támogatottság lenne
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
walanr
csendes tag
válasz Tothgera30 #15321 üzenetére
Elég az 1/50? Én most folyamatosan azon használom, lehetne bejáratás után esetleg csökkenteni is? Ez a Mint egyébként egy gyári állapotú, relatív lassú fordulatú (max. 7500 ford.) álló minarelli motor, láncos meghajtással, még a tiltások is benne vannak, ezek majdnem a legdrágább C3-as csapágyak, azért gondoltam, hogy jók lennének, mert nem tervezek a motoron semmi tuningot, fojtáskivételt, elég nekem az az 50, max 55 km/h, amit most tud.
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #15321 üzenetére
1:50 eset hova csökkented tovább?
Bejáratáshoz pont, hogy több olaj kellene bele, nem 1:50-es.Mod: Ok.
[ Szerkesztve ]
-
walanr
csendes tag
válasz Tothgera30 #15324 üzenetére
Akkor ezek a csapágyak felejthetők? Vegyem meg inkább a standard minarelli csapágyszettet, szimeringekkel? Ez kicsit megdobná a költségeket, 8000 lenne 4800 helyett. Ezek a csapágyak tényleg ennyivel gyengébbek lennének?
-
slynevem
tag
válasz Tothgera30 #15321 üzenetére
Én full szintetikust veszek az én 2t-s yamaha jog apriomba.Kicsit drága, de szerintem megér ennyit.Elég lenne a fél szintetikus is?
-
walanr
csendes tag
válasz Tothgera30 #15326 üzenetére
Ebben elvileg koyo csapágyak voltak, de hogy c3 vagy c4 azt legfeljebb szétszedés után tudnám megmondani, de addigra már jó lenne tudni, mit vegyek.
-
slynevem
tag
válasz Tothgera30 #15333 üzenetére
Nekem az eladó mondta, hogy csak full szintetikusat vegyek bele.Ezen a 2 ezer forinton nem fog múlni semmi.
-
Killing
addikt
válasz Tothgera30 #15362 üzenetére
Hinnye, ideje alkalmazni a defenzív vezetés fortélyait.
Köszi srácok, sokat segítettetek!Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz Tothgera30 #15364 üzenetére
Hál istennek nekem csak egy koccanásos balesetem volt eddig, az sem az én hibámból, a mögöttem jövő volt figyelmetlen. Nem is akarok nagyobbat, napi szinten vezetek, tudom hogy a motorozás veszélyes üzem. Ezzel vált el tőlünk a vizsgabiztos is.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
slynevem
tag
válasz Tothgera30 #15367 üzenetére
Pontosan azokat írtad le amiket én is észrevettem Nekem is nagyon fura ez a motorozás.Én pl. nem előzgetek meg ilyenek hanem beállok rendesen a sorokba, mint ahogy autóval tenném.Nem tudom miért, de így biztonságos nekem egyenlőre.
-
Mawyx
senior tag
válasz Tothgera30 #15376 üzenetére
Átjöttem ide.
Szóval valami kisebb testű kellene, de nem pl egy Honda Dio, mert az túl pici, hanem nagytestű robi, de nem úgy nagytestű, mint egy 650 Burgman, szóval kb mint egy Malaguti f12. Egyszer már ráfeküdtem a témára, de elvetettem, mert nyílt utcán tudom csak tárolni, félek már másnapra se lenne meg.
Nézegetem a Runnereket, persze a nagyobbakat, mert azokból van 50es is, nehezebb megmondani mekkora, de nem mondanám őket olcsónak, 100körül meg akartam úszni.
Szóval egy nevezzük akkor sportos kinézetű akkora kávédaráló, amivel 70-nel lehet menni, egy 50-es szerintem betojik ettől napi min 16km-en keresztül.
De ez meg pont nem lesz jó, novemberig van diák bérletem, utána meg jön a hideg és nem lehet motorozni csak majd tavasszal.Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Mawyx
senior tag
válasz Tothgera30 #15382 üzenetére
F12 mind vizes?
Az 50cm3-esek mennyi km/h-val mennek tartósan?
És a 70-esek? Gondolom úgy tud 70es lenni, hogy felfúrják annyira és új dugót kap, azaz ránézésre is meg alvázszámilag is 50-es a zsernyák szemében.[ Szerkesztve ]
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Mawyx
senior tag
válasz Tothgera30 #15384 üzenetére
Konkrétan F12ről beszélünk, nála hogy alakul a sebesség meg erőlködés? Végsebességen nyilván nem lehet járatni, szétpörgik magukat.
Ezzel a 2-vel mi a gond?
[link]
[link]Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
priti
addikt
válasz Tothgera30 #15384 üzenetére
Azért kiváncsi lennék, hogy egy újonnan 30k körüli 70ccm alu hengerszett (gondolom a kereskedők legjobb esetben ezt veszik, ha eladásra teszik rendbe a motort bár gondolom a létező legolcsóbb bontott blokkot teszik inkább be egy az egyben, ami még elfogadható mert még a 30k is sok nekik és jó ha egyáltalán akad valaki, aki beteszi, mert szerelni sem tudnak hol / mivel) de tételezzük fel szakértő szerel be egy ilyen hengerszettet és becsülettel megfelelő hőértékű gyertyaválasztással 0-24 -es alapjáratos bejáratást is végez, szóval hogy optimális esetben egy ilyen 30 rongyos cucc vajon hány km-es futásteljesítményre képes. Csak amiatt vagyok picit szkeptikus, mert nem egy hengerszett van 100k-150k között és ezekhez képest a 30k igen sovány. Szóval ha van piaca egy 30k -ba kerülő hengerszett mellett a 100k és afölötti árban kínált szetteknek is annak azért oka lehet, végtére is senki sem teljesen hülye. Ráadásul felszerelve csak szakértő szem mondja meg (vagy az se) külcsín alapján, hogy az milyen is, de csak miután a fél motort szétszedték, hogy látszon
Szóval kereskedőtől 70ccm-es motort venni, vagy egyáltalán használtan átvenni egy ki tudja milyen hengerszettet elég neccesen hangzik. Lehet tök jól megy, aztán 1000km után megáll, mint a szög.
Hardverlesen
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #15403 üzenetére
Szuper.
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #15406 üzenetére
Annó Egü fórumon is terjedt a Runner-ről egy ilyen hír, de konkrét bizonyítékkal, akár rajzokkal, akár fotókkal senki nem tudott szolgálni. Mindenesetre tényleg kíváncsi lennék rá.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #15408 üzenetére
..és ezt mire alapozod?
Ez épp' olyan, mint a Typhoon, keringtek róla infók, de szinte nulla bizonyíték. Ez ugyanúgy igaz a Runner-ra is.
Amikor szó volt erról jó pár éve, akkor ott is arról szólt a fáma, h a gyári blokkra, gyári főtengővel, felkerült egy (azt hiszem itt 80 ccm) nagyobb henger, de alátámasztani senki nem tudta.
..jah igen, megvan már. Egy hirdetés kapcsán alakult ki a beszélgetés, ugyanis valaki specedésön 80 ccm néven árult egy olyan Runner-t."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #15420 üzenetére
Ezt tudnád nekem részletezni, ha megkérlek? mert eléggé elgondolkodtat a vételük, igaz bár mind2 125-ös, de majd akkor leteszem az A1 mert B nem elég hozzá!
És melyiket lenne érdemesebb megtartani szerinted?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #15422 üzenetére
értem köszönöm!
Még annyit kérdeznék A1 kapcsolatban, ha most nem rég lett meg a B kat., akkor ha el akarom kezdeni, akkor ugye nem kell megint kressz vizsgát, és eüt-t tennem?
-
kkrisi
senior tag
válasz Tothgera30 #15430 üzenetére
értem köszi a segítséget mind2 től!
Van neki B akkor 18 kell neki, és akkor ugyan úgy végig kell zongoráznia a kresszt rutin forgalom és eü-t mert nincs meg 2 éve neki... és akkor ha 1000 megy akkor azzal is fog tanulni gondolom nem? Hiába A korl
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #15430 üzenetére
Pontosítanám. Az autó jogosítványnak semmi köze a motorhoz.
M - smkp. max. 50 ccm, 14 éves kortól.
A1 - 125 cm3 hengerűrtartalmat és a 11 kW-os teljesítményt meg nem haladó hajtómotorral ellátott motorkerékpár. 16 éves kortól.
A korl. - Legfeljebb 25 kW teljesítményű és 0,16 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár. (Ugye itt már nincs ccm, így akár egy 400-as Burgman is belefér)
18 éves kortól.A - Nincs ccm és teljesítménykorlát. Minden előélet ( A1 vagy Ak.) nélkül 21. életév betöltésével csinálható meg. Vagy - , ha 16 évesen volt A1, akkor 18 évesen mehet az A, illetve, ha 18 évesen volt Ak. , akkor 20 évesen mehet az A.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz Tothgera30 #15455 üzenetére
odaírtam, nagymotorra fog ülni
asszem a tiltás ki van belőle véve, 90 kmh-t megy[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #15458 üzenetére
Jó, de 52 kilós vezetővel nézd azt az óra szerint 90-et, ne 100 kilóssal.
Nekem beállította a szerelő a motort (magához), ráültem én aztán csodálkozott, hogy nem megy sehova. -
Integra
titán
válasz Tothgera30 #15458 üzenetére
fojtás, igen
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #15461 üzenetére
4t, mert 10 fogorvosból 8 azt ajánlotta. miért érdemes a 2 ütem mellett voksolni?
2t nem is olcsóbb, amugy elfogadható az a piaggio 300k ért?
-
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #15468 üzenetére
kösz urak.
sok motorhirdetést láttam, de ami jó is, pedig.... jó pár éves, majd új áron kinálgatják.
ugye, most tél előtt, ki lehet fogni némi akciót az utolsó darabokból.
300k+ nem kevés, abból most kijönne egy suzuki swift /2000-es/, de a fogyasztás, az összköltségek, parkolási előnyők miatt kellene motor. 2 otó nem kell a családba, a tömegközlekedés meg botrány, árban is.[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
válasz Tothgera30 #15468 üzenetére
Azért azt a Sportcity-t nem tervezték agyon. Valahogy úgy nézhetett ki, hogy:
"-Mit kezdjünk ezekkel a 20 éves gépekkel a gyártósoron?
-Lássuk csak, vételezz egy 20 éves kistestű hátsót és tegyél bele egy nagyobb kereket. Hogy fog kinézni?
-Szarul.
-Nem baj, picit hosszabb üléshuzatot teszünk rá és a végét megemeljük, majd teszünk rá egy hegyes lámpabúrát, így majd nem látszik, hogy 20éves a terv és meg is vagyunk.
-Vételezzünk egy 20 éves kistestű első idomot, majd tegyünk bele nagyobb első kereket. Hogy fog kinézni?
-Szarul.
-Nem baj első villából úgyis hosszabb kell így az első idom dőlésszögét ha megváltoztatjuk az majd túlnyúlik egy picit, oda belevágunk egy cép nagy lámpát és csillivilli.
-Tényleg jobb bár mindkettő ordenálé még egy kicsit, de legyen. Viszont hogy a fenébe ragasztjuk össze az elejét a hátuljával ha csak az idomot döntjük? Ez így sehogy sem lesz jó.
-Á most mit foglalkozol vele? Beteszünk egy hanyattlökött "L" betűt és tádámm, íme a Sportcity." Tetszik?
-Nem, de olcsó lesz gyártani, hisz alig kell alakítani és annyira nem csúnya, mint ha kétszer ilyen csúnya lenne, szóval legyen."[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz Tothgera30 #15472 üzenetére
Szerintem kár megerőszakolni egy kistestűt nagy kerékkel. Ha megnézed valami rettenetes izzadság szaga van hátul, ahogy a kerékhez képest szemetszúróan kicsi testéhez odaragasztanak egy szinte vízszintesen álló sárvédőt hátra, hogy a kerék fölött mégis legyen már test is. Na meg elöl is ahogy elfogy az egész test és középen meg folyik az izzadság. Ilyesmit akartak kihozni, de picurka testekből aztán egy ilyen összedobált motor lett belőle.
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
Sátán44
addikt
válasz Tothgera30 #15486 üzenetére
Ez szintén hasznos volt! Nem akarok beleugrani csak úgy, ha vmelyik befutó lesz arról elsőnek benneteket foglak megkérdezni.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #15486 üzenetére
Nah az ilyen robogóst szimplán kiröhögöm.. Bírom, amikor egyesek úgy feszítenek a robogón, mintha az ezer Gixxer nyergében ülnének.
Viszont én ennyire nem ismerem az Aerox-okat, alapvetően olasz párti voltam mindig. Egü fórumon biztosan belövik a topikjában, h mikori évjárat. De, ha ott nem is - a helyszínen felnik, henger idomok alapján nagyjából megállapítható - és máris alkudható!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Mawyx
senior tag
válasz Tothgera30 #15501 üzenetére
Mit jelent a le lehet műszakiztatni ezeknél a hirdetéseknél? Annyi mintha le lenne járva a műszakija, tehát elviszi az ember vizsgahelyre és 20-30ezer Ft-ért lesz friss műszakija? Vagy ami még soha nem volt műszakiztatva mert kismotorként volt, azzal mást is kell csinálni?
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
őstag
válasz Tothgera30 #15501 üzenetére
Köszi, és ezeknek milyen az első telója? Volt Runnerem, aminek ugyanez a fordított teleszkópja volt elöl és egy rázósabb úton szétrázta az agyamat, annyira kemény volt elől, szinte semmit nem mozgott.
-
őstag
válasz Tothgera30 #15512 üzenetére
Na látod ez az. Nálunk is van egy 50es NRG itthon, ugyanez a fordított teleszkóp, mint a runneré volt, az mégis teljesen jó, a runneré meg mindig is kemény volt, mint az állat. Viszont ezt többek mondták, hogy az összes fordított runner teleszkóp ilyen, kegyetlen jót lehet vele kanyarodni, de kátyús úton meghal.
-
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #15557 üzenetére
akkor érdemes ráugrani? / kínai....... összeszerelés/ 300k ért jó.
amúgy a hirdetésekben / képes motor jófogás használt autó / a jó cuccok pl 2007 2008 2009... es mocik, pik pak elkelnek, és nem occón.
-
Sátán44
addikt
válasz Tothgera30 #15617 üzenetére
Mi a baj az atlantisszal? Színe? Újrafestették? Amit lenkeltél az már túl van a keretemen
150k-m van!priti
Ezért várok, olvasok, figyelem hogy miket tanácsoltok egymásnak és egész sokat tudok már. Röviden összefoglalnád, hogy mik azok a dolgok, amiket feltétlen nézzek meg egy motoron?![ Szerkesztve ]
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
válasz Tothgera30 #15621 üzenetére
Akkor én meg ehhez fűznék hozzá aki ezt árulja szintén olaszból hozza be a leharcolt szutykokat és van 2-3 szerelője, akik felújítják. Egyszer venni akartam tőle egy 900-as kawa-t,de jött egy érzés, hogy nem szabad megvenni. Utóbb kiderült a papírjai egyáltalán nem voltak rendben. Eladta és aki megvette azóta is szív mint a torkosborz Nem tudja forgalomba helyeztetni a pénzt meg nem adta vissza a r@hadék
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
r-chee
őstag
válasz Tothgera30 #15615 üzenetére
Hát, ilyen jutyubos "ni hogy megy azzén mocim" videót nincs kedvem készíteni . Leírhatom viszont, hogy megindulás olyan közepes, majd 3-4 másodperc múlva 8000-nél nekiáll húzni mint az állat, felpörög 10E-ig, aztán beáll 9000-re 50-nél, a jelenlegi beállítás szerint.
Max. 50-53 km/h-val használom, mert még bejáratós, 410km van még csak az új hengerben, szal nem akarom szétküldeni.15611-re valami javaslat?
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
barack1997
senior tag
válasz Tothgera30 #15690 üzenetére
Köszi,de a motorolajat szeretném az olajtartályból leereszteni
printi: a biztosíték kötelező dolog, a hifi is kapott, köszi az ötletet
[ Szerkesztve ]
-
barack1997
senior tag
válasz Tothgera30 #15693 üzenetére
Leírtam, nem kockáztatom,mondta a pasas is, hogy lehet szar olajat öntött bele
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz Tothgera30 #15693 üzenetére
A motor, motorolajára gondol szinte biztos.
-
r-chee
őstag
válasz Tothgera30 #15701 üzenetére
Szerelő srác azt mondta, hogy ezzel a hengerrel 12E-ig ki fog pörögni a motor, s mindenképp vegyek a mostani kuplung helyett valami jobbat (típusát nem mondta, nyilván a sarokból dobta be a gépbe, lévén, állítása szerint gyári kuplunggal nem tudta úgy beállítani a gépet, hogy az felmenjen a műhelye közeli emelkedőn, s ammá elég gáz), s lőjjem be 9E-re a nyitását.
Szerintem simán elpörög majd 12E-ig. Mikor hoztam haza lábán, sík terepen s dombon is odahúztam neki egyszer-egyszer 50-nél, s mintha rakétával lőttek volna ki, úgy meglódult, s fordulatszámmérő mutatója is megindult 9E-ről felfelé. Gyors vissza is vettem a gázt, de jó érzés volt az a pár másodperc .
Kuplungot megtekintettem felszerelt állapotban, már amennyire belátni odlalról, valami középen könnyített pofás, vékony(vagy már elkopott) ferrodol réteggel rendelkező kuplung.
Közben találtam egy cikket: LINK
üdv.
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
őstag
válasz Tothgera30 #15710 üzenetére
Értem. Hát 60-70km/h mindenképp kellene, de ha már ennyit rászán, lehetne vízhűtéses is. Az összes SR 50-es akkor felejtő? A runnerből nem találtam szépet ilyen áron, mi jöhetne akkor még szóba? Esetleg nincs valaki aki tud egy konkrét eladó, jónak tűnő vételt?
Pl ez? [link] Itt van a közelben
[ Szerkesztve ]
-
barack1997
senior tag
válasz Tothgera30 #15710 üzenetére
Azért válogasd meg a szavaidat légyszives, nem kocsmában vagy. Attól,hogy még 14 éves vagyok, nem kell úgy beszélni velem mint a kutyával. Haverom vett 2 éve egy SR Ditech-et, lehet Morini volt, azért volt szar, de kompresszor gondja volt és neki azt mondták 70k a javítás.Szerelőnél nem fogom szereltetni a motorom, majdnem minden dologban tudnak segíteni a haverok és faterom
-
barack1997
senior tag
válasz Tothgera30 #15714 üzenetére
Amúgy elmondom miért vetem Runner-t: pigi blokk, jó konstrukció, 17,5 dell orto, jól néz ki, és bírja a strapát
-
őstag
válasz Tothgera30 #15714 üzenetére
Ez meg nagyon lomha lenne igaz? [link]
Most elég tanácstalan vagyok, amiket felsoroltál levegősöket mindegyik elég csúnyácska
Yamaha Aeroxból is vagy nagyon szakadék az összes, vagy kegyetlen messze van -
őstag
válasz Tothgera30 #15717 üzenetére
A ZZ menne 70km/h-t vagy Dio tempó? Az korrektnek tűnik, érdemes volna megnézni?
[ Szerkesztve ]
-
Sátán44
addikt
válasz Tothgera30 #15760 üzenetére
Megérné megvenni?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
r-chee
őstag
válasz Tothgera30 #15769 üzenetére
Ma délután mentem vele 80km-t, de most nagyrészt 60-70-nel mentem vele. 70-nél 9-10E között pörög, s ha odahúzom neki, még menne bőven, tehát van benne tartalék .
Kuplungon még finomítani kell, hogy ne 4-5E között nyisson. Úgy érzem 7-8E-nél lenne az ideális a nyitás. Lehet, még éjjel melóhelyen megmókolom, erősebb rugókat rakok bele s könnyebb görgőket (most 5,3 grammosak vannak benne, 4,8-asat kéne bepróbálni).
Kuplungrugók cseréje már faxán megy, ráéreztem a technikájára .Költségekben valóban kissé fent tartok már (de még messze van egy vadi zsír, szalonból kihozott NRG árától), 4 fullos 70ccm-es, S51-es Simson kijönne már az árából. Ez egy ilyen biznisz sajnos. De a kényelemnek megvan az ára. De amúgy pozitívan állok hozzá, mert sokat tanultam eddig a motor bütykölése közben.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz Tothgera30 #15779 üzenetére
Tegnap raktam be erősebb kuplungrugókat, s most 7E körül nyit a kuplung. Így most hamarabb el tudok vele indulni. De brutális, amilyen hanggal elindul... Számomra elsőre félelmetes volt, kb olyan, mint amikor hoztam haza frissen 68km-t, s - valszeg oktalanul - azon imádkoztam végig, hogy "ne állj meg, ne sülj be". Igazából nem tudom, mennyire jó a hengernek a nagy fordulat, azt viszont tudom, hogy a leggyengébb pont a 12mm vastag csapágyakban rejlik. Mondjuk 10E-nél még nem pörgettem tartósabban, de amint megfelelőnek ítélem meg a bejáratottságot, megpróbálom majd, mit tud valójában .
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen