- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Azonnali notebookos kérdések órája
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Philips LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Computex 2024: Minden a mesterséges intelligencia körül forog
ph A kiállítás fókuszát semmi sem mutatja jobban, hogy még a megnyitó zenéjét is AI szerezte.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz DigitXT #38809 üzenetére
8200 fölé nem tud pörögni, ott csont gázon megy. Úgy kértem a motort h tartós legyen. Ne forogjon szét.
El lett mondva, hogy vagy nagyon megy és X km után kuka, vagy nem megy és sokkal többet elmegy. Én az utóbbinál maradtam. Minden olyan lett amit kértem. Szó szerint. Amúgy Leovince TT[ Szerkesztve ]
-
Engem ma épp a start miatt félreállítottak. Előre gurultam és amikor zöld lett indultam. Szirénázva jöttek utánam, de rábactak mert kiszúrtam és 50-nél többel (GPS = 40) nem mentem. Papírokat kértek. Milyen jó is néha ha van tükör és nézzük is.
Ellenben sokkal lassabban megy mint neked.[ Szerkesztve ]
-
válasz DigitXT #39096 üzenetére
Nekem pontosan 70-nél kezd el hirtelen úgy zúgni a bukó, hogy semmit sem hallok. Ezért sem megyek a vizsgán majd 90-el egy pár km-es szakaszon. Az órán sem hallottam semmit, vizsgán jobb a béke és legalább hallok.
SZerk: Rá lett kérdezve már! A vizsga rögtön lakott területen kívülről indul. Amint kimentem a vizsgapályáról már 90-el mehetek. Én Mondtam, hogy 70 a max mert totál megsüketülök. Azt mondta oké nincs ezzel semmi baj, csak ne 50-el.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Bogyó bá' #39099 üzenetére
Nem megoldás, tudod miért? A füles voltaképpen egy sima kb 30ezres rádióba kapcsolódik, a fülesen viszont spóroltak eléggé. Kiesik a fülemből és elég gyengus a hangminősége is. Ezért kell vinnem majd celluxot és a fülembe ragasztani mert ha bukóba kiesik én azt menet közben én vissza nem tudom tenni.
Nincs itt semmi gond, a 70-es dolgot lezsíroztam, a többi helyen meg max 50. Az útvonalak 70%-a 20-30-40-es táblákon visz keresztül. Majd a vizsga előtt hazajövök gyöngyösről, megyek egy kört a vizsgaútvonalakon KRESZ szerint és másnap vizsga. Vagy a vizsga napján reggel odafelé. A kötelező egyívű megfordulás helye is adott. Kb mondhatnám én is merre kell menni mert tudom.[ Szerkesztve ]
-
válasz canniball #39102 üzenetére
Az útvonal 1/3-a lakotton kívül van. Közel 3km-t mehetnék 90-el. A maradék útvonal fele 50-es, az utolsó harmad meg jellemzően 20-tól 40-ig terjed sebességben. Átnéztem.
Vizsga előtt el kell mondani az 5 kötelezőt? - Akkor meg kell. Autónál nem kellett.
[ Szerkesztve ]
-
válasz korpicschess #39105 üzenetére
Átalakító van. Viszek és megnézzük megy e vele. Csak adja az ég, hogy az a vizsgáztató legyen aki autónál, kresz-nél, motor rutinnál. Az rendes.
-
válasz canniball #39108 üzenetére
Nekem a fő gondom a merre húzódjunk résszel van. Az vágom, hogy a forgalmi sávom jobb oldalán, az autók jobb kerekének vonalában kellene haladnom, de beüt a krakk ha kanyarodás van balra. Mert az azonnal megkavarja. Az is vili, hogy ha egy irányú az út akkor középen haladok (ilyen lesz a vizsgán) és ha kanyarodok pl balra akkor az útpadka bal széléhez húzódok. Lesz két ilyen szitu azzal a különbséggel, hogy az egyik helyen egyirányúból egyirányúba kanyarodok, és lesz olyan, hogy olyanba ahol nem + megspékeli a dolgot egy jobbkezes utca + egy 30-as tábla. Az oktató szerint ez olyan rész ami vitára ad okot mert a KRESZ meg ahogy a táblák ki vannak rakva elég ellentmondás. Tehát ott fejforgatás benézés lesz minden. Pár napja arra járok haza és próbálom magam rávenni, hogy nézzek szét meg balra húzódás stb. A robogós rutintól nehéz szabadulni. Ráadásul ezen a helyen a nagy kavar ellenére nincs forgalom, csak formalitás az egész.
Itt ti merre húzódnátok sávon belül kanyarodáskor? Ebbe a sávba érkezem meg.[ Szerkesztve ]
-
válasz korpicschess #39111 üzenetére
Rámszólt az oktató, álltunk a pirosnál itt, hogy az autó bal lámpája mögé húzódni! Mondom magamba ha?
Igen, de vizsgán az bukta, jobb széle és kikerülhetem az úthibákat. Annyira sok apróság van, hogy gyáá, aztán lehet h nem is ennyire szigorúak. Ritkán szólt rám az oktató, az utsó órán már alig foglalkoztam a motorral, jobbára a haladásra figyeltem.
Szerk: Valóban, de már megszoktam. A váltás úgy megy h nem figyelek rá. Bakker jó ha 4 órát ültem összesen rutinnal együtt váltás motoron és vizsgázok forgalomból.
[ Szerkesztve ]
-
válasz korpicschess #39113 üzenetére
Jóó ez a street view! Most már értem miért lettem egy helyen. Alig látható a felfestés.
Stop tábla: Ha nem látható a felfestés akkor a tábla vonalába van állj? Majd csorgok kifelé h mehetek e.
[ Szerkesztve ]
-
válasz korpicschess #39115 üzenetére
Mert vonal van, de alig alig látható és mivel arra ritkán járok hát nem nagyítóztam a földet hanem megálltam a tábla vonalában. Ekkor lett szólva ,hogy nem jó. Most vizsgán képzeld ezt el. Tegyük fel nagyítózok, jéé megvan megállok. A biztos mit lát? áll a birkája valahol a semmibe. Jó bukta. Vicces lenne. Rengeteg baj van a magyar utakkal. Legalább 1 hete, de a tejes forgalmi oktatásom alatt nem működött egy balesetveszélyes csomópont ahol minden autóst és motorost átvisznek. itt
Nem jelent gondot kijönni, de ha KRESZ szerint akarok azért lehet benne hiba. Itt jelenleg minden lámpa sötét.
Mert ezt valaki kompletten letarolta. -
válasz canniball #39118 üzenetére
Akkor is ellentmondásos sok dolog ,mert ha 1x szólt akkor egy másik ugyan olyan szituba miért nem?
Pl: itt te kapsz egy pirosat, hova húzódsz? Bal vagy jobb oldalra? Tegyük fel balra kell kanyarodni.Eskü végigbogarászom az útvonalakat mert ezer buktató van. Az a vicc, hogy levezetek 100km-eket egyben minden gond nélkül, de tényleg. Vándorol a tekintetem, elengedem a gyalogost még ha dudálnak is stb, de rengeteg buktatót érzek a vizsgán. 50-el ott bohóckodok és csak úgy suhannak el mellettem az autók. Itt felénk: max 70 és nincs gondod!
-
válasz canniball #39128 üzenetére
Én nem így látom. Az érzés más velük, ha már csak a váltást nézzük. Mindkettővel elvagyok, csak azt nem tudom mennyire gázos szinte feküdni a motoron + nincs bukósisak tartó, de lehetne folytatnia a sort. Nyomaték, gyorsulás stb
A nexus 500-as még nem lefutott dolog. Árban olcsóbb mint a kawasaki (ha azokat nézzük amik látszólag patikák). Sokkal![ Szerkesztve ]
-
válasz Debilon #39130 üzenetére
Közelítsük meg a dolgot máshonnan. Aki dolgozik stb annak marha nagy nyűg órákra járnia. Nekem hála égnek nem volt belőle gond, de mi van annak akinek az? Anno a B-t is nagyon gyorsan befejeztem mert jött az új állás. Meg hát vannak ennek még vonzatai. Sztem főleg anyagiak.
Majd kialakul.
A nagymotor jogsit 1 nap (azaz 8óra) szabiból meg tudtam oldani és igazából senkit nem érdekelt mikor hova megyek. Volt h nem is tudták, hogy hol vagyok, majd megyek. Aki tudta az épp nem volt bent.[ Szerkesztve ]
-
válasz canniball #39135 üzenetére
A régi munkahelyemen első körben csúnyán nézett volna a főnök mert órára megyek, ha mehetek is akkor non fizu. Azonnal a pl 150k-s jogsi lett volna akár 200k a kimaradás miatt. Nem sok olyan ember van a környezetemben aki csak úgy ki tud hagyni akár csak egy napot is a melóba.
-
Hát nem sok mindent fűznék hozzá.
-
-
-
válasz Brogyi #39175 üzenetére
Köszi át fogom nézni!
AndrewTdi! Kérdeztem mit tapasztaltak itthon. Első körben hallottak valamit ami nagyon durrog. Mondta anyum bnőmnek, hogy ez én leszek, de végül elvetették, mert más a hang. Ez akkor volt amikor a főútról bekanyarodtam. Aztán hallgatták, hogy ez ezek a robbanások egyre közelebb jönnek és végül mintha támadás érte volna a házat megérkeztem. A szomszéd állítólag nagyon nem jól viselte a dolgot. Kiugrott a szőlőből. Talán még most is találgatják, hogy ez az új vagy csak kipróbálta.
Visszafelé nagyon nagyon sokáig hallották, hogy megyek. Az igazi büntetést a faluban követtem el.canniball! Talán még annyit megteszek az évben, hogy bérek egyet egy napra. Mert az oktatós történet alatt nem lehet vele menni. Dilemma van.
[ Szerkesztve ]
-
Valaki felvilágosítana arról, hogy mi a szitu a külföldi okmányokkal - reg adó - forgalomból kivont - stb dolgok körül? Igazából az érdekel mennyibe kerül nekem egyik másik eset mire legálisan felülhetek a hőőőn áhított motorra.
-
A motor bérlés kizárt. A kaució 100 rongy! Na neeeeee!
Más: Az első kapás a roxra. Írtam az itteni szerelőnek akit már korábban is ajánlottak amúgy. Ő róla tudni kell, hogy nem a tuning híve. Kért képet, megnézte, el is mentem hozzá, de épp ment el és mondott egy érdekességet.... "Beszámítom a roxod, van egy eladó nexus 500-as, 2009-es. Majd beszélünk." -
Én mintha láttam volna már nála. Még akkor amikor a csabitól eljött a rox. Nincs úgy előttem az állapota, de megjegyeztem, hogy nagyon szép. Azért én megnézem magamnak. Bár lehet nem kéne.
-
válasz runner 125 #39218 üzenetére
Jó igaz, na és hol? Ki adna a kezembe valamit?
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Gumi és felni topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- MIUI / HyperOS topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen