- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Computex 2024: Az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
ma Újabb MagSafe-es kiegészítő, más megközelítésből, mint az MSI-nél.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mocsanisi
senior tag
válasz runner 125 #14186 üzenetére
Én elképzelhetőnek tartom, NSR 125-be 45-50ezer a henger, 25-30K a dugó
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #14186 üzenetére
Nézz szét, 50es átmerőjű dugók közt. Eredetileg a 90 ccmes (86) nagy fűkaszákba kell. Szólj ha találsz 10 alatt, ami nem lóg bele a vezérlésembe.
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #14192 üzenetére
fűkasza nálam = robogó.
Amúgy simsonba kellett... -
PLaci58
őstag
válasz runner 125 #14276 üzenetére
Nekem megfelelne egy S51
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
r-chee
őstag
válasz runner 125 #14276 üzenetére
Miért, nem kényelmes, hogy nem kell csinálnod semmit automatánál? Max idegeskedni, ha elromlik, s nem tudod, mi baja a motornak .
Utólag beszerelt manuálisnál pedig kétlem, hogy csak egy hüvelykujjmozdítás lenne a művelet, bár így sem megerőltető . Én a motoron ülve nem vagy alig érem el a szivatógombot, mivel ilyenem van, s a 70 cm bowden - miből 65 lett végére - nem ér el a fejem fölé, kivezetni sem egyszerű az ilyet, hogy esztétikailag ne rondítson az összképbe.Ilyet szerettem volna, ez faxábban szerelhető is, de bizonytalan idő múlva tudták volna csak beszerezni, nyolc helyre meg nem fizetek száll. ktg-et. Igaz, ez utóbbinak pár hónap múlva szétmegy a műanyag kallantyúja (jó fejek, hogy az egész alu, csak a lényeg műanyag...), de lehet hozzá marni utólag aluból.
Ezt a két épkézláb megoldást található magyar oldalakon, szal nincs valami túl nagy választék sajnos. Esetleg még valami bontott cucc régi motorból, de azt sem egyszerű beépíteni olyan robogóra, ami nincs olyanra felkészítve (fúrni, faragni kell).
PLaci58: Tisztán, mint egyik munkatársam Honda Dio-ja. Olyan hangja van, mintha nem tartaná egy csavar sem a belét, de úgy megy, hogy álló helyben nekihúzod a gázt, az szempillantás alatt fent van 40km/h-án. Durca. Szinte már veszélyes kategória. Főleg, hogy féke nem a legjobb .
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz runner 125 #14289 üzenetére
Nem vagyok annyira kényelmes, csak írtam, hogy kényelmes megoldás az automata. Amíg be nem krepál.
Ez a fél méteres Polini szivató valóban vicc, de mint írtam, nincs nagy választék sajnos. Egy ismertetőben láttam, hogy a hajtásdekni tetejére leghátra van felfogatva a szivatógomb, majdnem a kerék közepével egyvonalban.
Én így oldottam meg:
Szükségmegoldás sz*r aut. helyett. Aranyközépút. Kicsit oldalra dőlök, s elérem. Majd talán lesz helyette valami normális, kormány köré kivezetve.
Motornak mindig adok egy kis időt bemelegedni. Reggel, míg kinyitom utcaaajtót, jár a motor, ha melóból jövök haza, akkor is járatom kicsit. Amíg be nem melegszik csöppet, nem is megy rendesen, kár lenne erőltetni. Ősszel majd meglássuk, mi lesz a szitu .Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz runner 125 #14300 üzenetére
Stage6 szivatóval két gond van: 1, Két hét, mire beszerzik (majd később nekifutok még) 2, Állítólag a kallantyúja hamar bemondja az unalmast, mivel műanayg, s elkopnak a sarkai. Az árát szerintem is megéri, esztétikailag sem uccsó cucc.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz runner 125 #14303 üzenetére
Ok elhiszem, én nem láttam még, csak olvastam róla véleményt .
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #14301 üzenetére
jaja, elég vicces, ezért is linkeltem, bár bennem van egy ilyen fake érzet..
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #14308 üzenetére
Tudom, hogy jobb egy vizes, és a 180-as Runner jobb lenne, de ez most nekem nagyon kedvező árú lenne, mivel amire bizniszelném azt fél áron szereztem. Durván 90-100 ezer ft-ba lenne. Annyit meg megér. Próbáltál már ilyen 150-es 2 ütemű levegőset? Annyira azért nem lehet rossz. Valami 18 LE. A hátsó kereket mindenképp ellenőrzöm, köszi!
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #14311 üzenetére
Volt szerencsém a 180-as runner-hez is. Értem miről beszélsz. Az egyértelmű, hogy a runner sokkal jobban ment. Mind gyorsulásra mind végsebességre. De ettől függetlenül bőven nem volt rossz az a levegős 150-es sem.
A kerék megmozgatásánál természetesen a blokk mozgását fogom figyelni. Pénteken kiderül. Remélem nem lesz vele baj.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14313 üzenetére
Hoppá, ezt láttam már, nem rossz a kicsike, én ezért 300k-ért tuti nem adnám oda. Bár neked tényleg elég messze lesz és biztos hogy neki sürgős az eladás, szóval egy adag szerencsét kívánok az üzlethez.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14324 üzenetére
Láttam, 3-as bömöst néztél utoljára. Az én nagy kedvencem egy gyári E39 lenne, de itthon kevés km-t futottat lehetetlen találni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #14313 üzenetére
Megnéztem ma az SR 150-et. Hát szegény több sebből is vérzett, ezért ott maradt. A hátulja sajnos lötyögött jobbra-balra. Nem nagyon durván de azért érezhetően. A villája bal száránál meg ömlött az olaj. Tiszta olaj volt a fék nyereg is. A motorja viszont rendben volt. Szép egészséges 2 ütemű hangja volt és tisztességesen ment is. Keresgélek tovább.
-
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #14324 üzenetére
Remélem Te nem olyan sor 4-es tulajdonos leszel, mint amilyet láttam ma. A fickó legalább 180-nal húzott el mellettem. Igazi motorosruhában:rövidnadrág és póló.
Baj ott van, hogy ilyen ruhában nem illik közel 200-zal tépni.Ne érts félre nem vagyok szent, de ez nekem is sok pedig szeretem a sebességet.Ez volt Bp.-n.Na és honnan tudom a tempót? Nem kell ehhez trafi.Amikor egy speed gép már a negyediket váltja az már nem 50 km/h.Ja, és hallod hogy a hülye nem teljesen érzi, mert már leszabályoz a CPU.Azért csak ideírom a helyet ,Üllői út. Itt volt a 299km/h trafi, de az éjjel volt. Öregszem ha már ez is zavar. -
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14331 üzenetére
Én úgy vagyok ezzel a témával hogy a 8 éves Suzuki WagonR-t addig hajtom míg szét nem rohad, előnye hogy újonnan vettük, most 63 ezer km van benne, legalább nem tekergették vissza. Szóval ha ez majd megadja magát akkor veszek egy normálisabbat, lehetőleg 520d-t, csak külföldről. Mondjuk a karcosat még meg lehet próbálni, egy polír kell neki és elvileg rendesen eltünteti.
#14332 r-chee: A levegős NRG a hengerben van lefojtva, míg a vizesek nem. Két lehetőséged van: 1. átalakítod a gyári hengert. 2. veszel rá egy normális 70-es vashengert és szépen bejáratod, utána eléggé fog tépni.
ui.: Úgy néz ki hogy az NRG most tökéletes lett. Gáz nélkül indul, elég jól húz, persze olyan 30-tól 70-ig mint ha seggbe rúgták volna, utána csak vánszorog, de 80km/h-t még hozza 7500-as fordulaton is. Bár most mikor mentem vele, 6000-es fordulaton 48-km/h-t tudtam vele elérni, 7000-es fordulton feltol 70km/h-ig, szóval érdekes dolog ez. Perszue gyorsulásnál egyre megy hogy 7000-es fordulaton gyorsítok, vagy 8000-esen, csak a hang más, a variátor utána vissza dolgozza a fordulatot és 8000-et alig éri el, ahhoz fel kel venni a hosszúrtávfutó effektust és keresni kell egy hosszú egyenest. Lehet megérdemelne egy Malossi Multivar-t.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
hoby36
senior tag
-
Neoteric
addikt
válasz runner 125 #14339 üzenetére
Köszi a tippeket.
Nagyobb sajna nem jöhet szóba, mert még csak 15 éves, így max az 50esre lehet jogsija.
Aprilliákat nem is néztem, mer aszonták drágák mint az állat a yamahával együtt, de akkor úgy látszik mégsem..PSN: ne0teric_sAN
-
PLaci58
őstag
válasz runner 125 #14349 üzenetére
Melyik országba méssz érte, mert kishazánk nincs is akkora
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14349 üzenetére
Gratulálok így előre is, majd számolj be szépen, mindenről.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14352 üzenetére
Ahogy ismerősöm mondaná: A jó motorok mindig a világ végén vannak.
Szerintem nem fogsz csalódni benne, és egy rendszámos 180 2T Runner nem lehet olyan rossz. 350-et szerintem is simán megér, az NRG többe van már nekünk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #14352 üzenetére
Amúgy hogy van ez a runnereknél: van 180-ból 2T/4T is?
(Csak mert egy kollégámnak volt - és az szerintem nem
2T volt, viszont brutális hangja volt a LeoVince4Roadtól.) -
Eagl3
veterán
válasz runner 125 #14349 üzenetére
Miért nem veszel inkább egy nagy motort? Most adtad el a Nexust ha jól emlékszem...
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #14362 üzenetére
Piccs, kicsúsztam a mod.-ból.
A jelenlegi Jog-unk 65-öt megy alattam.
Úgyhogy azért annyira nem szar ám a teljesítmény - tömeg arány."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14362 üzenetére
Napi 3 órát vonatozok, szóval kibírod...
Azért Malossi Multivart belevágod meg a Malossi tuning hengerfejet, megspékeled egy kis Red Filterrel és már is tűrhetőbb lesz .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #14337 üzenetére
Nem biztos hogy jó!
Hajtóműolaj kell bele, ugyanis olyan adalék van benne (EP) amely a fogaskerekek közti súrlódás során létrejövő hővillanásra aktivizálódik. A viszkozitás is számít. Automata autónál nem is érintkeznek alkatrészek...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
hoby36
senior tag
válasz runner 125 #14372 üzenetére
Hát márt beleraktam az atf olajat.Remélem nem okoz problémát.Viszont van itthon hajtóműolaj ami 75w-90s.Ez rowe márkájú,amiben nem nagyon bízok meg.A másik shell.Kocsim váltóolaja.
A logikában semmi sem véletlen!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14383 üzenetére
NRG Power DT, keres vissza, van róla millió kép a fórumon. Amúgy láb között van a tank.
#14384 barthagy: Először 50-essel operálj, azon tanulj meg motorozni és utána ülj nagyobbra. Hiába leszarod, ülhetsz nagyobbra, de ha megfognak, ami manapság előfordul, akkor még biztosítási csalással is beperelhetnek, mivel gondolom a nagy gépre smk. biztosítást kötsz. A másik pedig hogy a helyszíni bírság sem lesz olcsó mulatság, és gondolom nem akarod a motor árát büntetésre költeni.
#14378 r-chee: ...egyszer csak kialudt a műszerfal, s megállt a motor... - Érdekes, szerintem gyújtás probléma lesz, ha üzemanyag-ellátó rendszerben probléma lenne nem aludna el a műszerfal.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14387 üzenetére
Pontosan, ott, ezért alacsonyabb súlypont, bátrabb kanyarvétel. Az autó szívatóra én is gondoltam, de úgy írta hogy először a műszerfal aludt ki, akkor ez gyújtásos lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
barthagy
csendes tag
válasz runner 125 #14387 üzenetére
Senkitől nem kértem hogy simogassák meg a buksimat, csupán csak tanácsot akartam kérni, mint azt oly sokan szokták itt. Hisz hol máshol. Kérdezzem meg az éppen motorját eladó valakit, hogy ez a gép valóban jó választás?. Vajon mi lesz a válasza?. Konkrét tapasztalatokra volna szükségem, hogy nézd én ilyet használtam, vagy erről pontosan tudom, hogy elnyűhetetlen, viszonylag megy is, stb. ilyen dolgok. Persze amit írtál már az így is segítség, köszönöm.
Végül is egy a célom: Tudjak vele menni, kb 90 el utazóba, keveset fogyasszon, tehát 2,5 max 3 l, ha egyáltalán lehetséges ez, és kegyetlen megbizható legyen persze ezeket max 2-250 környékén.
Valószinű az lesz a válaszotok, hogy ilyen nincs, vagy van de akkor vegyek újat, de azért valami a közelében biztos van ezeknek a kritériumoknakAztán tényleg nincs sok időm a végtelenségig keresgélni inkább ahogy írtam is fizetnék valakinek, hogy megnézzen és kipróbáljon velem egy pár motort, nehogy szarba nyúljak a nagy sietség miatt. Szerintem fél nap alatt keresni 10-20 ezer forintot, nem fizikai munkával, talán nem olyan rossz dolog, na mindegy
Ha bárki hozzáértőt érdekel az szóljon
Köszi
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14404 üzenetére
Havernak volt egy, olaszból hozták, valami 200k-ért, 50-esként használta egy nyár idejéig, azután a főtengely kikukkantott a külvilágba és nem tudott szerezni hozzá gyárit, így olcsóért eladta. Gyárilag átalakított 125-ös Morini blokk van benne (két hengerrel), ha egyszer megáll, nem érdemes hozzányúlni, mert az alkatrészek és a szerelése többe kerül mint a motor, így a szervizesek se szívesen vállalják.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #14409 üzenetére
Lejárt a mod időm.
Fogyasztás:
Teljes mértékben elhasználtság/kopottság és csukló függő.
180 2t-t az ember élvezetből és szerelemből vesz első sorban , nem azért, h 3 literből eljárjon 100km-t, e célra 4t-t kell venni.
Átlagban elmondható, h egy szép állapotú 25000km-t futott darab is megeszik 5 litert vegyes használat mellett, egy sportszűrővel hajtott 8-9-et, vagy többet.Keress vissza, a hengerfejtémáról már írtam. A lényeg, h a 180-as fogyasztása is csökkenthető 4 liter környékére egy nagyobb sűrítésű hengerfejjel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #14433 üzenetére
Esetleg F12 phantom? Nem veszek 50esnél nagyobbat de a 60-70 jól jönne.
-
barthagy
csendes tag
válasz runner 125 #14409 üzenetére
Köszi az infókat, ezeket szem előtt fogom tartani. Lehet hogy tényleg küldenék pár linket amit kinéztem magamnak, nemsokára jelentkezem, köszi
-
Sdi
addikt
válasz runner 125 #14448 üzenetére
Nem igazán tudom , mindössze két lámpa van rajta, az említett olajoskanna és ez. Mit jelentene az a speed limit ? Nem hiszem, hogy túl gyors lennék , mert már induláskor kigyullad. Idáig csak néha bevillant, főleg indításnál, de most már szinte egyfolytában ég.
"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!" /Manuel Scorza/
-
Sdi
addikt
válasz runner 125 #14450 üzenetére
A fotó sajna jelenleg nem műkszik , csak a telómon van kamera, de azzal nem tudok megfelelő, jól látható képet készíteni róla .
"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!" /Manuel Scorza/
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #14448 üzenetére
azok nem pirosan szoktak világítani? Mondjuk nagyon más nem lehet amúgy, csak a speed, de úgy rámlik, h az is piros. Mondjuk a tulaj könnyen kiderítheti. ha egy bizonyos sebességnél villan csak fel, akkor az lesz az
-
Topiccsendőr
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #14472 üzenetére
-
nLali
senior tag
válasz runner 125 #14472 üzenetére
Basszus Ez már jó link.
-
barthagy
csendes tag
válasz runner 125 #14463 üzenetére
Most csak kipróbálok egyet, mert még nem használtam a link funkciót
-
őstag
válasz runner 125 #14477 üzenetére
Apropó ütött-kopott: [link]
-
barthagy
csendes tag
válasz runner 125 #14463 üzenetére
Hirtelen ezek amiket kinéztem:
[link] Honda
[link] Honda
[link] Honda
[link] Honda
[link] Honda
[link] Honda
[link] Vespa
[link] Vespa (sajna kicsit messze van
[link] vespa
[link] vespa, Ez tényleg lehet, hogy megéri, plusz itt még meg lehet nézni egy Aprilia Scarabeo 125 GT-t.
Amúgy ezek milyenek, mármint a Scarabeok?[link] Vespa,
Vespát az az igazság azért vennék, mert mindenki dicséri, rossz véleményt nem lehet találni. Viszont nagyon pici a kereke, legalábbis a képeken aprónak néz ki. De ha minőség és km bajnok, akkor e felé fogok hajlani
Még azért meg akarok nézni párat más oldalakról is
Szóval mit szólsz ezekhez?
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #14500 üzenetére
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #14500 üzenetére
A nyíregyi? Gratulálok!
ui.: Viszont mint ha azt mondtad volna hogy azt elvitték, mindegy, azért képeket várunk róla.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #14503 üzenetére
180/2T? Komoly lehet.
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #14508 üzenetére
Én sose csíptem, ezt az integetést, de ti tudjátok.
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #14510 üzenetére
Jaja - ha "action" van, akkor marhára nem engedem el a kormányt integetni.
De mondjuk bólintani a legtöbbször tudok, aztán az is köszönésnek számít. -
Gergello
addikt
válasz runner 125 #14510 üzenetére
Ha ezt a "magyar magának való..." szöveget nem raktad volna bele.
Annyira nem szeretem ezt, "magyar szokás" emlegetését.Az osztrák akkor milyen nép? Olyan, ami a saját családját a pincébe zárja és fajtalankodik velük?
Mind1, ennek itt nincs helye.
-
őstag
válasz runner 125 #14517 üzenetére
Gyönyörű szép Lemaradtam, mikori a gép és hogyé' vetted?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs