Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • spyduck

    nagyúr

    válasz Chaser #40865 üzenetére

    Egyszer legyen business notebookod utána nem nagyon fog kelleni a consumer. Ezt addig amíg nem használod nem fogod megérteni. Gondolom ez is közte van annak amiben nem értesz velem egyet.....

    Amúgy miért akarod eladni a Dell-ed?

  • #95590400

    törölt tag

    válasz Chaser #40865 üzenetére

    nézd, lehet ezt ragozni...
    ki tart fent p&r szolgáltatást? (a továbbiakban nem tudom, h pontosan így van-e, ki lehet javítani, ha valamiben tévedek, soha nem volt toshiba, dell, fusi notim.
    tudtommal a hp, acer, msi, asus.
    asszem a toshiba, lenovo, dell esetében nem nagy pénzekért lehet vásárolni helyzíni garanciát az amúgy meg borsos prémium modelljeire. a low cost sorozatokra nem, vagy nagyon drágán.
    fujitsut nem tudom.
    adott egy távoli vidéki jóember (tudom, szerencsétlen barom, miért nem tanul vagy dolgozik székelő főbb városunkban). megrendeli egy pesti cégtől házhozszállítással. innentől kezdve, ha nincs p&r vagy felutazik, vagy keres egy közeli szervizt. hozza, visszi. átlagos esetben rámegy két napja, 5-10k-ja. esetleg meg is szopatják egy felesleges úttal. esetleg viheti vissza 2 nap múlva. persze verheti az asztalt, de visszakpja az időt, pénzt? nem.
    és akkor innentől lehet gondolkodni, vajon melyik a jobb, itthoni szerviz hozzaviszi nélkül, vagy külföldi, hozzaviszivel. szerintem a helyszíni garancia :DDD
    és ezen szempontok skálázhatóak. és nem azt mondom, h nincsenek hulladék márkák, hulladék szervizzel, de legalább p&r :D
    versus: az ügyfélszolin olyan ül, aki nem ért hozzá. júzer nem ért hozzá. vak vezet világtalant, szegény szervizes meg csak néz a laptopra meredt szemekkel. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák