Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • UX

    junior tag

    válasz Kam1kaze #123463 üzenetére

    Ma háromszor beszéltem velük, egyszer utána hogy olvastam a sztoridat. Meséltem az ügyfélszolgálatosnak, és azt mondta, lehet hogy hantázol. Mondtam, hogy ne haragudjon, de jelen esetben nekem óvatosnak kell lennem, és inkább hiszek a pórul járt vásárlónak, aki feldúlt állapotba került az eljárás miatt, mint nekik, hisz nem ez az első ilyen sztori amelyet olvasok.
    Aztán elismerte, előfordulnak ilyenek..

    Aztán arra kértem, mondja már el mit hibázott az illető, mi a pontos protokollja a kibontásnak, mit vétett a vásárló, de nekem ne mondja azt hogy későn szólt, vagy nem szólt, mert a 14 nap alatt bármikor felbonthatja ő, aki természetes személy. Mit vétett a vásárló? Hogy vagyok én maximálisan védve, mivel tudom bizonyítani hogy egy karcos szart rámsóztak?
    Elnémult, majd közölte, ez esetben tényleg az lenne a legjobb ha lemondanám a megrendelésem, és újrarendelném személyes átvétellel.
    (Tehát nincs protokoll, tuti módszer arra hogy bizonyítsd, te ártatlan vagy..)

    Ugyanis ezügyben hívtam.
    Elmondtam neki hogy inkább utazok 500 kilométert, mert nincs sem időm, sem kedvem pereskedni az ő pitiáner hozzáállásuk miatt.
    Sajna, én nem sok üzlet közül választhatok, talán a Bestmarkt amelyiknek üzlete van, de az 2 hét.

    A 60 napos elállással még bepróbálkozott az elején, de attól nem leszek sérthetetlen Jedi lovag. :DDD Ergo, semmire sem jó.
    Kiderült az is hogy cégeknek van elállás, de minden esetben levonnak a visszaküldéskor 10 százalékot, tehát nem úgy ahogy az le van írva, hogy csak akkor ha...
    Hanem minden esetben.
    Ebből élnek szerintem.
    Rühellem az ilyen cseh, és szlovák lehúzásra szakosodott cégeket, de most nem nagyon van más lehetőségem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák