- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
ph A 2 TB memóriát kezelő modell nem csupán a szemnek kellemes, és USB4 Type-C-ből, 10 GbE LAN-ból, illetve hangkodekből egyaránt kettő van rajta.
-
Íme a Valorant trófea/achievement listája
gp Nem sokkal a hivatalos bejelentés után máris felbukkantak a megszerezhető eredmények.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJGABI
addikt
Sziasztok!
Első autónak néznék valamit, olyan 400k-ig, amiben gondolkoztam:
- Swift
- Corsa B/Astra F
- Twingo/Clio
- Punto
Van valami a listáról ami nagyon nem ajánlott?Viszont szembe jött egy nagyon szép állapotú Felicia, ezzel érdemes még foglalkozni?
Valamint nem tudom, eléggé ódzkodok a dízeltől, de a 4 literes fogyasztás miatt eléggé csábít a Saxo<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz Johnny_vT #163928 üzenetére
Kiló van itthon is, azért szimpi az. Mondjuk ebben az árban inkább nagyon 2. gen elejiek vannak csak, ilyen '99esek. Meg inkább benzinesek vannak itt a (vad)nyugaton
(#163933) proof88 köszi. klímáról már lemondtam. ennyiért felejtős. majd a következő autónál
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
Sziasztok!
A családi Renault Clio-nk (2004, 1.2 8v, mk2) betegeskedik, picit meguntam, meg lesz javíttatva aztán megy a háztól szerintem. Amúgy is szerettem volna egy klímás vasat.
Keret: 1-1.5M
Amire kellene: vidék, ~20km munkába járás.
Amire én eddig szűrtem: fiatalabb legyen a Clionál (2004-), klímás, illetve dízel legyen.Amiket néztem:
- Renault Modus 1.5 dci (maradjunk a márkánál, dicsérik a szerelhetőségét illetve egyik kolléga mesélte hogy az azonos motoros Thaliájukban tört már a hajtókar. Viccen kívül: nekem tetszik a formája)
- Mercedes A osztály 160/180 CDI (apósjelölt ebben gondolkodik maguknak futkozós autónak, nekem azért vannak kétségeim az alkatrészárakról, megbízhatósága mondjuk úgy olvasom ennek tényleg elég jó)
- Suzuki Ignis 1.3 DDIS (van a családban, nem tudom dízel-e, de futóműre panaszkodak, nekem tetszik de azért nem egy modern autó, úgy látom normális Swiftek nem nagyon vannak ennyiért még)
- Opel Corsa D 1.3 CDTI (majdnem pici, egyelőre ketten vagyunk + bevásárlás, igazából a Clio méret bőven elég, akkor ez is?)
- Ford Fusion 1.4 TDCI (egy másik munkatárs mondjuk pont szidta, 150 ezer kilométernél rá kellet költeni 300 ezret)
- VW Polo (szerintem a legracionálisabb választás, de vagy nem fiatalabb, vagy a világ összes kilométere benne van)
- Skoda Fabia (főleg kombikat dob ki, parkolás miatt annyira nem szeretném, de fogyasztásban úgy látom még a puttonnyal is 5L alatti átlagokat hoz)
Utóbbiakból az 1.4 illetve 1.9 PD TDI.De aztán elbizonytalanodtam, kb mindenhol azt látom hogy amennyit behoz a dízel az üzemanyag árán annyi elmegy a szervizre. Ez mennyire igaz? Rákerestem, a Skodába pl 120k körül van a kettős tömegű alkatrészára. Máshol meg azt olvasom hogy ezekkel a régebbi PDTDI-kel ki lehet menni a világból.
Most szembejött benzines oldalról a Smart Forfour (Mitsubishi Colt) mint tuti tipp, előbbi perverz módon még tetszik is, az 1.3-as motorral Spritmonitor szerint kb annyit eszik mint a Clio. Ez főleg zavarta a csőrömet, hogy a 60LE-vel oké hogy nem ment, de a 6L benyát azért benyelte.
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz sagesz93 #207705 üzenetére
Köszi, hát nem tudom, általánosítás meg minden, de tényleg olaszt? Ez a francia is olyan hülyeségeket tud csinálni elektronika téren néha, meg diagnosztika se ette a Renaultot.
Oké Totalcar-on meg Vezesshu-n néztem teszteket, az újabb Fiatok alvázvédelmét meg a motorokat valóban dicsérik, de közben meg ott van hogy a belseje szétesik?
Maga a fogyasztás tetszik, meg kinézetre nyilván kívánatos gépek.
Apósjelölt egy Puntot támaszt fel épp, 2nd gen, de azt mondja nem nagyon van alja már.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz dong86 #207716 üzenetére
"valami komolyabban focus/Astra/golf méretű kocsit nézz"
Na ez az hogy ennyiért ilyenek nincsenek, Focus jött csak szembe. Fusion is tetszik, asszonypajtás olyanon tanult vezetni. Amúgy szerintem bőven elég lenne valami kisautó is. Pont ezt mondtam asszonynak is, hát nem tudom... Munkába járni most valami relatív újabb autót venni... Tök felesleges, régi dízel Saxo/Arosa lett volna a legjobb vétel, ha nem porladtak volna el.Fiat Linea esetleg? Bravora épül, ha jól olvastam. Bár 1.3-as multijeteket látok, az kevés lehet ekkora kasztnihoz. Bravo tetszik amúgy, de nem vagyok továbbra sem meggyőzve, tegnap direkt figyeltem, baromi keveset látni az utakon...
D Corsa 1.3-asa Fiat motor ugye?
Peugeot 207/307 vállalható? Utcánkban van egy 307, nem tűnt volna fel hogy sokat állna, másik autójuk Xsara Picasso.
Pont évi 10-15 ezer km szokott menni a Clioba. 20-100km max, meg városban futkozás (bár utóbbira most van egy Twingo). Kell egyáltalán a dízel? Kis fogyasztású benzines létezik? Bár az meg gondolom kis köbcentis lesz turbóval, ami megint betegágy...
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz HUTCHDB #207848 üzenetére
Nem írtam meg a hszt, pár kommentel fentebbire akartam választ írni: hétvégén voltunk kereskedésben 1-1.5Mig nézelődtem, kereskedő azt mondta sok sikert hozzá, most ez a kategória pörög a legjobban, nála nem is volt ilyen autó, azt mondta előző nap adta el az utolsót. Amiket találtunk ebben a kategóriában kereskedésben kb mind hulladék volt.
Én is ezen gondolkozok, érdemes-e várni. Apósjelölt azt mondja a rezsistop meg a benzinárstop miatt sokan le fogják tenni a kocsit, olcsóbbak lesznek. Én inkább azt látom hogy minden csak drágul. A nepperek euróban veszik a gépeket az pedig csak romlott, én a drágulásra szavazok: frissen meghirdetett 14 éves Yaris, átlag km futással 1.8M, bőven a többi felett rakták fel. 2 Coltot mentem el megnézni, nepper azt mondta több hónap hirdetgetés után a héten csaptak le rájuk.
De ja ez is h Covid miatt csúsznak az új autók aztán az meg felhúzta a használtak árát... VGA-knál már normalizálódik a helyzet, itt is vissza állhatnának az árak
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
Sziasztok!
Szerintetek mi a fittyfene lesz most a dízeles kocsikkal? Tavaly nyár végén végülis egy 2008-as Pug 308 1.6 HDI-re esett a választás, amúgy tök meg vagyok vele elégedve. Elvileg embargó lesz, [link] hova megy még a dízel ára? Most is a 95-ös benya 620, a dízel 690. Oké nyilván jobban megy a Pözsó meg több bent a hely, mint anno a benzines egykettes Clioban, de fogyasztásban hiába kevesebb, lassan egálban van így is Ft/km-re vetítve. Eddig ingáztam, jövő hónaptól le lesz téve az autó, érdemes lenne meghirdetnem még most, február 5 előtt? Van második kocsi is, meg lassan jön a bábó, de a 308-as valószínűleg csak hosszabb távú utazásokra lenne használva.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Hálózati / IP kamera
- Automata kávégépek
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ukrajnai háború
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- TCL LCD és LED TV-k
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő