- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- 3D nyomtatás
- Milyen monitort vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- TCL LCD és LED TV-k
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
athomi
veterán
Idén bővül a család 4 tagúra, kezd ciki lenni a családi kölcsönkocsi, ezért lassan ideje egy saját autót vásárolnom. Olyan 100 ló körül keresnék valami használhatót, akár kombit is és amibe nincs túl nagy kockázat hogy ráfizetem a gatyámat is. Többségében városban használnám.
Ilyen Toledokba mennyire szabad gondolkodni?
Esetleg más ötletek?[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz bitpork #157273 üzenetére
Nagyjából 70 % város lenne, 30 % országút (ritkán pálya). Ebből a Toledóból 1.6 benzin járt kölcsönbe nálam (azt hiszem 1.6 16V), együtt tudnék vele élni, csak nekem 9 alá városban nem sikerült mennem vele. Emiatt érdekelne egy takarékosabb motor, ami nem túl macerás és ha mégis hozzá kell nyúlni, akkor se százezrekkel. Na meg plusz egy ami szólhat mellette, hogy valószínűleg olcsóbban tankolnám...
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz szőröscica #158117 üzenetére
Hát az 1.6 TDCI se olcsó mulatság ha bármi baja van...
-
athomi
veterán
válasz molnarpeter #158128 üzenetére
Hol van pár ezresért csúcs, ami még elmegy negyed millió km-t? A csúcsot nem 4-essével illik cserélni? Turbóval is szoktak lenni gondok az 1.6 TDCI-nél, bár mostanában azt olvastam, hogy az olajozócső előtti szita tömődése okozza a hibát. Csak azt nem tudom mitől tömődik az el.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz kelly416 #159215 üzenetére
Én ilyen Sharan féle méretű autókban gondolkodnék, 3 gyerekkel tökéletesek, se nem nagyok, se nem kicsik. Plusz ha anyós úgy dönt, hogy mindenképp a családdal utazik, be lehet pattintani a hátsó sort és oda beültetni.
Buszokban én se gondolkodnék , elég idegőrlő tud lenni a parkolás vele.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Ezen a H Astra-n láttok bármi kivetnivalót?
Mondjuk a Cosmo felszereltség az szerintem itt sem stimmel, de Focus-oknál is ugyanez megy.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz apholyon #160452 üzenetére
Alsó-középkategóriából mennek a 9-10 éves, normálisabban felszerelt, jó állapotú, viszonylag keveset futó autók 1.5 millió körül és felette. És ezek sem hibátlanok ugye, mint egyik használt autó sem. Alatta vagy sokat futott, vagy tekert órás, vagy fapados, vagy törött darabok vannak, illetve ezek valamilyen egyvelege.
Ez van sajnos. 2009-ben 2.5 évesen 1.6 TDCI kombi Focust vettünk 2.3 millió körül.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz BigBlackDog #160465 üzenetére
Nézzél rá a 2015. év vége körüliekre 100.000 km alatt, mindjárt 3 milliótól indulnak.
-
athomi
veterán
válasz Geri89 #160479 üzenetére
Simán visszatekernek 20-30.000-ret is, gyorsan megvan az. Melyik tűnik piacképesebbnek, a 85.000 km vagy a 115.000? Egyébként simán előfordulhat az is, hogy néhány hónapot dekkolt mire eladták az autót a cégtől. Igaz közigazgatásban vagyok, de nálunk is állni szoktak pár hónapot értékesítés előtt.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Erre rálesnétek nekem, hogy mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Acheron #160791 üzenetére
Opelnél és Fordnál tulajdonosként biztosan megkapod az előéleti információkat teljes körűen a tulajdonszerzés előtti időszakról is. Fórumtárs nem tudom milyen autómárkák márkaszervizeiről tud, ahol a tulajdonszerzés előtti időszakról nem adnak ki információkat az előéletről. Nekem is elég hihetetlennek tűnik, hogy van ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Motion_Blur #160884 üzenetére
Inkább úgy mondanám, hogy az állapot az első, de lehetőleg minél kevesebb valós km-rel. Na az ilyenre jelenleg vadászhatsz akár hosszú hónapokig is, mert a külföldről behozott autók legnagyobb zöme furcsa mód nem rendelkezik szervizkönyvvel, ha meg vezetve van azt tapasztaltam, hogy furcsa mód leinformálhatatlan szervizkönyve van ismeretlen kis szervizből.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz lali81 #160890 üzenetére
Tudok én olyan márkaszervizt is idehaza, ahol ugyanabban a dízelautóban nem cseréltek egymást követő kötelező szervizekkor sem motorolajat csak papíron. Motorcsere lett a vége. Nyilván a márkaszerviz sem garancia önmagában.
Nekem is most kellene a 9 éves Astra-t vinni a márkaszervizbe ha szeretném tovább vezettetni a szervizkönyvet, de nem fogom, nem ér annyit.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Diablo IV
- Robogó, kismotor
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Autós topik
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...