- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- HDMI topic
- OLED TV topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.
-
Íme a Valorant trófea/achievement listája
gp Nem sokkal a hivatalos bejelentés után máris felbukkantak a megszerezhető eredmények.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gippazoid
senior tag
Üdv!
Valaki tud valamit a Hyundai/KIA 1.4 T-GDI motor kokszosodási hajlamáról?
Valamilyen tapasztalat a VW 1.0 TSI-vel? Meg ott is a kokszosodás...Köszi!
Gippazoid Novelties Inc.
-
gippazoid
senior tag
válasz rhonin #174681 üzenetére
Melyiket is ajánlod? A Ford 1.5 turbo-t (a 3 hengeresnek tutira van szívócsőben is injektora) vagy a Hyundai-t?
Pont most olvasok olyan véleményeket külföldi fórumokon, hogy a T-GDI-ben az a megoldás van, hogy a szívószelep nyitva van befecskendezéskor és így kerül rá üzemanyag.
Hát nem tudom, hogy ez igaz-e és sűrítés közben mennyire lehet szívószelepet nyitni...Meg azt is, olvasom, hogy a Ford EcoBoost 1.0-hoz hasonlóan EGR szelep sincs, annak funkcióját szintén a szelepek nyitásával és oldják meg.
[ Szerkesztve ]
Gippazoid Novelties Inc.
-
gippazoid
senior tag
válasz rhonin #174721 üzenetére
Szia!
Valamelyik ameriaki fóumon de ez szerintem amerikai motorokra volt érvényes. Volt talán youtube video is erről, de a Theta motor szerepelt benne nem a Kappa.
Nálunk az 1.4 T-GDI a Kappa motorcsalád tagja.Nem vettél észre olyat, hogy ha M.L kúton tankolsz, akkor induláskor rángat?
Milyen benzinnel jársz?Gippazoid Novelties Inc.
-
gippazoid
senior tag
Toyotánál is elég az egyéni vállalkozói igazolvány 5-8% körüli kedvezményhez. Nem kell céges autónak venni.
VW-nel viszont igen. Vagy kamarai tagnak kell lenni ami lehet őstermelői tagsági is. Ott nekem Golf 1.5 TSI-re 18%-ot adtak de akkor nincs az 500e Ft-os használt autós kedvezmény amit a magán vásárlóknak találtak ki.
1.0 TSI Golfra már nem adnak ilyen jó kedvezményt őstermelőire se. Kb. csak annyit ami a -500e Ft-os opcióval is el lehet érni. Tapasztalataim szerint.
Igy az 1.5 TSI olcsóbb lehet mint az 1.0 TSI kisebb felszereltséggel.
[ Szerkesztve ]
Gippazoid Novelties Inc.
-
gippazoid
senior tag
válasz Bazsee71 #174971 üzenetére
Skodát most már nem vennék, a minőség már a béka segge alatt. Tele a motortér török és román alkatrészekkel, egyik barátom hasonlította össze a Golf és egy vadiúj Octavia 3 motorterét. Utóbbiban csak ilyen cuccok voltak.
Amúgy is rámentek a költségcsökkentésre, nem hiába van a legnagyobb nyereség a Skodákon a konszernen belül.
Gippazoid Novelties Inc.
-
gippazoid
senior tag
Sziasztok!
PUG 308-ról mi az általános vélemény? 120 LE-s VTi motorral (azt hiszem ez sima szívó és nem Prince, de biztosra nem tudom).
Gippazoid Novelties Inc.
-
gippazoid
senior tag
válasz slett27 #194286 üzenetére
Egy lefosott darabba ültél be. Amúgy egy normális állapotú Golf 5 is teljesen korrekt még ma is. Én is láttam ilyeneket kereskedésekben, de nem az autót minősíti az állapota. Amúgy pedig 2011-es évből NEM veszünk TSI motort mert láncos és csak sz.pni lehet vele! 2013-tól szíjas, csak azt szabad. Akkor is félre kell tenni kokszosodás miatti takarításra olyan 150e Ft-ot, mert a dióhéj szórás után mikor visszateszik a szívósort, normális szerelő cseréli a tömítéseket is.
Gippazoid Novelties Inc.
-
gippazoid
senior tag
válasz pècsimunkás #194298 üzenetére
Rázott az eleje: fék. Ez nem gyártási probléma. Megragadnak a fékbetétek, folyamatosan fognak, erre a lusta szerelő cserél betétet meg tárcsát de b.szik dirib-darabokra szedni a féket és minden mozgó alkatrészt alaposan rozsdátlanítani és megkenni pasztával. Aztán 2-3 hónap múlva jön a fórumra a tulaj panaszkodni hogy az ATE/Brembo/tetszőleges tárcsa milyen sz.r mert 3 hónap után ugyan úgy üt mint a leszerelt szett. Persze mert ugyan úgy félrekopik.
De féktárcsa hullámosodást okozhat egy vagy több erőteljes fékezés során felforrósodott tárcsára felfröccsenő víz is pl. egy pocsolyából.A műszerfal problémát el tudom képzelni mivel a korabeli Ceed-eknek meg olyan baja van hogy felválik a ragasztása és több cm-re eláll a tűzfaltól a műszerfal, ami kintről is látszik a szélvédőn keresztül.
Sajnos a koreai autóknak is jobb a híre mint a minősége, ezt 8 évnyi KIA-zás után merem állítani, szalonból vett autó, 32e km van benne most és már mennyit szívtunk vele... És most is szívunk. A 16 éves Octavia2 meg sok gonddal küzd de még mindig megy, hősiesen.
Gippazoid Novelties Inc.
-
gippazoid
senior tag
Ha valaki tud Debrecenben olyan villamossági szerelőt vagy műhelyt amelynek nem csak régi hírneve van nulla mai színvonallal és képes arra a szerelő hogy tényleg kimérje, egy KIA lambda szonda vagy a vezetékelése kontakt hibás-e vagy maga a szonda rossz, az szóljon.
Márkaszerviz elég gyorsan eldöntötte hogy a szonda fűtése a hibás, csak éppen a valóság meg a hibakód nem azt mutatja, ráadásul annyira szórványos a hiba hogy sokszor ki is alszik a MIL lámpa. Ahhoz meg kicsit drága a cserés javítás hogy után megint virító sárga MIL legyen és amiatt esetleg a műszakin is megbukik mert épp világít mikor oda kerül.
Gippazoid Novelties Inc.
-
gippazoid
senior tag
-
gippazoid
senior tag
válasz KoVee84 #195243 üzenetére
Hm.
Nekem már az egész motor ingadozva jár. Alapjáraton. Persze azt mondták amíg garis volt, hogy ez ilyen. Aztán kiderült, hogy EZ a példány ilyen, kompresszió mérés megmutatta, 4-ből 3 henger OK, a negyedikben égéskimaradások és 2,5 bar-ral kevesebb kompresszió. Köszi győri motorgyár ahol honfitársaim összedobták ezt a fos motort... Még meleg teszten is volt pedig, ami ilyen kis motoroknál ritka, keveset vesznek ki a sorból. Néha eszembe jut, lehet azt nem kellett volna: hideg motor beindítva aztán max terhelés. Még ha azonnal forró hűtővizet is kap, az olaj hideg, a fém hideg. Persze a teszt alapján tökéletes volt a motor, aztán 6000 km-nél csak néztem, hogy az olajszint a min jelzés alatt. Pedig meg se volt hajtva, szépen bejárattam, max fordulat háromnegyedéig volt csak elpörgetve az első x km-en, ahogy a könyv írja, utána is kíméltem, szeretem az autókat és életem első új autója.A 2004-ben gyártott első széria típushibája volt a beázó biztosíték doboz, a 2005-ösnél már egy kis esernyő jel van rajta, az nem ázik be már.
Gippazoid Novelties Inc.
-
gippazoid
senior tag
válasz bexinho23 #195345 üzenetére
Ha az i30 1.4-es motorjával gond van akkor a Ceed motorjával is mivel ugyan az az autó.
i30-at és Ceed-et is hozzák a nepperek mint a Jazz-t mivel elterjed hogy milyen jó autók. Csak ebből se mindegy hogy melyik német tartományból való, a nepperek tudják hol sózzák úgy az utakat hogy alul mindene rozsdás már ezeknek. De ott legalább olcsón megkapják, itt meg rágyógyítják valakire simán.Jazz-ből is láttam párat, az összes szokásos pontján rozsdásodott. Alánézni már nem kellett, elég volt a hátsó sárvédő íveket megnézni meg az ajtók alját, stb.
Gippazoid Novelties Inc.
-
gippazoid
senior tag
válasz Veron #195884 üzenetére
Te vagy az első már jó ideje aki rajtam kívül ezt nézte (sőt, nagyon vártam a töréstesztet mert akkor mikor nézelődtem, még nem volt Ceed teszt, csak i30).
Focus mk4 vagy a Skoda Scala is sokkal jobb lett mechanikai védelem szempontjából.
Ha el akarsz szörnyedni, nézd meg a Dacia Duster eredményeit. Pláne fejvédelem terén.
De a Civic se remekel, ott a függönylégzsákon keresztül verte be a fejét a bábu a tetőívbe.Kia Rio, Stonic kormánylégzsákja meg túl hamar leereszt, ezért a kormányba verte be a fejét a bábu.
A sok elektromos kütyü meg feljavítja ezeket az értékeket is, ha valaki nem nézi a részleteket akkor 5 csillagos ez is, az is (vagy 4). Pedig nem mindegy, milyen úton éri el.
[ Szerkesztve ]
Gippazoid Novelties Inc.
-
gippazoid
senior tag
Sziasztok!
Az első KIA Ceed 1.4-es motorjának olajfogyasztási problémáját mi okozta anno?
Kijavították a későbbi modelleknél?Gippazoid Novelties Inc.
-
gippazoid
senior tag
Sziasztok!
Mi a helyzet a SSangYong korábbi, csőd szélére került helyzetével? Felvásárolt a KG Mobility de ezzel akkor elmúlt a csőd veszélye is? Nem vágom ezt a csőd témát...
Gippazoid Novelties Inc.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpársportok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...