Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
xact
tag
Sziasztok!
A Topik gazda az összefoglalóból törölhetné ezt a bejegyzést : A hasznaltatauto.hu találati listáját teszi "időrendi sorrendbe": [link]
Mert az oldal nem működik.
Köszi. -
xact
tag
Sziasztok!
Lehet nem ide illik a kérdés, de hátha.
Családtagom most szerezte meg a jogsit, de csak automata váltóra. Az oktatója azt mondta,hogy amiben van +/- ( tehát manual lehetőség) olyat nem vezethet.
Szerinten ez hülyeség, még aha szekvenciális lenne azt megértem, de ezt.
Szeintetek? -
xact
tag
Sziasztok!
Van egy első generációs Mazda 6-m (benzin) , ami ugyan műszakilag megbízható, azonban az idő de legfőképpen a rozsda nem kímélte.
Maradnék Keleti fronton, azonban nehéz döntenem , annak ellenére hogy megvannak az elképzelések, de nincs mindegyik tipusban tapasztalatom és ebben kérnék tanácsot.
Olyan 4-4,5 millió lenne rá a keret, de az már tényleg a plafon és akkor már olyat kellene vennem, amire 1 darabig nem kéne költeni (első szervíz kimaradna, amit nem szeretnék). Valjuk be őszintén, mivel használt autót nézek, ennek csekély az esélye.
Átvizsgálást természetesen mindenképpen kérnék.
Elképzelésem alapját a jelenlegi Mazda 6-m adná, tehát mérete, 5 ajtó ,üzemanyaga illetve LE e körüli vagy esetleg nagyobb méretben/LE-ben.
Extrák (kívánalmak) vannak, de amiket néztem azok felszereltség függvényében elérhetőek.
Szempontok : kevésbé legyen hajlamos a rozsdára, megbízható motor/műszaki, kb 500 liter csomagtér, ülésfűtés, tempomat, és városban ne legyen 10 liter felett a fogyasztás ha lehet.
Dinamikusan közlekedem, tehát ha előzni kell, akkor nem szeretnék én lenni, aki miatt jön majd a kaszás, akár értem, akár másért....
Autók :
- Mazda 6 (2013-) : Sajnos tapasztalom a rozsdát, azonban külleme/fogyasztása/felszereltsége ezt teszi nálam az első helyre, pedig nem kellene
- Toyota Avensis (2011-2014 ) : Ebben elvétve találok 5 ajtóst (kombiban van csak). A kaszni annyira nem mozgat meg, de megbízhatónak itélem mások véleménye alapján. 1,8-s motorral néztem.
-Kia Ceed/Hyundai I30 (2013-2017) : Nyílván az 1,6-s motor jönne szóba, és a KIA tetszik jobban, főleg ha szerencsém lenne kifogni 1 garis példányt. I30 a felsorolt autókból a legvégén van nálam. Ami rosszat hallottam, hogy gyenge a fényszórójuk illetve a zenei minőségük sem a legjobb ( ez is valamit számít).
- Toyota Corolla (2013-2017) : Szintén a megbízhatóság szól mellette, azonban 4 ajtós és nagypapisnak titulálják többen is, nem tudom mi az igazság.1,6-s motorral néztem.
- Honda Civic ( 2011-2014 ) : Látszólag kisebb, de láttam már mire képes ha előre vannak hajtva a hátsó ülések . 1,8s motorral viszonylag fürge, azonban ebben az évjáratban ritka a magasabb felszereltség. Az ufó annyira nem jön be, de ki tudja.
Összképet nézve, ha elengedem a Mazdát, akkor a KIA jönne be , kor/ár /felszereltség/garancia miatt.
Ha amit hallottam másoktól, mint megbízhatóság, akkor a Toyota.
A Honda sem rossz, de ott talán a szervízköltésg lenne a több és ott több lenne ahogy látom az áldozat..
Szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
xact
tag
válasz molnarpeter #199662 üzenetére
Szia!
Ampera volt korábban elképzelés, de az csak 4 személyes, illetve 2 ismerősöm is vett és mindkettőnél voltak elektromos gondok (használtat) .. Persze nem a legaljáról kell válogatni, meg amennyire lehet át kell nézni,. Persze utána nézek ettől függetlenül.
A TSI-től én óckodom, akkor vennék amikor dízelt is...ha új lenne és garis. Tudom nem ugyanaz a műfaj .
A hibriddel csak annyi a bajom, hogy általában automata és azt nem szeretnék.
Oka egyszerű: nincs értelme mivel autópályán megyek hétköznap és amit városban is töltök ( 0 dugó ),így indokolatlanná teszi.
Ja igen és még mielőtt valaki rácupanna az autópályára , napi 40-50 km-t megyek cakli-pakli, oda meg dízelnek értelme nincs.
Ezért is gondoltam át a felhasználási módokat, mikor milyen esetben, mire használom majd az autót?
Emiatt is jutottam a benzinesre és azokból is a bevált, mégha többet is fogyasztó szívókra.
Én erre esküszöm.
Mindenesetre köszönöm szépen az ötleteket.[ Szerkesztve ]
-
xact
tag
válasz diegho #199665 üzenetére
Szia!
Problémám nem volt még vele, nem találkoztunk .
Jól írtad én is az a fajta ember vagyok aki hallhgat a sok szakértőre és hiszek nekik.
Ugye mit lát az ember, felmész a Totalcar-ra, stb és bemutatják milyen bajaik vannak.
Ok persze jó azért tudni hogy a rossz hírt részben a VW-nek köszönhetik. -
-
xact
tag
Szia!
Elhiszem, de pont ez az egyik szempont amiért nem hajlok a turbó felé.
Pont olyat keresek, amivel ilyen téren nem kell sokat foglalkozni.
Pénzből élünk és nem vagyok a saját magam ellensége.
Volt 1 ismerősöm aki mondta hogy azért sem vesz "újabb" autót ( értsd 2000 előtti volt neki) , mert azokban annyi az elektronika és több a hibalehetőség.
A turbóval annyi az össz gondom, hogy én tudnám, hogyan kell helyesen használni, mennyi időnként kell és talán még azt is hogy milyen olajat kér, de mivel használtat nézek, ki tudja az előző tulaj mennyire tojta le ezeket. És mire hozzám kerül, majd én fizetem meg azt, amit ő nagy ívben letojt . -
xact
tag
válasz ngaba #199683 üzenetére
Szia!
Igen, inkább fizetek most többet , mint később többször "kevesebbet", roppant bosszantó amikor valami baja van az autónak és akár napokig is áll 1 szervízben. Főleg hogy nem engedhetem meg magamnak ezt a luxust, mivel ez a munkaeszközöm is, szóval a megbízhatóság fontos. -
xact
tag
válasz bitpork #199699 üzenetére
Köszönöm, ezzel sokat segítettél...
Viccet félre téve, én nem azt írtam hogy nem akarok ezzel foglalkozni és olyan autó kell amit nem kell szervízelni, hanem hogy minél megbízhatóbb legyen (tehát ne kelljen sűrűn szervízeltetni).
És felsoroltam az általam jónak gondolt Keleti autókat, és erre jöttek válaszként a VW konszern autói. És mivel ezek általában TSI motorral vannak szerelve és szerintem köztudott hogy problémásabb szerkezetek, erre reagáltam ebben a hozzászólásban ezt :#199681.
Igen ezért sem szeretnék ilyen autót venni, mert lehet hogy olcsóbb (tankolni,stb), de arra nincs kedvem ha beszarik rajta valami, akkor hirtelen varázsoljak elő akár több százezret ( tudom túlzás ).
Én nem akarok drága autót venni, amit írtam összeget, azt legfeljebbre írtam .
Szóval ha többen írták volna ogy vegyél Corolla-t, mert az a tuti, de abból is a 2013-s előtti példányt, akkor én annak csak örülök, mert megúszom valszeg fele annyiból , amit kell ráköltöm és a maradékot meg elteszem..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen