Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • elod22

    senior tag

    Sziasztok!
    Lassan érik nálam is egy autócsere. Jelenleg egy 17 éves 1.4-es, 75 lóerős Seat Cordoba elégedett tulajdonosa, de jó lenne azért egy kicsit erősebb, élvezetesebb autót vezetgetni. Az autó 6 éve volt hozva Hollandiából, kevés kilométeres, jól eltálált példányt sikerült kifogni, szerencsére kisebb javításokon kívűl szinte csak benzinre és olajcserére kellett költeni. Csak sajnos vezetni nem nagy élvezet, elvisz A pontból B pontba, de nem úgy ül bele az ember, hogy már alig várja, hogy vezethesse.

    Na akkor lássuk, hogy miket szemeltem ki utódnak.
    Első számú jelölt a Fiat Bravo 1.4 T-Jet, 150 lovas, 2008-as vagy 2009-es verzió.
    Második számú jelölt pedig a Golf VI, 1.4 TSI, 160 lovas változata.
    Visszaolvasva a topikot annyit megtudtam, hogy ez a VW TSI motor nem egy életbiztosítás, főleg ez a 2009 körüli változat.
    Rövidebb távokon lenne használva többnyire, évi 10.000 km-t futna kb.

    Egy objektív tanácsra volna szükségem, pro és kontra érvekkel, mert az ismerőseimtől úgyis csak olyanokat hallanék, hogy "vegyed a Golfot mert az német és jobb" vagy "ne foglalkozz a sz*r olasz kocsikkal" :D
    Ha ezeken kívűl van még ebben az árkategóriában valami alternatíva, akkor szívesen meghallgatom.

    Szép estét! :R

  • elod22

    senior tag

    Sziasztok. Holnap megyek, hogy megnézzek egy 2009-es kiadású Mitsubishi Lancer X , 1,8-as szívó benzines autót. Esetleg ha valakinek közületek volt már ilyen autója, megírhatná, hogy milyen dolgokra érdemes odafigyelni. Köszönöm. :R

Új hozzászólás Aktív témák