- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Asztrofotózás
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
|AP|
veterán
rövid autókereskedős sztori:
Főnököm akart céges autót venni, használtan készpénzért (bizonyos okok miatt nem akart hitelt, lízinget).
A keret 2-2,5millió volt, Autókhoz nem nagyon ért, naiv is, elhiszi amit a kereskedésben hall.Megnézett egy 2011-es V-ös Polot, kívül-belül szép, jól is megy a próbakörön. Minden további vizsgálódás nélkül letett foglalót. Miután lefoglalózta, mondtam neki, hogy csak utána kellene nézni alvázszám alapján ITT, hogy minden oké-e. Lekértem az adatokat, kiderült, hogy 2014-ben egy 960ezres, 2015-ben egy 1,5 milliós javítás volt az autón... amit most 2,3millióért árulnak. Kereskedő persze semmit sem tudott a dologról.
Mivel a főnök nem akarta egyelőre jogi útra terelni a foglaló visszaszerzését, ezért kinézett egy másik autót ugyanott. 2014-es Ford Fiesta. Most már tapasztaltabban, előre lekértem neki az adatokat. Erről meg az derült ki, hogy szeptemberben volt rajta egy 1,5milliós javítás. Gondolom azután adták be kereskedésbe. Már ott gyanús volt, hogy csak második kérésre adott alvázszámot.
Szóval kicsit megcsappant a bizodalmam a kereskedésekben
u.i.: ja, és ugyanott most nagyon rá akarják beszélni egy 2009-es H Astrára, "osztrák nyugdíjas házaspáré volt". Most már ennek is utánanéztem, és most kivételesen lehet hogy igazat is mondanak. 20.000km van az autóban, és 2014-ben volt egy 1000eurós, 2015. decemberben meg egy 1800eurós javítás rajta, Ausztriában. Ez még viszonylag hihető is
(#142545) McSzaby: alvázszám alapján utána tudsz nézni a fentebb linkelt oldalon (3000ft/lekérés)
[ Szerkesztve ]
-
|AP|
veterán
csak nekem tűnik úgy, hogy ez alatt az Astra alatt a kelleténél eggyel kisebb kerekek vannak? Vagy miért néz ez ki olyan furcsán?
-
|AP|
veterán
válasz kovacsroli #142556 üzenetére
igen, ez az a kereskedés, amiről a sztorit írtam.
Nem tudom mennyi foglalót hagyott ott a főnököm, attól tartok ahhoz sokat, hogy csak úgy náluk hagyja, ahhoz viszont keveset, hogy utánajárjon az igazának és megpróbálja visszaszerezni...
... tartok tőle holnap rá fogják ezt sózni. Amúgy magával az autóval nincs akkora baj, mint a többivel, amiről írtam, de én már elvből nem vásárolnék tőlük.focvis: szerintem 15-ös az a kerék. Az emelésben amit írtál lehet valami... csak szerintem iszonyat bénán néz ki...
[ Szerkesztve ]
-
|AP|
veterán
Sziasztok!
4 millió körüli keretből szeretnék autót venni. Két opció van:
- használt, de jó állapotú autó (esetleg még garanciális is)
- alacsonyabb felszereltség, kisebb, de új (Corsa, Swift, esetleg Fiat Tipo) 5 millió alatt.Mivel nem értek túlzottan az autókhoz ezért az új adta biztonság vonzó számomra, de tisztában vagyok az értékvesztéssel, és hogy jóval kevesebbet kapok a pénzemért, mint egy jól kifogott használtnál.
Mit tanácsolnátok merre menjek és a két opcióból milyen típusok jöhetnek szóba?
Amikre én gondoltam:
1. verzió: Mazda3 (benzin, 100e km alatt), Astra K, KIA Ceed, hasonlók
2. verzió: Corsa, Swift, Fiat Tipo (5 ajtós)Köszönöm előre is!
-
|AP|
veterán
Köszönöm mindenkinek a javaslatokat, véleményeket!
Azt hittem jobban a használt irányba fogtok terelni, meglepett a viszonylag sok hozzászólás az új verzió mellett.
Most én is jobban hajlok erre, a Corsa/Swift páros a legesélyesebb.
A felhasználás teljesen átlagos: munkába ingázás, havonta egyszer-kétszer vidéki út szülőkhöz, nyaralás, ilyesmi. Évi 10e km körül szerintem.
Mondtátok az Astra K-t, a Mazda 3-at, használt vonalon ezek tetszenek a legjobban, de itt azért tartok kicsit a használt autók buktatóitól.
Corsa-Swift kérdésben szerintem tesztvezetés lesz.[ Szerkesztve ]
-
|AP|
veterán
-
|AP|
veterán
az új(abb) FIAT Tipo-k mennyire kerülendők?
Egész jó árban vannak (5m környéke), jól is néznek ki (a hatchback-re gondolok-de ez persze szubjektív), felszereltségük is rendben van.
Három fajta motor jöhet szóba:
1. tavalyi modell 1.4-es szívó, 4 henger, 95LE: állítólag elég lomha, talán kicsit sokat is eszik
2. tavalyi modell 1.4 T-Jet: turbós, 4 hengeres, 120LE: több lóerő, fürgébb, talán még többet eszik
3. új, idei modell: 3 hengeres 1.0, turbó, 101LE: gazdaságosabb, újabb konstrukció, de nem sok tapasztalat van vele, nem lehet tudni mennyire fürge városon kvül, vagy épp mennyire hangosÉrdemes jobban elmélyedni Tipo témában? Vagy azért látok ilyen keveset az utakon belőle, mert kerülendő?
-
|AP|
veterán
válasz molnarpeter #195569 üzenetére
nyilván fontos a megbízhatóság, de ugyanakkor az alacsony fogyasztás is.
Holnap elmegyek egy Fiat szalonba ahol vna még a tavalyiakból meg az újakból is, de gondolom ott is hiába kérdezem meg az értékesítőt, nyilván az újat fogja ajánlani -
|AP|
veterán
válasz vzsryl #195597 üzenetére
látom nagyon megoszlanak itt a vélemények a három hengerről. Konkrétan a Fiat új 3 hengeresét hallotta/próbálta már valaki? Nagyon kevés róla az infó, szinte csak marketing anyagokat találtam, azok meg nyilván dícsérik.
Ma megyek egy Fiat szalonba, nem tudom be lehet-e indítani, legalább az alapjáratot meghallgatni, de lehet benevezek egy tesztvezetésre is.[ Szerkesztve ]
-
|AP|
veterán
Voltam ma Fiat szalonban, és hát nem jött meg a kedvem az új 3 hengeres motorhoz.
Ha már a kereskedő is azt mondja, hogy egyáltalán nem eszik kevesebbet, mint a korábbi motorok (akár a sima 1.4, akár a T-jet), és már ő is bevallja a 7-8 litert átlagban, akkor már túl sok minden tényleg nem szól mellette.
Úgyhogy most valószínűleg készleten lévő T-jet motoros verziót fogok keresni. -
|AP|
veterán
alapvetően megbízható, mindenes igáslovat keresnék 2,5-3m között, de nem hagy nyugodni az ebben az árkategóriában fel-febukkanó Alfa Giulietta 1.4TB.
Tipikusan szerelem első látásra, ami azért kicsit elhomályosítja a racionális érveket a megbízható igásló mellett
Mennyire veszélyes ilyenben gondolkodni, könnyen rá tud menni a gatyám?
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs