Hirdetés
-
Computex 2024: Az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
ma Újabb MagSafe-es kiegészítő, más megközelítésből, mint az MSI-nél.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Végre befutott Xbox-ra is az Octopath Traveler II
gp Ezzel együtt a PlayStation tulajok megkapták a sorozat első részét.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz printer71 #188220 üzenetére
Ha nem vagy kasztnis szakember, akkor Octavia. Mondjuk esélyesen annak is érdemes alánézni rozsdát illetően, de otthon egy ecset, némi festék és csiszolópapír társaságában ki lehet javítani a nem látszó, de törődést igénylő foltokat. Valószínű egyik sem részecskeszűrős még (Skoda esetén a pótkeréknél lévő matrica kódjai alapján egyből kiderül), Ford biztosan nem, viszont drágább a hátsó futóműve fenntartásban. 1.9-nek kéne valószínűleg egy szett hajtókarcsapágy, azzal érdemes kalkulálni. Ajtó viszont "csak" egy elem fényezés, igazából ha találsz bontottan színhelyes ajtót, még olcsóbban is kijöhet, de műszakin így is átmegy. Szóval az Octavia lenne az első, amit megnéznék.
Sofőr ülés amúgy ki szokott szakadni és az ajtókárpit teteje hullámos lesz ezeknél.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz printer71 #188222 üzenetére
Tartósabb lesz, ha nem kell hegeszteni szerintem, a skoda esetén az ajtó meg ugye pár csavar szinte csak. Hasonló a roller-faktor, mindkettőnek megvan a maga érzékeny pontja, de a sérülés jellegéből fakadóan az Octavia jobb alap a javításra. Van kettőstömegű, de 1.9-re még elmegy az egytömegű átalakító szett. Bontott PD elem legyen mondjuk 20k, hasonló árak vannak, mint tdci vonalon. Ha a Fordon van kevesebb rozsda, az is lehet korrekt darab, de tényleg jól javítani egy hátsó sárvédőt nehezebb
-
rbalint88
addikt
válasz printer71 #188220 üzenetére
hát amennyire ezekkel gondtalanul lehet pályázni, annyiért lehet venni benzinesből is értelmeset. VW csoportból 1.8T benzinesek már kifoghatsz 700-ért épkézlábat Golf4, Passat B5 és 5.5, Audi A4 B5 kasztniban.
sógornak volt ilyen focus-a, 120 felett már nem esik jól vele tartósan, zúg mint állat. gyanítom az octavia se lehet sokkal "gondtalanabb"...
-
rbalint88
addikt
válasz printer71 #188225 üzenetére
most megnéztem a futásokat is, hát ezekkel a bevallott óraállásokkal már nem erőltetném egyik gépet sem. nem azért, mert szédülni kell az óraállástól, én is majdnem vettem idén egy 488e km-t futott Priust, hanem mert a dízelnél sok olyan dolog van, ami el tud kókadni ekkora futásra. úgy meg már nem akkora biznisz, ha hirtelen ráugrik még egyszer a vételára, ami simán benne tud lenni, mert ekkora futásnál el van használódva.
szóval persze, a Felicia és az Accent se egy autópályás elfogó-vadász, de ezek se és ilyen futással semmiképp nem lenne meg a gondtalanság. mik olyan könnyen lenyomnak mindenkit, azok vagy a 2literes dízel verziók vagy épp üveghangon nyomják neki... amivel pályán "fölényesen" tudsz menni, az 150+ lóerő, de ott is ki kell használni minden erejét. sajnos felgyorsult annyira a forgalom és bunkók annyira az emberek, hogy egy ilyen 110 ló körüli dízellel gyakorlatilag forgalmi akadály vagy és ezt folyamatosan éreztetik is.
-
8th
addikt
válasz printer71 #188220 üzenetére
Nyilván előrelépés lenne egy gyengébb benzineshez képest de ezekkel az 1.3tonna feletti 90-100lovas dízelekkel legfeljebb a fogyasztásod lesz alacsonyabb sok dinamikát ne várj tőlük. 1.9 pdtdi-ből minimum a 131lovas verziót venném azt is valami kisebb kaszniban (fabia ibiza, polo) de még a 150 lovas verziótól sem kell nagyon hasra esni egy 1300kg bódéban.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz printer71 #188448 üzenetére
az 1,4 75 lovas és 100 lovas volt ugyanaz a motor (mpi),
az 1,4 86 lovas és 1,6 105 lovas meg az FSI (közvetlen befecskendezéses)[link]Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz printer71 #205000 üzenetére
Ahogy rbalint is írja, egy az egyben 2-es Punto, van hozzá alkatrész dögivel, és egyáltalán nem is drágán.
Karosszériaelem lehet egyedül körülményesebb, de cikkszám alapján lehet rendelni szinte bármit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen